Miten pelimiehet suhtautuvat, kun kerron heille tietäväni heidän olevan pelimiehiä?
Kerron että en rupea varasijoille ja vihjailen heillä olevan paljon muijia kierrossa. Mitenköhän he suhtautuvat? Vai onko parempi esittää sinisilmäistä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä pelimiehet ovat huonoimpia sängyssä. Selväähän se on, että jos ei koskaan ole ollut yksiavoisessa pitkässä hyvässä suhteessa, niin ei ole oppinut antamaan ja kuuntelemaan kunnolla. Toki poikkeuksia on, alustaan ja toiseen. Hyvän seksin perässä en kyllä pelimiestä ottaisi. Reilun 100 henkilön kokemuksella.
T: pelinainen, joka on kyllä suhteessa uskollinen. Pisin suhde 11.v
Eli pelinaisiltakin saa paskaa seksiä, koska ne eivät ole pitkissä suhteissa.
Totta ja tietenkin juuri näin.
T: ekan kirjoittanut.
Mies tuskin edes ymmärtää mitään vihjailuja, joten jatkanee pelejään niin kauan kuin se on hänelle mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mies tuskin edes ymmärtää mitään vihjailuja, joten jatkanee pelejään niin kauan kuin se on hänelle mahdollista.
Pidätkö pelimiehiä tyhminä?
En minä ole mikään kummoinen pelimies, koulussakin olin aina maalissa ja pesäpalloon en osunut.
Vierailija kirjoitti:
Esim. Minulle kun tuli viimeksi joku fuckboyn näköinen hessu puhumaan, niin en reagoinut yhtään mitenkään, kuten en yleensäkään reagoi tuollaisiin. Näpytin viestiä, katselin instaa, katselin muualle jne., mutta en katsonut sitä miestä enkä vastannut sille mihinkään mitään. Olin vaan kuin häntä ei olisikaan, välillä hymyilin itsekseen kun kirjoitin sitä viestiä jne. Hän yritti aikansa saada huomiotani, mutta tajusi lopulta luovuttaa ja sanoi, että this is the shadiest ever ja käveli pois.
Pelimies ei toimi noin. Sinulle ei puhunut pelimies vaan joku muu.
Pelimiehet osaa sen jutun.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.
Sama. Muutaman orastavan suhteen olen lopettanut heti alkuunsa, kun on selvinnyt miehen taustat. Sitten nämä ovat ihan ihmeissään, kun luulevat, ettei liian monet suhteet miehillä haittaa. No kyllä haittaa, eivät ole aviomiesmatskua. Karmeaa kiukuttelua siitä seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Ette erota pelimiestä mistään. Turha uhota.
Olen erottanut useammankin ja varoittanut muitakin
Kyllä pelimiehet tietävät, että tietyt naiset näkee ja huomaa heti, että he ovat pelimiehiä.
Ja huomaahan sen heti. Ei semmosta mies voi peittää.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen entinen pelimies ja jos minulle olisi noin sanottu silloin, niin olisin vain nauranut. Nykyään toki häpeän toimintaani. Kunnioitan nyt todella paljon sellaisia miehiä, jotka haluavat olla uskollisia yhdelle naiselle.
Kunnes nainen kyllästyy, ja alkaa hakeen salasuhteita.
Kiertokullit on kuonaa, kerro se heille :)
Pelimiehille pitää saada oma pakollinen tunnus niin tiedetään karttaa.
Eivät välitä