Oireiletteko mitenkään kun loma päättyy ja pitää mennä taas töihin?
Ite oon koko päivän ollu vaan kännykällä ja yrittänyt vältellä ajatusta että huomenna töihin.
Kommentit (7)
Vähän ahistaa ei jaksais vaan. Lötköily on ollut niin ihanaa ja nyt joutuu takaisin suorittamaan. Onneksi työkaverit on huippuja, mutta en yhtään jaksaisi olla tehokas. Ei oo yhtään mitään ideoita eikä vois mikään kehittäminen vähempää kiinnostaa. Mut eiköhän se taas tästä kohta
Kun olin välillä työtön mutta sitten sain taas töitä, olen iloinen että on työpaikka mihin mennä. Lisäksi etätyö on hyvä.
multa taas just loppui työt. pätkääkään ei jäänyt säästöön, oli niin huono palkka. nyt pelottaa ettei ensi kuussa ole enää mistä maksaa vuokraa. lasta käy sääliksi mutta alkaa loppua jaksaminen. hyppäänkö junan alle vai vienkö jonkun virkamiehen mukanani?
Aamuyöllä heräilin puristavaan tunteeseen rinnassa useampaan otteeseen. Tosin ryyppäsin la-su ruotsinlaivalla eli sekin vaikuttaa.
Työ on helppoa eikä kuormita, mutta palkka on surkea ja vuorot alkavat seitsemältä.
Olen työtön tai mieluummin sanoisin, että työnhakija.. - Ja minua ahdistaa se, että olen työtön. Tältä palstalta yritän toisinaan hakea vertaistukea tai edes jotain, jolla voisin siirtää hetkeksi ajatukseni muualle. Tiedän, että tältä palstalta voi saadqa uskomattoman määtän tsemppausta ja kannustusta. Mutta tältä palstalta voi myös ihan liian usein kohdata kirjoituksia, joissa kirjoittaja antaa ymmärtää, että minä eikä kukaan muukaan työtön ole muuta kuin kulueriä, jotkla pitäösi oikeasti vain ampua tai vaihtoehtosiesti tarjota työttömälle itselleen mahdollsiuus itse hoitaa itsensä pois päivilt, koska työtön.
Harva töistä nauttii. Pakosta rahan takia on se suurin syy miksi töissä käydään. Jos vain rahat muuten riittäisivät niin en edes ajattelisi töitä.
Kyllä. Olen itkenyt paljon. Masentaa aivan hel vetisti.
Tosin vihaan työtäni, joten minulla ehkä on pahempaa lomaltapaluuoireilua kuin muilla.