Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikeasti ok jäädä pois työelämästä hetkeksi jos ei vain jaksa?

Vierailija
06.01.2025 |

Työelämä on ok muuten mutta tällä hetkellä elämässä on niin isoja muutoksia, että en jaksa kaikkea niitä muita vaatimuksia ja ihmisiä. Sieluni kuihtuu ja pää meinaa hajota sekä tuntuu, etten edes osaa mitään ja olen paska kaikessa mitä teen (vaikka asia ei olisikaan niin). 

Ilmapiiri on niin huono, että sekin vie energiaa kun yrittää vain sietää sitä ihmisten paskan puhumista ja selän takana juoruilua. 

Haluaisin keskittyä vain omaan toipumiseen ja muuttaa sellaisia asioita elämässä joille voin tehdä jotain. 

En vain kestä työelämää vaikka olen ihan ahkera mielestäni niin silti alkaa päässä heittämään ja ei enää edes kiinnosta saanko potkut tai mitä minulle tapahtuu. 

Haluan toiselle alalle ja tiedän jo mikä ala se on. Siellä saa keskittyä itse töihin eikä muihin toissijaisiin asioihin. 

Kommentit (222)

Vierailija
221/222 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nekkeperhe saa 7000 e kuukaudessa tekemättä mitään. Sinulta viedään koko elämä tällä työtahdilla että elätetään näitä vieraita. Sairaslomalle vain hyvällä omallatunnolla. Minäkin olen nykyään tekeväni töitä. Olemme ihan orjan asemassa omassa maassamme.

Vierailija
222/222 |
22.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja te naiset kehtaatte oikeasti miettiä miksi miehille maksetaan parempaa palkkaa ja miksi yritykset palkkaa ennemmin miehiä kuin naisia...

Missä kohti ap kertoi olevansa nainen? 

Itse ollut enimmäkseen miesvaltaisissa töissä. Pomo lähti joka perjantai asiakaskäynnille puoliltapäivin, jos oli kaunis kesäpäivä. Sitten tuli firmalle lasku kaikenlaisista makkaroista ja juomista ja asiakkaaksi oli merkitty kyllä asiakas, mutta pomon ystävä myös. 

Joillakin paikoilla tullaan maanantaina töihin kun huvittaa ja sille vain nauretaan kun menee viikonloppu vähän pitkäksi.

Siksihän naiset palaa loppuun kun he tekevät ne työt sillä aikana kun miehet hengailee. En ole yhdenkään naisen katselevan autoja ja moottoripyöriä netistä työaikana. Miesten olen, monta kertaa. 

Sopivan laiska tyyppi voi pärjätä hyvin työelämässä ja elämässä. Meilläkin oli töissä tämmönen. 

Pari vuotta meni, ennenkuin firman johto huomasi asian. Ensin pari vuotta alisuorittaa koeajan jälkeen. Sitten irtisanominen ja vuosi työttömänä. 

Tämän jälkeen täynnä virtaa uuteen työpaikkaan ja toistetaan eläkeikään saakka.

Isossa organisaatiossa voi mennä monta vuotta. 

En sano enää tässä 50 vuoden iässä, että olisi väärin, vaan voi olla ainoa keino selviytyä joutumatta lataamoon välillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän