Miten pelimiehet suhtautuvat, kun kerron heille tietäväni heidän olevan pelimiehiä?
Kerron että en rupea varasijoille ja vihjailen heillä olevan paljon muijia kierrossa. Mitenköhän he suhtautuvat? Vai onko parempi esittää sinisilmäistä?
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Naureskellen suhtautuvat ja hakevat seuraavan.
Oletko kokeillut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen se pelimies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen se pelimies
Eikö ole kivempi elää rehellisyydessä?
Itse olen entinen pelimies ja jos minulle olisi noin sanottu silloin, niin olisin vain nauranut. Nykyään toki häpeän toimintaani. Kunnioitan nyt todella paljon sellaisia miehiä, jotka haluavat olla uskollisia yhdelle naiselle.
Laa lallal laa, tänä iltana ei tuu pakkeja, laa lallal laa..
Kyllähän se hivelee itsetuntoa.
T. Pleijeri
Vierailija kirjoitti:
Itse olen entinen pelimies ja jos minulle olisi noin sanottu silloin, niin olisin vain nauranut. Nykyään toki häpeän toimintaani. Kunnioitan nyt todella paljon sellaisia miehiä, jotka haluavat olla uskollisia yhdelle naiselle.
Miksi oisit nauranut? Etkö olisi väittänyt vastaan ja jatkanut naisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen se pelimies
Ei, on kivempaa elää jännityksessä
No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.
Vierailija kirjoitti:
No itse olen toiminut noin pelimiesten kanssa ja aina ovat loppuun asti vakuutelleet olevansa kunnon miehiä. Ilmeisesti ovat pitäneet minua tyhmänä ja oikeasti kuvitelleet että uskon selitykset. Mutta on se todellisuus heillekin selvinnyt kun olen päättänyt tapailut ennen kuin ovat saaneet haluamansa.
Etkö antanut heille seksiä?
Miksi alkaisit tuollaista selittämään? Vaikuttaisit vain epävarmalta ja/tai muka nokkelalta.
Jos huomaat miehen olevan ns. pelimies, niin sinun tehtäväsi on lähinnä päättää haluatko siltä munaa vai et. Täysin turha alkaa aikuiselle ihmiselle mitään sössöttään, pidät huolen vain omista asioistasi ja tiedät mitä itse haluat, eli päätät sen käytätkö tilanteen seksuaalisesti hyödyksi vai et.
Fiksuinta lienee skipata koko tyyppi kokonaan, sillä kuulostaa siltä, että sinua voisi alkaa ärsyttämään jos sekaannut siihen.
Perustuslakiin tulee kirjata, että suomalaisilla on oikeus kielivapauteen valloittajakielistä joita ovat ruotsi ja venäjä.
Pakkoruotsissa ei ole mitään klassisen etiikan mukaista oikeutta Suomessa. Ruotsilla tai vähemmistökansa suomenruotsalaisilla ei pitäisi olla sananvaltaa kielelliseen identiteettimme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen se pelimies
Sekulaarin yhteskunnan ja kapitalismin lieveilmiönä meillä on iso joukko ns varjokansalaisia keskuudessamme. Mukaihmisiä. Moraalittomia, omatunnottomia muiden hyväksikäyttäjiä. Tästä puhuminen on tabu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkaisit tuollaista selittämään? Vaikuttaisit vain epävarmalta ja/tai muka nokkelalta.
Jos huomaat miehen olevan ns. pelimies, niin sinun tehtäväsi on lähinnä päättää haluatko siltä munaa vai et. Täysin turha alkaa aikuiselle ihmiselle mitään sössöttään, pidät huolen vain omista asioistasi ja tiedät mitä itse haluat, eli päätät sen käytätkö tilanteen seksuaalisesti hyödyksi vai et.
Fiksuinta lienee skipata koko tyyppi kokonaan, sillä kuulostaa siltä, että sinua voisi alkaa ärsyttämään jos sekaannut siihen.
Miksei? Oletko hölmö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kohtaamani pelimiehen kanssa harrastin seksiä, sen jälkeen en yhdenkään. Opin kerrasta tunnistamaan kyseisen miestyypin enkä enää mene samaan halpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksuinta lienee skipata koko tyyppi kokonaan, sillä kuulostaa siltä, että sinua voisi alkaa ärsyttämään jos sekaannut siihen.Miksei? Oletko hölmö?
Mitä miksei? Hölmöjä on ne, jotka yrittää alkaa kasvattaan muita aikuisia ihmisiä, vieläpä jotain jotka ei edes kuulu omaan lähipiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut?
Olen se pelimies
Olisi tavallaan, mutta kun satun tykkäämään naisseurasta.
Kyllä ne sun kerran kaksi höylää ja sitten dumppaa silti. Parempi on kun sanot heti ettei kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kohtaamani pelimiehen kanssa harrastin seksiä, sen jälkeen en yhdenkään. Opin kerrasta tunnistamaan kyseisen miestyypin enkä enää mene samaan halpaan.
Miksi silti kulutat aikaasi ja energiaasi niihin? :D itse en ikinä jaksaisi kuluttaa elämästäni tunteja johonkin pelimiesten vedättämiseen, on parempaakin tekemistä ja alentaisin siinä itseni heidän tasolle.. ei ketään itseä kunnioittavaa järkevää ihmistä kiinnosta joku pelimiesten olemassa olo noin paljoa tai oikeastaan ollenkaan :D