Miten pelimiehet suhtautuvat, kun kerron heille tietäväni heidän olevan pelimiehiä?
Kerron että en rupea varasijoille ja vihjailen heillä olevan paljon muijia kierrossa. Mitenköhän he suhtautuvat? Vai onko parempi esittää sinisilmäistä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
"Joo sellaiset tietynlaiset naiset, ei todellakaan kaikki enkä esim minä. Ne ei ole koskaan niitä komeimpia saati kiinnostavia. Viehättää ehkä jotain vähemmän älykkäitä perusnättejä perusnaisia. "
Miksi älykäs ja miellyttävä mies ei voisi olla pelimies?
Voi olla, mutta kuten kirjoitin viehättää vain tietynlaisia naisia eikä todellakaan kaikkia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Joo sellaiset tietynlaiset naiset, ei todellakaan kaikki enkä esim minä. Ne ei ole koskaan niitä komeimpia saati kiinnostavia. Viehättää ehkä jotain vähemmän älykkäitä perusnättejä perusnaisia. "
Voi olla, mutta kuten kirjoitin viehättää vain tietynlaisia naisia eikä todellakaan kaikkia
Et siis ole tunnistanut pelimiehiä jotka ovat sinua miellyttäneet.
Eikä siinä ollut myöskään mitään mistään pelimiesten ajattelusta, ei se ole kiinnostavaa. Se oli naisen teksti naisille, ei miehille.
Jos he ovat pelimiehiä ja heillä on vientiä, luulisi etteivät tuosta juuri vaivaantuisi vaan jatkaisivat matkaansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis ole tunnistanut pelimiehiä jotka ovat sinua miellyttäneet.
Nuorena olen yhteen törmännyt, sen jälkeen ei ole tarvinnut..
Vierailija kirjoitti:
Jos he ovat pelimiehiä ja heillä on vientiä, luulisi etteivät tuosta juuri vaivaantuisi vaan jatkaisivat matkaansa
Juuri näin.
Kyllä nämä pelimiehet ovat huonoimpia sängyssä. Selväähän se on, että jos ei koskaan ole ollut yksiavoisessa pitkässä hyvässä suhteessa, niin ei ole oppinut antamaan ja kuuntelemaan kunnolla. Toki poikkeuksia on, alustaan ja toiseen. Hyvän seksin perässä en kyllä pelimiestä ottaisi. Reilun 100 henkilön kokemuksella.
T: pelinainen, joka on kyllä suhteessa uskollinen. Pisin suhde 11.v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet pelimiehen seurassa jos et halua pelimiestä?
Reagoisin niin, että kun tiedät minun olevan pelimies ja kuitenkin olet siinä niin ilmeisesti siis haluat peliä. Pip-peliä.
Ei kun jäin rääkkäämään häntä ihan huvikseni. Kostin hänen edellisten pelaamiensa akkojen puolesta.
Et sinä häntä juuri rääkännyt kun hänellä on muitakin naisia kierroksessa. Olit vain tyhjä arpa ja ajan hukkaa hänelle.
Ja paljon aikaa veinkin :p Hänen "tärkeää" aikaansa, jonka hän olisi voinut olla lirkuttelemassa itselleen panoja tai panolla, mutta ei ollut... Ai jai niitä kaikkia menetettyjä panoja :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan eräs tuollainen neiti heräsi aamulla vierestäni ja tokaisi "voi helvetti, minäkin siis..." - ja halusi sitten lisääkin, kun vahinko oli tapahtunut. Itsehän edellisenä iltana hiprakassa ensin motkotti ja sitten halusi siirtyä toisaalle "jatkamaan keskustelua", joka sitten hänen aloitteestaan kävi hyvin vähävaatteiseksi keskustelusessioksi.
Ihan selvä tapaushan tuo on, kun on alkanut hiprakassa motkottaan.
Nainen, jota ei kiinnosta ns pelimiehet, ei anna heille mitään. Ei motkotusta, ei katseita, ei mitään. Pelkkää ignorausta.Höpsistä. Kyllä meilläkin huvimme on.
T. Sarjamotkottaja
(joka ei anna)
Annathan? Annat heille huomiotasi, aikaasi, energiaasi.
Seksistä saisit sentään itseki
En todellakaan kaipaa seksiä playereilta. Hupimme kullakin ja aika on silloin hyvin käytetty, kun se tuottaa itselle iloa :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nämä pelimiehet ovat huonoimpia sängyssä. Selväähän se on, että jos ei koskaan ole ollut yksiavoisessa pitkässä hyvässä suhteessa, niin ei ole oppinut antamaan ja kuuntelemaan kunnolla. Toki poikkeuksia on, alustaan ja toiseen. Hyvän seksin perässä en kyllä pelimiestä ottaisi. Reilun 100 henkilön kokemuksella.
T: pelinainen, joka on kyllä suhteessa uskollinen. Pisin suhde 11.v
Eli pelinaisiltakin saa paskaa seksiä, koska ne eivät ole pitkissä suhteissa.
Onko vinttikamarissa p e h k ut kostunut a
Vierailija kirjoitti:
No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.
Noita tyypprjä ei edes kirpase se asia.
Tunnen tollasen pelityypin. Olimme baarissa ja hänellä oli mukana joku nainen. Siihen tuli sitten toinen nainen vaatimaan selityksiä, jne. Ei hän antanut mitään selityksiä. Ne molemmat naiset sätti sitä ja häipyi siitä. Kaveri otti luurin ja poisti ne naiset luuristaan ja jatkoi normaalisti iltaa.. Reilu tunti meni, niin hän tuli ilmoittaa että lähtee nyt pois. Oltiin ok, no nähään huomennna vaikka. Katottiin, niin siinä joku nainen halaili sitä ja ne lähti käsi kädessä ulos sieltä.
Mietin siinä itekseen, että miten toiset pystyy tollaseen. Ekaksi loukkasi kahta naista, ja sitten poisti luurista ja lähti pois kolmannen kanssa. Ihan ilmaa ihmiset sille. Eikä hän ole koskaan puhunut niistä mitään.
Ne sanoo et "tule niin vien sinut kahville ja nakkikioskille jatkoille. Siitä taksiin ja saatille".
Mulla on hyvä kokemus. Kun tein noin niin pian mies sitoutuikin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.
Noita tyypprjä ei edes kirpase se asia.
Tunnen tollasen pelityypin. Olimme baarissa ja hänellä oli mukana joku nainen. Siihen tuli sitten toinen nainen vaatimaan selityksiä, jne. Ei hän antanut mitään selityksiä. Ne molemmat naiset sätti sitä ja häipyi siitä. Kaveri otti luurin ja poisti ne naiset luuristaan ja jatkoi normaalisti iltaa.. Reilu tunti meni, niin hän tuli ilmoittaa että lähtee nyt pois. Oltiin ok, no nähään huomennna vaikka. Katottiin, niin siinä joku nainen halaili sitä ja ne lähti käsi kädessä ulo
Kuten sanottua: nykyinen yhteiskuntamme kannattelee myös totaalisen moraalittomia yksilöitä. Ja eihän tämä moraalittomuus mihinkään ihmissuhteisiin jää; sama touhu toistuu duunissa ja vapaa-ajalla. Asia kuin asia - oma etu edellä ja muilla ei ole kuin välinearvo. Nämä eivät oikeastaan ole edes ihmisiä, vaan jonkinlaisia ihmisyyden irvikuvia - epäihmisiä.
Ei tuossa mitään draamaa ollut, mitä ihmettä? :D nimenomaan ei ollut draamaa, kun ei ollut mitään.
Tuo oli esimerkki näille ketjun naisille jotka käyttää energiaansa tuollaisiin miehiin, että ei niille tarvi edes vastata saati vänkyttää mitään, kun ohittaa vaan.