Huomenna töihin kahden viikon loman jälkeen ja sanoinkuvaamattoman paha olla
Itken vain. Vihaan työtäni niin paljon. Työllistyminen muualle on vaikeaa, koska minulla on kaikenlaisia ongelmia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, oppimisvaikeuksia sun muuta. Näiden takia ei eläkkeelle pääse, joten työelämässä on sitkuteltava. Mutta en jaksaisi enää, kun se on tällaista, että ainoa vaihtoehto on kamala työ, jota vihaan :(
Vertaistukea?
Kommentit (146)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme siinä on kun nykyään kaikkia ahdistaa niin kamalasti?
Olisko se, että ihmiset ovat niin vi ttumaisia toisilleen. Ihan hallituksesta alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Aina kaikilla on vaan paha olla, miksi siinä pitää kieriä, ottaa nyt vaan niskasta itseään kiinni ja alkaa elää, ei tämä nyt niin vaikeaa ole...
Ainaisia valittajia, koskaan mikään ei ole hyvin ja sitten MINÄ maksan sairaseläkeläisten menoja, joo, miksi v...a mun pitää maksaa teidän valittajien "ei oo kivaa, ahistaa, haluan muiden maksavan elämäni"... -elämä.
Ei muuta kuin n...n jatkoksi, siellä on hyvä kiikkua!
Vitt'uako vingut siinä sitten? Noudata omaa neuvoasi, n...n jatkoksi vaan!
Jos ei työ maita vaan pikemminkin ketkuilu yhteiskunnan varoilla, jää työeläke pieneksi. Eläkettä kartutetaan vain työtä tekemällä. Se voi tuntua kaukaiselta asialta nyt, on edessä kuitenkin yllättävän nopeasti. Ja ulos sieltä kämpästä opettelemaan sosiaalista kanssakäymistä. Neuvo kaikille, joilla on tämän kaltaisia ongelmia.
Jos teet kokopäivätyötä, onko sinulla mahdollisuus siirtyä osa-aikaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut tänään että ilmassa on jotain pahaa oloa ihmisillä ja jopa kummaa käytöstä. Ja pakkasta. Paksu ilma. Jotenkin ankeuttavia juttuja kollektiivissa ja ympäristössä. Ihmiset jotenkin jyräävät kaiken päätöksillään ja autoillaan, ruuhkalla, turhalla kiireellä, kaupassa kauhea paistopisteen tuoksu vielä päälle. Parempaa toivoen. Mikä voisi parantaa ympäristön raikkkautta ja ihmisten oloa?
Tässä ollaan asian ytimessä!
Millä tavalla sosiaalisten tilanteiden pelko on itseaiheutettu ongelma?