Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomenna töihin kahden viikon loman jälkeen ja sanoinkuvaamattoman paha olla

Vierailija
06.01.2025 |

Itken vain. Vihaan työtäni niin paljon. Työllistyminen muualle on vaikeaa, koska minulla on kaikenlaisia ongelmia, sosiaalisten tilanteiden pelkoa, oppimisvaikeuksia sun muuta. Näiden takia ei eläkkeelle pääse, joten työelämässä on sitkuteltava. Mutta en jaksaisi enää, kun se on tällaista, että ainoa vaihtoehto on kamala työ, jota vihaan :(

Vertaistukea?

Kommentit (146)

Vierailija
81/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan työtä. Ajatuskin töihin menosta oksettaa. Kunpa minullakin olisi joku kiva toimistotyö jossa vähän naputellaan tietokonetta ja ehkä saisi jopa tehdä sitä työtä etänä. Mutta kun pitää olla sosiaalisten tilanteiden pelko niin en itsekään voi tehdä muuta.

Vierailija
82/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nollasopparillahan voi olla vaan ottamatta vuoroja. 

Niin olen tehnytkin jo yli kaksi viikkoa, mutta tarvitsen rahaakin..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanot itsesi heti aamulla, niin olo helpottuu heti. Kuka kumma viitsii itseään kiusata menemällä työåaikkaan jota vihaa??

Jos irtisanoo itsensä joutuu karenssiin, eikä saa työmarkkinatukea kolmeen kuukauteen.

Ja kolme kuukautta karenssilla on sen väärti, että pääsee vihaamastaan töpaikasta irtaantumaan. Säästöillä kitkuttelee tuon helposti ja tt-tukea saa tarvittaessa

Vierailija
84/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosto

Voisit esim... kuolla? Sitten ei tartte mennä töihin :)

Vierailija
85/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä riemusta kiljuta. Asiakkaat ärsyttää joilla ei ole käytöstapoja. Kannattaisi opetella. Olen ollut myös pari viikkoa lomalla ja huomenna paluu töihin. Toisaalta kiva mennä, mutta toisaalta ei. Lomalla sai tehdä niitä asioita jotka on oikeasti mielekkäitä. Rahan takia tätä tekee, en jaksa välittää muusta töissä, en asiakkaista tai työkavereista tai pomosta. Työkaveritkin niin negatiivisia ja naama aina näkkärillä. 

Asiakkaat ärsyttää, eli he, jotka maksavat loppujen lopuksi sinulle palkan, ilman asiakkaita olisit kilometritehtaalla. Hauskaa asiakaspalvelua huomenna!

:D Vitsi että olikin aivan loistava esimerkki häiriintyneen ihmisen ilkeilystä, syyllistämisestä ja manipuloimisesta samaan syssyyn

eri

Vierailija
86/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisitko yksityiselle ajan ja siten oikeanlaiset lääkkeet, sos tilanteiden pelko on voitettavissa niin. Samalla saisit myös saikkua että saat aikaa toipumiseen. 

Ymmärrän, jos vaikutan siltä, että kieltäydyn hoidosta, mutta en vain halua ssri-lääkkeitä. Tiedän, että niistä saattaisi olla apua, mutta en halua olla tunteeton zombi ja saada muita sivuvaikutuksia. En tiedä, onko muita lääkevaihtoehtoja olemassakaan (propral on kyllä käytössä, mutta ei se auta kuin fyysisiin oireisiin hiukan).

Psykoterapiakin on käyty jo läpi.

Ap

Ap, Voxra on masennuslääke joka ei tee zombiksi. Söin itse Escilatopramia ( ssri lääke) monta vuotta ja olin lamaantunut. Kun vaihdettiin Voxraan, lamaantuminen loppui ja elämä palasi takaisin , positiivisella tavalla. Suosittelen! 

Vierailija
87/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nosto

Voisit esim... kuolla? Sitten ei tartte mennä töihin :)

No huh huh. Jos olisin vakavammin masentuneempi, voisin toteuttaakin tuon. Olet kyllä sairas.

Ap

Vierailija
88/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisitko yksityiselle ajan ja siten oikeanlaiset lääkkeet, sos tilanteiden pelko on voitettavissa niin. Samalla saisit myös saikkua että saat aikaa toipumiseen. 

Ymmärrän, jos vaikutan siltä, että kieltäydyn hoidosta, mutta en vain halua ssri-lääkkeitä. Tiedän, että niistä saattaisi olla apua, mutta en halua olla tunteeton zombi ja saada muita sivuvaikutuksia. En tiedä, onko muita lääkevaihtoehtoja olemassakaan (propral on kyllä käytössä, mutta ei se auta kuin fyysisiin oireisiin hiukan).

Ap

Ap, Voxra on masennuslääke joka ei tee zombiksi. Söin itse Escilatopramia ( ssri lääke) monta vuotta ja olin lamaantunut. Kun vaihdettiin Voxraan, lamaantuminen loppui ja elämä palasi taka

Kuulostaa hyvältä, mutta Voxra ei taida olla sos.tilanteiden pelkoon, vaan masennukseen (vai?) Masennukseen en tarvitse lääkitystä, on vain lievää masentuneisuutta minulla. Sos.tilanteiden pelko on se isompi ongelma.

Ap

Vierailija
89/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta työpaikalta, jos joulun aikaan saa kaksi viikkoa lomaa. Meillä ei saanut yhtään päivä. 

Pitkät vapaat yhdistettynä talvilomaan sai helposti 2vkon vapaan.

Osassa työpaikkoja, ainakin todennäköisesti kaikissa sairaaloissa, on lomakielto jouluna - sama homma myös pääsiäisen aikoihin.

Olen töissä HUS:ssa ja kyllä meillä oli osa porukasta lomalla jouluna.

- eri

Vierailija
90/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nollasopparillahan voi olla vaan ottamatta vuoroja. 

Niin olen tehnytkin jo yli kaksi viikkoa, mutta tarvitsen rahaakin..

Ap

Miten ois työvoimapoliittisessa koulutuksessa uusi ammatti, jos osa-aikatyötönkin olet? Siinä voi välillä töitäkin kyllä tehdä jos tarttee rahaa. 

Vierailija
91/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, Voxra on masennuslääke joka ei tee zombiksi. Söin itse Escilatopramia ( ssri lääke) monta vuotta ja olin lamaantunut. Kun vaihdettiin

Voisi sopiakin. Juttele lääkärin kanssa vaihtoehtoista.

Toivon että kaikki järjestyy. Voimia! 

Vierailija
92/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

LUUSERI TYÖTÄ VIEROKSUVA MIKÄLIE

Vierailija
93/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiin tiedän mitä toi on. Siis kun vatsaa vääntää, jännittää, uni tule...

Mä vaihduin hetkessä pomon uskotusta alakastiin, en vieläkään tiedä, mitä tapahtui...

Oi ihanuus, kun pääsin eläkkeelle, pois 

Tsemppiä sulle

Ootko katsellut uusia töitä, onko nykytyössäsi mitään muutosta mahdollista tehdä?

Kiitos <3

Kuvailit niin hyvin olotilaani nyt. Olen onnellinen puolestasi, että olet päässyt jo eläkkeelle.

Nykyisessä työssäni ei ole mahdollista tehdä muutoksia. Periaatteessa vaihtoehtona olisi yrittää päästä johonkin toiseen "aivottomaan" työhön, missä saattaisin jotenkuten pärjätä. Mutta ei se jotenkin tunnu hyvälle, että pitäisi jaksaa eläkkeeseen asti vastenmielisessä työssä.

Koulussa pärjään huonosti. EHKÄ joku helppo amistutkinto voisi olla vaihtoehto,

Vaihda erkkaluokkaan ohjaajaksi. Vuoden koulutus, helppo työ kun et mene vaikeasti vammaisille ja asialliset työajat. Otapa selvää. Tsemppiä!

Vierailija
94/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mänkeehän orjat työnlaitaan lupasit ihan kunnolla luntakin joten liikenne taas vaihteeksi sekaisin, itse käännän aamulla kylkeä ja pieraisen.

Vierailija
95/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtisanot itsesi heti aamulla, niin olo helpottuu heti. Kuka kumma viitsii itseään kiusata menemällä työåaikkaan jota vihaa??

Jos irtisanoo itsensä joutuu karenssiin, eikä saa työmarkkinatukea kolmeen kuukauteen.

Työmarkkinatukea? Eiköhän suurin osa työssä olleista saa ansiosidonnaista tai peruspäivärahaa. Työmarkkinatuki on pitkäaikaistyöttömien juttuja.

Sulla on nyt väärä tieto.Työmarkkinatuki on sama kun työttömyyspäiväraha.  Ansiosidonnaista saa jos kuuluu liittoon ja täyttää kriteerit.

Nyt puhumme eri asiasta. Mutta työmarkkinatukea saadakseen ei tarvitse ikinä olla ollut töissä, riittää että tietyt edellytykset täyttyvät. Korjasin vain tuota oletusta, että irtisanoutuva edes olisi työmarkkinatuella, koska harvoin on. Työelämässä olleet yleensä saavat työttömyyskassan maksavaa ansiopäivärahaa tai Kelan peruspäivärahaa.

Vierailija
96/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy yhyy. Lopeta se valittaminen ja mene töihin huomenna!

Vierailija
97/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap, Voxra on masennuslääke joka ei tee zombiksi. Söin itse Escilatopramia ( ssri lääke

Kiitos <3

Ap

Vierailija
98/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä niiiin tiedän mitä toi on. Siis kun vatsaa vääntää, jännittää, uni tule...

Mä vaihduin hetkessä pomon uskotusta alakastiin, en vieläkään tiedä, mitä tapahtui...

Oi ihanuus, kun pääsin eläkkeelle, pois 

Tsemppiä sulle

Ootko katsellut uusia töitä, onko nykytyössäsi mitään muutosta mahdollista tehdä?

Kiitos <3

Kuvailit niin hyvin olotilaani nyt. Olen onnellinen puolestasi, että olet päässyt jo eläkkeelle.

Nykyisessä työssäni ei ole mahdollista tehdä muutoksia. Periaatteessa vaihtoehtona olisi yrittää päästä johonkin toiseen "aivottomaan" työhön, missä saattaisin jotenkuten pärjätä. Mutta ei se jotenkin tunnu hyvälle, että pitäisi jaksaa eläkkeeseen asti vastenmielisessä työssä.

Koulussa pärjään huonosti. EH

Ei sovi Ap,lle. Erittäin sosiaalisesti ja muutenkin kuormittava työ! 

Vierailija
99/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan työtä. Ajatuskin töihin menosta oksettaa. Kunpa minullakin olisi joku kiva toimistotyö jossa vähän naputellaan tietokonetta ja ehkä saisi jopa tehdä sitä työtä etänä. Mutta kun pitää olla sosiaalisten tilanteiden pelko niin en itsekään voi tehdä muuta.

Semmoista työtä ei ole olemassakaan jossa vaan naputeltaisiin tietokonetta. Taidat olla tyhmä. 

Vierailija
100/146 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo vastaus sinulle joka ehdotit erityisluokan ohjaajaksi.