Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mihin muovikasseja tai kangaskasseja tarvitaan?!?!

Vierailija
13.03.2025 |

Pakkaan ruokaostokset paperikasseihin ja kärrään kassit hissille ja edelleen parkkihallissa odottavaan täyssähköautooni.

Käyn kaupassa noin kerran max kaksi viikossa. Melkein aina minulla on autossa kylmälaukku, joka toimii sähköllä, niin mikään ei sula kun ajelen takaisin kotiin maalle. (Matkaa Hkiin noin 60 km.)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa 4 krt viikossa, matkaa kauppaan 100m, en omista autoa enkä kylmälaukkua.

Auttoiko ymmärtämään?

Vierailija
2/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hissi ja parkkihalli liittyy asiaan? Minullakin on täyssähköauto ja asun maalla mutta ap:n selotus meni kyllä täysin yli hilseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn kaupassa 4 krt viikossa, matkaa kauppaan 100m, en omista autoa enkä kylmälaukkua.

Auttoiko ymmärtämään?

Ei. Pointtisi oli että?

ap

Vierailija
4/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täyssähköauto. Ajattelin vaan kertoa. 

Vierailija
5/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi käyttää kangaskassia, toinen muovikassia ja kolmas sitä sinunkin käyttämää paperikassia. Kaikkia käytetään samaan tarkoitukseen.

Vierailija
6/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin noita paperikasseja tuossa tarvitaan? Ihan turhaa roskaa.

Vierailija
7/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mihin sähkäautoja tarvitaan?!?! Ajan diesel autoa.

Vierailija
8/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttoiko ymmärtämään?

Ei. Pointtisi oli että?

ap

Samaa muovikassia voi käyttää kuukauden, siitä pääsee kätevästi eroon roskapussina. Miten paperipussit kestää käyttöä ja vesisadetta?

-eri

Vierailija
9/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin noita paperikasseja tuossa tarvitaan? Ihan turhaa roskaa.

Ja hajoo saatana heti

Vierailija
10/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin,pakkaat ne ostokset kuitenkin johonkin etkä vie niitä pelkällä kärrillä autolle. 

Itse käytän kangaskasseja ja minulla on myös ostoskori. Jos kaupasta tarvitsee ostaa kassi, ostan kestokassin. 

Vierailija
11/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole autoa. Painavat tavarat ovat repussa. Ne mitkä ei mahdu reppuun ovat kassissa.

Vierailija
12/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se sun paperikassi on parempi kuin kangaskassi? Huonompihan se on, hädintuskin kestää ostosten painoa.

Vierailija
13/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hissi ja parkkihalli liittyy asiaan? Minullakin on täyssähköauto ja asun maalla mutta ap:n selotus meni kyllä täysin yli hilseen. 

Kuljetan ostokseni ostoskärryillä autolle, joten en oikeastaan tarvitse edes paperikasseja. Niitä tulee kuitenkin osteltua, ettei tarvitse jokaista pakettia ja pussia nostaa erikseen autoon.

Työttömiä voisi muuten palkata pakkaamaan kasseja marketteihin. Säästyisi paljon aikaa ja jonot lyhenisi ja he saisivat jotain järkevää tekemistä.

ap

Vierailija
14/16 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän reppua tai ns. mummokärryä ostoksiini. En osta sen enempää muovi- kuin kangaskassejakaan. Roskapusseina käytän wc- tai talouspaperipakkauspusseja. Kahdeksan rullan wc-paperipaketti on juuri sopiva sekajäteroskapussiksi. 

Vierailija
15/16 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt Helsingissä kaupassa?  kyllä 60km säteellä Helsingistä on muuallakin paljon kauppoja.

16/16 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuljetan ostokseni ostoskärryillä autolle, joten en oikeastaan tarvitse edes paperikasseja. Niitä tulee kuitenkin osteltua, ettei tarvitse jokaista pakettia ja pussia nostaa erikseen autoon.

Työttömiä voisi muuten palkata pakkaamaan kasseja marketteihin. Säästyisi paljon aikaa ja jonot lyhenisi ja he saisivat jotain järkevää tekemistä.

ap

Muovikasseja ja kangaskasseja käytetään ostosten kantamiseen, samalla tapaa kuin sinä käytät paperikassia.

Joskus joulun aikaan on noita pakkaajia, onneksi kysyivät saako pakata. Parin kerran jälkeen sanoin, että pakkaan itse kiitos. Osa pakkaajista laittoi ostokset kassiin miten sattuu, esim jugurttipurkit saattoi olla alimmaisena ja perunat/lihat/maidot päällimmäisenä. Lopputulos, että jugupurkit oli rikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi