Isot silmälasit, korkeavyötäröiset farkut ja muut kammottavat trendit
En voi käsittää miksi nuoretkin naiset haluavat näyttää vanhoilta tädeiltä. Isoja rillejä joka toisen päässä, valtavia puoli naamaa peittäviä kehyksiä jne. Ihan helvetin typerän näköisiä vaikka olisivat kuin ohuet, ja saavat nuoren nätinkin naisen näyttämään keski-ikäiseltä tädiltä.
Yhtä käsittämätön trendi kuin korkeavyötäröiset väljät farkut. Ihan hirveän näköistä.
Kommentit (131)
Korkeavyötäröiset, väljät ja vajaamittaiset farkut on kyllä kunnon pellehousut. Ysärillä ei tuollaisia käyttänyt kukaan.
Kun kävin pe Tampereella Koskarin ja Ratinan kohdalla, moni näytti tulevan 90-luvulta vaikka on nuori. Tai kasarityyli. Ihmettelin oikein. Ellen ollut jossain aikakapselissa käymässä.
Tärkeintä ei ole se mille vaatteet näyttää, vaan se mitä on niiden alla
Olen samaa mieltä silmälaseista. No, eikö noille taas hetken päästä naureskella.
Tämä voi kuulostaa hullulta, mutta entä jos ihmiset ihan itse haluaa sellaisia käyttää? Ei siksi että jossain muotinäytöksissä tms niitä on kaupattu, vaan ihan vain koska tykkäävät siitä miltä ne näyttää/tuntuu?
Joo, kun en pukeudu tosiaan miellyttäväkseni miehiä tai kanssanaisia tai oikeastaan ketään muita kuin itseäni. Saat kyllä pitää minua tätinä, jos haluat, ap.
Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.
Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.
Se on nyt muotia. Mikään ei paljasta omaa ikää kuten trendien arvostelu ap:n tyyliin. Onhan se ihan hirveää että nuoret naiset eivät pukeudu kuten ap pitää kauniina ja haluttavana.
Muistelepa omaa nuoruuttasi. Tietyt trendit tulevat 20-30 vuoden välein takaisin, hieman muunneltuna.
Kauneus on katsojan silmässä. Sun mielestä näyttävät pahalta, omasta mielestään trendikkäiltä ja hyviltä. Ja muodissahan nuo jutut on - ei niitä muuten pidettäisi. Muoti muuttuu ja kiertää myös kehää. Samat jutut oli aikoinaan muodissa kuin nykyäänkin.
Kannattaa muistaa, että ihan samaan tapaan nuorten mielestä keski-ikäisten pitämät slim fit -farkut ym. ovat kaamean mummo ja pappa -muodin ilmentymiä
90% ihmisistä pukeutunee asioihin joista itse pitää, eikä siihen mistä joku toinen pitää. Vaatteet ja etenkin silmälasit ovat kalliita, enkä ikinä ostaisi niitä sillä mielellä, että ehkä vauvapalstan Pasi pitää näistä vaikka itse en.
Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.
Pyöreät isot, lasit, vyötäröfarkut ja kämäset saksi, kissa ym. tatuoinnit.
Nuo varmat voimafeministin merkit.
Vierailija kirjoitti:
Kohta joku täti tulee märisemään ikivanhaa feministimantraa siitä kuinka nainen ei pukeudu miestä miellyttääkseen.
Eikä tarvitsekaan, mutta miksi pitää ehdoin tahdoin näyttää kamalalta? Isot rillit ja äitifarkut ovat samaa sarjaa nenärenkaiden, näkyvien tatuointien ja shokkivärjättyjen hiusten kanssa.
Saanko arvata, että arvon herra kulkee kalsareissa, joista roikkuu toinen kives ulkona ja huutaa, että hänet pitää hyväksyä sellaisena kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Naapurissa asuu parikymppinen nätti nuori nainen, olin shokissa kun yhtenä päivänä näin hänellä isot poskipäiden alla roikkuvat rillit, tuli heti oma 70+ Sinikka-täti mieleen.
Ehkä haluaa olla rauhassa. Sun pervonkatseeltasi
Molemmat varmaan jotain feministien keinoja vähentää miesten kiinnostusta naisiin