Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pelimiehet suhtautuvat, kun kerron heille tietäväni heidän olevan pelimiehiä?

Vierailija
06.01.2025 |

Kerron että en rupea varasijoille ja vihjailen heillä olevan paljon muijia kierrossa. Mitenköhän he suhtautuvat? Vai onko parempi esittää sinisilmäistä?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naureskellen suhtautuvat ja hakevat seuraavan.

Oletko kokeillut?

Olen se pelimies

Eikö ole kivempi elää rehellisyydessä?

Sekulaarin yhteskunnan ja kapitalismin lieveilmiönä meillä on iso joukko ns varjokansalaisia keskuudessamme. Mukaihmisiä. Moraalittomia, omatunnottomia muiden hyväksikäyttäjiä. Tästä puhuminen on tabu.

😂 ollanpa siellä niin-niin viisasta nyt että. Vallan sivistyssanakirjakin saatu joululahjaksi.

Vierailija
22/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen pelimieshän vastaa että joo, onhan menneisyydessä tullut sekoiltua mutta olen oppinut virheistäni ja nyt kun kohtasin sinut, tajusin etten tarvitse enää muita naisia 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.

Etkö antanut heille seksiä?

Ensimmäisen kohtaamani pelimiehen kanssa harrastin seksiä, sen jälkeen en yhdenkään. Opin kerrasta tunnistamaan kyseisen miestyypin enkä enää mene samaan halpaan.

Miksi silti kulutat aikaasi ja energiaasi niihin? :D itse en ikinä jaksaisi kuluttaa elämästäni tunteja johonkin pelimiesten vedättämiseen, on parempaakin tekemistä ja alentaisin siinä itseni heidän tasolle.. ei ketään itseä kunnioittavaa jä

En minä kauaa aikaa heihin kulutakaan. Kun herää epäilys että mies saattaa olla pelimies, tapaan vielä korkeintaan yhden kerran varmistaakseni osuinko oikeaan. Silloin käyttäydyn esim. aloituksessa kuvatulla tavalla. Ja kun olen varmistunut, lemppaan äijän.

Vierailija
24/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on kutsunut minua pelimieheksi. Hymyily perään ja elämä jatkuu.

Vierailija
25/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just niin pitää toimia

Vierailija
26/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan eräs tuollainen neiti heräsi aamulla vierestäni ja tokaisi "voi helvetti, minäkin siis..." - ja halusi sitten lisääkin, kun vahinko oli tapahtunut. Itsehän edellisenä iltana hiprakassa ensin motkotti ja sitten halusi siirtyä toisaalle "jatkamaan keskustelua", joka sitten hänen aloitteestaan kävi hyvin vähävaatteiseksi keskustelusessioksi.

Vierailija
27/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät välitä siitä, kylmiä. Jos joku ei olekaan pelaaja voisi taas hieman loukkaantua.

Vierailija
28/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet pelimiehen seurassa jos et halua pelimiestä?

Reagoisin niin, että kun tiedät minun olevan pelimies ja kuitenkin olet siinä niin ilmeisesti siis haluat peliä. Pip-peliä.

Vierailija
29/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reagoisin niin, että kun tiedät minun olevan pelimies ja kuitenkin olet siinä niin ilmeisesti siis haluat peliä. Pip-peliä.

Hyi oletko joku pervo???

Vierailija
30/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava tulille

+ Luennot siitä, kuinka kaikki aikuiset miehet pettävät ja se on normaalia ja pettäminen tulisi hyväksyä

Ja muuta kakkeroa.

Mutta pelimiehillä on paras taktiikka. Se ylenpalttinen persoonan (siis minun) ihailu on narsistille (minulle) kaikkein makeinta nannaa. En silti antanut, koska tiesin pelimieheksi.

Vierailija
31/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi oletko joku pervo???

Olen.

Vierailija
32/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun jäin rääkkäämään häntä ihan huvikseni. Kostin hänen edellisten pelaamiensa akkojen puolesta.

Vierailija
33/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan eräs tuollainen neiti heräsi aamulla vierestäni ja tokaisi "voi helvetti, minäkin siis..." - ja halusi sitten lisääkin, kun vahinko oli tapahtunut. Itsehän edellisenä iltana hiprakassa ensin motkotti ja sitten halusi siirtyä toisaalle "jatkamaan keskustelua", joka sitten hänen aloitteestaan kävi hyvin vähävaatteiseksi keskustelusessioksi.

Ihan selvä tapaushan tuo on, kun on alkanut hiprakassa motkottaan.

Nainen, jota ei kiinnosta ns pelimiehet, ei anna heille mitään. Ei motkotusta, ei katseita, ei mitään. Pelkkää ignorausta. 

Vierailija
34/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen, jota ei kiinnosta ns pelimiehet, ei anna heille mitään. Ei motkotusta, ei katseita, ei mitään. Pelkkää ignorausta. 

Höpsistä. Kyllä meilläkin huvimme on.

T. Sarjamotkottaja

(joka ei anna)

Vierailija
35/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun jäin rääkkäämään häntä ihan huvikseni. Kostin hänen edellisten pelaamiensa akkojen puolesta.

Sinulla taitaa siis olla mielenterveysongelma.

Vierailija
36/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olisin hakemassa seksiseuraa niin se ois aivan sama onko tyyppi pelimies vai ei - oikeastaan pelimies voi olla ihan hyväkin valinta, kokemuksesta on varmaan hyötyä petipuuhissa. Jos taas olisin kumppania vailla niin sitten ei varmaan kannattaisi tuhlata aikaansa moiseen ollenkaan. 

Vierailija
37/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.

Etkö antanut heille seksiä?

Ensimmäisen kohtaamani pelimiehen kanssa harrastin seksiä, sen jälkeen en yhdenkään. Opin kerrasta tunnistamaan kyseisen miestyypin enkä enää mene samaan halpaan.

Miksi silti kulutat aikaasi ja energiaasi niihin? :D itse en ikinä jaksaisi kuluttaa elämästäni tunteja johonkin pelimiesten vedättämiseen, on parempaakin tekemistä ja alentaisin siinä itseni heidän tasolle.. ei ketään itseä kunnioittavaa jä

Siihen voi knavoida kaiken purkautumattoman pahan itsestään. Meneepä oikeaan kohteeseen.

Vierailija
38/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelimies juurikaan reagoi sellaiseen vaan vähättelee olevnsa sellainen ja joko jatkaa iskemistä tai menettää mielenkiintonsa.

Vierailija
39/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa siis olla mielenterveysongelma.

Sehän on harmillista, että se on sinulle ongelma. Oletko kenties pelimies? Yleensähän mielenterveysongelmaisista sanotaan, että ne ovat villeimpiä panna O.o

Vierailija
40/96 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä. Kyllä meilläkin huvimme on.

T. Sarjamotkottaja

(joka ei anna)

Et kuulosta kovin älykkäältä. Alennat vaan itsesi hölmöläisen tasolle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan