Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit

Vierailija
06.01.2025 |

En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.

Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä. 

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat varmaan jotain feministien keinoja vähentää miesten kiinnostusta naisiin

Vierailija
2/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset, väljät ja vajaamittaiset farkut on kyllä kunnon pellehousut. Ysärillä ei tuollaisia käyttänyt kukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kävin pe Tampereella Koskarin ja Ratinan kohdalla, moni näytti tulevan 90-luvulta vaikka on nuori. Tai kasarityyli. Ihmettelin oikein. Ellen ollut jossain aikakapselissa käymässä.

Vierailija
4/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä ei ole se mille vaatteet näyttää, vaan se mitä on niiden alla

Vierailija
5/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä silmälaseista. No, eikö noille taas hetken päästä naureskella.

Vierailija
6/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa hullulta, mutta entä jos ihmiset ihan itse haluaa sellaisia käyttää? Ei siksi että jossain muotinäytöksissä tms niitä on kaupattu, vaan ihan vain koska tykkäävät siitä miltä ne näyttää/tuntuu? 

Vierailija
7/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun en pukeudu tosiaan miellyttäväkseni miehiä tai kanssanaisia tai oikeastaan ketään muita kuin itseäni. Saat kyllä pitää minua tätinä, jos haluat, ap.

Vierailija
8/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.

Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.

Vierailija
9/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt muotia. Mikään ei paljasta omaa ikää kuten trendien arvostelu ap:n tyyliin. Onhan se ihan hirveää että nuoret naiset eivät pukeudu kuten ap pitää kauniina ja haluttavana.

Vierailija
10/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelepa omaa nuoruuttasi. Tietyt trendit tulevat 20-30 vuoden välein takaisin, hieman muunneltuna.

Vierailija
11/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on katsojan silmässä. Sun mielestä näyttävät pahalta, omasta mielestään trendikkäiltä ja hyviltä. Ja muodissahan nuo jutut on - ei niitä muuten pidettäisi. Muoti muuttuu ja kiertää myös kehää. Samat jutut oli aikoinaan muodissa kuin nykyäänkin.

Vierailija
12/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ihan samaan tapaan nuorten mielestä keski-ikäisten pitämät slim fit -farkut ym. ovat kaamean mummo ja pappa -muodin ilmentymiä

Vierailija
13/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% ihmisistä pukeutunee asioihin joista itse pitää, eikä siihen mistä joku toinen pitää. Vaatteet ja etenkin silmälasit ovat kalliita, enkä ikinä ostaisi niitä sillä mielellä, että ehkä vauvapalstan Pasi pitää näistä vaikka itse en. 

Vierailija
14/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanalta näyttää. Voin elää taas kasarinuoruuteni uudelleen.

Vierailija
15/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.

Vierailija
16/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta makuupussitakki 🙈

Vierailija
17/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla oli myös kovistyyli ja yksi goottityyli Treella.

Vierailija
18/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreät isot, lasit, vyötäröfarkut ja kämäset saksi, kissa ym. tatuoinnit.

Nuo varmat voimafeministin merkit.

Vierailija
19/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.

Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.

Saanko arvata, että arvon herra kulkee kalsareissa, joista roikkuu toinen kives ulkona ja huutaa, että hänet pitää hyväksyä sellaisena kuin on? 

Vierailija
20/131 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.

Ehkä haluaa olla rauhassa. Sun pervonkatseeltasi