Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eutanasia, hyvä kuolema

Vierailija
06.01.2025 |

Eduskuntapuolueiden puheenjohtajista VAIN YKSI vastustaa eutanasiaa. Voiko olla mahdollista, että yksi fanaattinen ryhmä, joka sanoo perustavansa käsityksensä beduiinien nuotiopuheisiin kolme vuosituhatta sitten, voi estää KOKO kansan hyvinvointiin kuuluvan asian. Voiko yksi hallitusvastuussa oleva minipuolue estää sekä eduskunnan että kansan toiveen?

Kieltopuolueen lääkäri-edustaja kertoi teeveessä niistä siunauksellisista keinoista, joita LÄÄKÄRI VOI TEHDÄ, mutta tosiasiassa on aivan sattuma, minkälaisen lääkärin hoitoon loppumetreillään joutuu, eikä silloin enää pysty tekemään valitusta saadakseen apua muualta. Esimerkiksi isäni kuoli KESKUSSAIRAALASSA ajoittain tajuissaan ollen TUKEHTUMALLA. 

Lääkärien enemmistö kannattaa eutanasiaa, mutta arkkiatri pysyy kielteisellä kannalla, joten lääkäriliittokin vastustaa. Onko tässä mitään järkeä?

Itse halusin kuolla jo pikkulapsena, koska minua vaivasi hillitön ahdistuneisuus. Vuoden 1957 epidemian aikana, aasialainen johon maailmalla kuoli 2 - 4 miljoonaan ,maailman väkiluku oli silloin vajaa kolmannes nykyisestä, Suomessakin kuoli tuhansia, luulin kuolevani ja pääseväni kaikesta kärsimyksestä, mutta jouduin kolmen viikon kammottavan sairauden jälkeen pahasti pettymään. Petyin vielä pari muuta kertaa. 

Nyt olen jo 80-vuotias, olisi todellakin aika päästä elämästä ja kasvavasta kärsimyksestä LAILLISESTI, TYYLIKKÄÄSTI ja SIISTISTI, mutta ei, joudun edelleen pelkäämään, joudunko loppumetreillä sellaisen lääkärin käsiin, joka ei anna riittävästi lääkettä kipuun ja ahdistukseen. Kynis.mies, seurakuntapastori eläkkeellä

Tuleeko kansan tahdon toteutua myös lainsäädännössä, vai ei tule

Vaihtoehdot

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla