Mies väittää että pyttipannun kanssa pitäisi olla aina kananmutta jotta saa proteiinia!
Ei todellakaan tarvitse, laskin että annoksessa on muutenkin joku 22g proteiinia!
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika iso annos täytyy siinä tapauksessa olla.
1kg pyttipannua on minulle yksi ateria
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Se on minun 180-senttiselle 80-kiloisellekin miehelle yksi ateria, eiköhän vähän isompikin sen syö helposti.
Kukaan, Ei kukaan tarvitse aterialla 1700 kcal. Mutta jos haluat ukostasi talipallon, niin siinä tapauksessa.
Hän syö yhden lämpimän aterian päivässä, eli kyllä vaan menee parituhatta kaloria heittämällä kerralla. Miten hänestä nyt yhtäkkiä talipallo tulisi, kun on viimeisen vuosikymmenen ollut saman kokoinen samalla syömisellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Se on minun 180-senttiselle 80-kiloisellekin miehelle yksi ateria, eiköhän vähän isompikin sen syö helposti.
Kukaan, Ei kukaan tarvitse aterialla 1700 kcal. Mutta jos haluat ukostasi talipallon, niin siinä tapauksessa.
Hän syö yhden lämpimän aterian päivässä, eli kyllä vaan menee parituhatta kaloria heittämällä kerralla. Miten hänestä nyt yhtäkkiä talipallo tulisi, kun on viimeisen vuosikymmenen ollut saman kokoinen samalla syömisellä.
On siinä tapauksessa todennäköisesti homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Siis syökö joku oikeesti kilon pyttäriä yheltä istumalta, ja siis jos tämä on yksi annos niin oletettavasti syöt pari muutakin vastaavan kokoista annosta päivän aikana? Ei todellakaan ihme että täälä porukka kuolee agressiivisiin suolistosyöpiin ja erilaisiin sirkulatorisiin sairauksiin kun porukka mättää tollasia 80g rasvaa, 25g suolaa jne tyyppisiä annoksia joissa kaikki se rasva ja suola on sitä pahinta mahdollista :D kauanko aattelit porskutella tuolla ruokavaliolla, meinaatko päästä eläkeikään vai kelasitko poistua siinä viiskymppisenä verheemmille laitumille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Siis syökö joku oikeesti kilon pyttäriä yheltä istumalta, ja siis jos tämä on yksi annos niin oletettavasti syöt pari muutakin vastaavan kokoista annosta päivän aikana? Ei todellakaan ihme että täälä porukka kuolee agressiivisiin suolistosyöpiin ja erilaisiin sirkulatorisiin sairauksiin kun porukka mättää tollasia 80g rasvaa, 25g suolaa jne tyyppisiä annoksia joissa kaikki se rasva ja suola on sitä pahinta mahdollista :D kauanko aattelit porskutella tuolla ruokavaliolla, meinaatko päästä eläkeikään vai kelasitko poistua siinä viiskymppisenä verheemmille laitumille?
Uunojahan nää on. Mää ainakin syän 19 bikmäkkiä kerralla öhö-öhö.
Kukaan normaali ei syö yli 500g pyttipannua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Onko se naisen vastuulla vahtia miehensä ruokamääriä ja kehonkoostumusta, vai mitäköhän Jeesusta taas 😂
Kananmunan proteiini on pelkkä legenda. Jopa kaurahiutaleissa on enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
195cm 90kg mies
Paskapuhetta.
Onko se naisen vastuulla vahtia miehensä ruokamääriä ja kehonkoostumusta, vai mitäköhän Jeesusta taas 😂
Sinuna nostaisin kytkintä ennenkuin pili katoaa talipallon sisään.
Vierailija kirjoitti:
100g kananmuna 12,6g, elovena kaurahiutale 5,6g
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää pilata hyvä öyhötys faktalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku virhe Elovenassa? Kotimaista hiutaleissa on 14 gr, Finelinkin mukaan 13.6 gr sadassa grammassa. Mutta suunnilleen saman verran siis, ja harva kai laittaa kaurahiutaleita pyttipannuun, joten asialla ei tässä ole merkitystä. Myös tyypillinen annoskoko on isompi kananmunassa.
Itse luin just Patrik Borgin uusimman kirjan ja mietin, että ehkä ite saankin liian vähän proteiinia. Syön harvoin pyttistä mut just joulun aikaan tein palvikinkusta ja suurin osa proteiinista tuli siitä. Maun takia myös kananmuna ja onhan se ihan hyvä ruoka kohtuudella syötynä.
kananmuna keskimäärin 55g, kaurahiutaleiden annoskoko 40g. Tuskinpa kukaan niitä 100g syö, kananmunia taas helposti 2kpl
Vierailija kirjoitti:
Hän voi laittaa itselleen sitten munia siihen. Ja muille ei! Pyttipannussa osalla on jo lihaa ja perunaa.
Miksi muille ei?
Vierailija kirjoitti:
Kauahiutaletta ei voi verrata kananmunaan, puuroa voi. Isoon puuroannokseen tulee noin 30g hiutaleita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauahiutaletta ei voi verrata kananmunaan, puuroa voi. Isoon puuroannokseen tulee noin 30g hiutaleita.
Mitä sinun mielestäsi puuro sitten sisältää? Ja yksi puuroannos sisältää 40g hiutaleitta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku virhe Elovenassa? Kotimaista hiutaleissa on 14 gr, Finelinkin mukaan 13.6 gr sadassa grammassa. Mutta suunnilleen saman verran siis, ja harva kai laittaa kaurahiutaleita pyttipannuun, joten asialla ei tässä ole merkitystä. Myös tyypillinen annoskoko on isompi kananmunassa.
Itse luin just Patrik Borgin uusimman kirjan ja mietin, että ehkä ite saankin liian vähän proteiinia. Syön harvoin pyttistä mut just joulun aikaan tein palvikinkusta ja suurin osa proteiinista tuli siitä. Maun takia myös kananmuna ja onhan se ihan hyvä ruoka kohtuudella syötynä.
Tyypillinen annoskoko HIUTALEITA ei todellakaaän ole isompi kuin kananmunassa. Hiutaleet on hirveän kevyitä.
Ketä kiinnostaa jotkut proteiinin määrät, ihme että ukkos on edes selittänyt tuollaista. Se kuuluu siihen siksi kun kuuluu. Ja mä arvaan että jos sulla olis sellainen ukko joka sanois että se tykkää sekoittaa sen kanamuttan sinne sekaan ja tekee siksi itse oman annoksensa ja sä voit tehdä omasi, niin olisit täällä valittamassa siitä miten hankalaksi kaikki menee jos ei voi kerralla tehdä molemmille, eli kunhan pääsee valittamaan
Vierailija kirjoitti:
Kananmutta🤭
Munankatta 🍆😋
Vierailija kirjoitti:
SUOMALAISET SAA LIIKAA PROTEIINIA!!!!😩
- Ada24v, vegan
Ja sinä nuolet liikaa mummosi vi##ua.
Ootko ap? jos et, miksi vastaat kysymykseen joka ei ole osoitettu sinulle? aika tarkka tuo 22g kuitenkin on, ja sopivasti just tuplamäärä tuosta oolannin "annoksen" proteiinimäärästä, ja just sama lukema kuin kyseisen tuotteen RI-arvo.