Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paino nousee koko ajan enkä vaan saa otettua itseä niskasta kiinni että tekisin asialle jotain

Vierailija
06.01.2025 |

Peilikuvani näyttää oksettavalta, vaatteet kinnaa ja olo on iso ja kömpelö. En ole pariin viikkoon uskaltanut mennä vaa'alle. Vuoden takaiseen noin +7-8kg. 

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin eilen muutosnet valmennuksen. Syöminen on mennyt Aivan mahdottomaksi. Olen syönyt paljon kaikkea ja ahminut herkkuja. Nyt sitoudun tuohon muutosnet valmennukseen ja tarkoitus on saada elämäntavat kuntoon.

Jo vuoden alusta aloitin panostamisen oikeaan ruokaan. Olen syönyt hyvin, mutta vältän kaikkea sokerista ja suolaista naposteltavaa. Tänään nukuin pitkään, kun on vapaapäivä ja olen ehtinyt syödä vasta lohipastaa, sekä riisikakkuja ja raejuustoa. Proteiinin syöntiin panostan. Liikaa olen syönyt esim pelkkää leipää ja kylläisyyden tunnetta ei ole tullut kuten sillioin, kun syö proteiinia. Kaappiin olen varannut proteiinirahkoja ja raejuustoa sen vuoksi.

Tuo valmennus etenee hitaasti ja tarkoitus on alkaa elää sen mukaan. Aikaisempiin pikalaihdutuksiin en aio hömsähtää enää. Nyt mitat on 161cm/85 kg eikä olo ole hyvä yhtään. 

Vierailija
42/43 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on voi voi sitten. Siinäpä lihot.

Samaa mieltä olen. LAKATKAA JAKELEMASTA NEUVOJA sellaiselle, joka kaikki ne tuntee, muttei SAA OTETTUA ITSEÄÄN NISKASTA KIINNI, ihan omien sanojensa mukaan. Sitten lihoo ja sairastuu, ja lopulta kuolee ihan ennen aikojaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdun ihan silmissä. 97 kg oli kuukausi sitten ja nyt 90 kg. Olen mies 49v. Kuntopyörää olen polkenut joka päivä1-2 tuntia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan