Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä siinä on niin ihmeellistä ettei halua asettaa parisuhdetta kaiken edelle? Tai muuttaa enää yhteen?

Vierailija
07.01.2025 |

Olen eronnut ja todennut miehiä tapaillessa että en halua enää kaiken ajan vievää suhdetta saati avoliittoa. Haluan asua yksin ja ottaa vain kermat kakun päältä eli viettää mukavaa aikaa yhdessä kivoja juttuja tehden ja sitten muutoin olla itsekseni/ystävieni/lasteni kanssa.

Joidenkin mielestä tämä outoa. Pitäisi olla rakkauden suuressa huumassa, 24/7 yhdessä jne.

Onko huono juttu haluta tälläinen piristävä suhde? Se on eri jos se ei sitten miehelle sovi, ja tämän toki hyväksyn. Mutta kun tuntuu ettei osa naisista ymmärrä että näin voi elää ja olla tyytyväinen. Pitäisi jakaa asunto ja elinkustannukset.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Olen eronnut ja uudessa suhteessa. En kuitenkaan halua asua yhdessä enkä viettää jatkuvasti aikaa yhdessä. Olen saanut ihmettelyä osakseni. En ymmärrä miksi parisuhteen pitäisi viedä koko elämä. On mukavaa yhdessä, mutta on ihana pitää oma koti, ystävät, harrastukset kun vihdoin eron jälkeen lasten kasvaessa on aikaa kaikelle vapaalle menollekin.

Vierailija
2/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen elänyt niin jo 30- vuotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä , en jaksa nyhvätä jonkun kanssa kylki kyljessä 24/7 .

Vierailija
4/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb suhde on ihan ok. Oisko se sitten suomennettuna panokaverit.

Vierailija
5/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos löydät miehen, jolle toi on ok, niin teidän asiahan se on miten elätte. Olethan jo eronnut joka tapauksessa, joten...

Vierailija
6/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miten ihmeessä joitakin voisi harmittaa se, että pidetään ihmisiä hyödykkeinä, joista poimitaan itselle vain hyvät ja mieluisat asiat.

Vierailija
7/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei muuta yhteen, niin se on pelkkää panokaveruutta? Vaikka tekee muutoin kaikkea yhdessä?

Vierailija
8/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos löydät miehen, jolle toi on ok, niin teidän asiahan se on miten elätte. Olethan jo eronnut joka tapauksessa, joten...

No tuo on totta, miehillä on kamala tarve aina vakavaan suhteeseen ja sitouttaa nainen.

Vierailija
9/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, miten ihmeessä joitakin voisi harmittaa se, että pidetään ihmisiä hyödykkeinä, joista poimitaan itselle vain hyvät ja mieluisat asiat.

Miksi parisuhteen pitää olla 24/7 yhdessäoloa, kodin jakamista, eikö ole kiva että on myös omaa tilaa?

Vierailija
10/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole koskaan tällaista halunneet.

Ei miehet haluakaan. Mutta moni nainen kai haluaa. 

Vierailija
11/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi parisuhteen pitää olla 24/7 yhdessäoloa, kodin jakamista, eikö ole kiva että on myös omaa tilaa?

Ei sen tarvitse olla, parisuhteita on monenlaisia. Mutta kun puhutaan kirsikoiden poimimisesta kakun päältä jne, niin eihän terve ihminen sellaista tee kenellekään. Ei kumppanille, ei ystävälle eikä sukulaiselle, asui sitten saman katon alla tai ei.

Vierailija
12/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ihmeellistä. Ei ole kukaan ihmetellyt. Itse ihmettelen, kun olen tapaillut miestä 6 kk, niin kysellään, että koska muutetaan yhteen. En todellakaan 6 kk seurustelun jälkeen muuttaisi yhteen. 

Vierailija
13/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhdemallina on ihan ok asua omillaan tai vaikka näkisi kerran vuodessa kameralinssin läpi. Se taas ei ole normaalia, että puhutaan ihmisistä ja ihmissuhteista hyödykkeinä, joista kääritään kermat itselle.

Vierailija
14/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin pitkään tuollaisessa suhteessa, ja se sopi siihen elämänvaiheeseen, kun oli lapsikin vielä kotona. Nyt kuitenkin lapsi jo aikuinen ja muuttanut pois, eikä elämä ole muutenkaan enää niin menevää ja aktiivista, ja nyt viisikymppisenä olen alkanut kaivata yhdessä asumista, mökkiä ja kaikenlaista sellaista mitä halveksin nuorena. Mutta se tarkoittaisi miehen vaihtoa, nykyinen ei ikinä suostuisi esim. yhdessä asumiseen, hän on edelleen 58-vuotiaana kova harrastamaan ja menemään. ja tapaamaan kavereita, eikä kaipaa toisen seuraa kotiinsa.

Vierailija
15/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies loukkaantui vaikka näin miehet on aina tehneet.

Vierailija
16/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, onko hiukset punaiset, keltaiset, vihreät, violetit, otsatukka tiukka viiva. Montako uistinta roikkuu huulista, nenästä. Puoli naamaa tatuoitu.????? 

Vierailija
17/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos ei muuta yhteen, niin se on pelkkää panokaveruutta? Vaikka tekee muutoin kaikkea yhdessä?

No ei ole. Se on parisuhde, jossa on eri asunnot. Fiksujen ihmisten parisuhde.

Yleensä se on mies, joka haluaa muuttaa samaan huusholliin. Haluaa täydet hotellipalvelut eikä välttämättä muista maksaa asumiskulujaan. 

Häädin tämmöisen madon 1.11. 2024. En ole mitään menettänyt ja kotikin pysyy siistinä. Munaa ei tee mieli yhtään.  Hän on ruinannut päästä panolle. Ei pääse.

Vierailija
18/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet ole koskaan tällaista halunneet.

Miesvauvat, tarkoittanet. Kuka sellaisen haluaa?

Vierailija
19/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin ap! Täällä viimeisiään vetelevässä avoliitossa, enkä tasan aio enää muuttaa yhdenkään miehen kanssa saman katon alle.

Vierailija
20/57 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavin oli yksi 40+ mies, joka painosti minua muuttamaan luokseen jonnekkin korpeen (kulujen maksu mielessä) jossa ei ollut edes vessaa sisällä ja ulkonakin vain ulkohuusi. Sanoi vielä, että mahdollisen eron tullessa hänelle jäisi katto pään päälle koska asunto on ja tulee olemaan yksin hänen. . En tiedä miksi en heti tuolloin jättänyt kyseistä tapausta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi