Olen syönyt 4 päivää pelkkää makaronia, milloin voin hakeutua sairaalahoitoon vitamiini puutoksen takia? Kela leikkasi tuet eikä ole rahaa.
7 senttiä tilillä ja lisää rahaa saan kuukauden päästä..
Kuka auttaa?!
Kommentit (130)
Jotkut kävelee aavikolla viikkoja ilman ruokaa ja vähällä vedellä.
joten ei sulla hätää.
päivitä tilanne joskus maaliskuussa.
Vierailija kirjoitti:
Parin vuoden päästä.
Itse asiassa guuglasin, ja ap on nyt kuollut puutostauteihin. Näin ollen hän voi hakeutua suoraan hautaustoimistoon.
Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosikausia syönyt pääasiassa pastaa ja tomaattikastiketta, kun muuhun ei ole varaa kuin harvoina rahapäivinä, jolloin ostan varaston aina täyteen pastaa ja tomaattimurskaa. Silloin ostan myös jotain proteiinia ja kasviksia, jotka riittävät korkeintaan viikoksi. Kolme viikkoa mennään sitten pastalla ja tomaattikastikkeella.
Soijarouhetta lisäksi, on riittoisaa, säilyvää ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!
Vuokra, veden tasaus, sähkö, noi oli yhteensä 1320€
Ap
Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Syö puuroa
tai vaikka paskaa mun puolesta.mut lopeta lapsellinen pelle jo toi jankutus.
minkä ihmeen takia et vieläkään ole tehnyt mitään muutosta mihinkään? Uliset koko aikaa samaa asiaa etkä tee mitään asian eteen. Muutos lähtee sinusta, muuta vaikka forssaan, vuoksa vesi ja sähkö on 320€ ja sulla on heti tonni lisää rahaa. minkä hiton takia edes asut liian kalliissa asunnossa tuloihisi nähden? Ja minkä takia et tee mitään muutosta että olisi muu tulon lähde kun kela? Ei niillä tukiaisilla kuulu mennä kehdosta hautaan, aivan oikeen että tekeekin tiukkaa kun lokkeilee.
Mihin olet rahasi tuhannut kun vaikka tukia on leikattu niin silti ne on kuitenkin niin suuret että niillä elää helposti
Vierailija kirjoitti:
KONALA SE JAKSAA JANKUTTAA SAATANA!!!
Konala on oikeasti Tuomas Kampista. Häiriköinyt täällä palstalla jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Kerää pulloja
Kasvaako nämä pullot pensaissa vai puissa? Kasvaako siemenistä? Mitä maksaa pussillinen pullon siemeniä?
Eikö apee ole koskaan opiskellut.
Makaronia vedettiin tosi paljon ysärin lopuilla opiskelijana.
Hengissä ollaan vieläkin.
Jos apee alkaisi opiskelijaksi, edes kerran elämässään. Ymmärtäisit, että makaronilaatikkoa voi elää 3 vuotta.
Tulevana vuonna tuohikuussa suutarinpäivän aikaan saat rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait viikossa tuhlattua koko kuukauden tuet vaikka oot syönyt vain makaronia? Taitava!
Ap
Eli saat reilusti enemmän tukia kuin mitä moni pieni palkkalainen tienaa ja pienipalkkalainen pärjää kyllä elämässä mutta sinä et niin jätä nyt jotain todella merkitsevää kertomatta. Asutko liian kalliissa asunnossa vai mihin sinun rahat menee?
Mikä sairaalaan hakeutumis fetissi sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jännä kun nää menee joka ikinen viikko sulla.
https://duunitori.fi/tyoelama/14-erilaista-tapaa-tienata-kotoa-kasin