Mistä oikeesti lämpimät toppahousut lihavalle jolla ei ole leveät reidet?
Kaikki jotka vyötäröstä sopivat niin lahkeet niin leveet et mulla mahtuu molemnat jalat yhteen lahkeeseen ja jos suht ok reisistä niin vyötäröstä eivät mene kiinni.
Kommentit (27)
Isot koot tehdään isoksi kaikkialta. Sopivien löytyminen on mission impossible mikäli ei ole laiha kuin seiväs. Itse olen vyöyätölihava ja kaikissa housuissa roikkuu takapuoli ja reidet tyhjää. Tyttärellä on paksut reidet ja aina joutuu ostamaan housut, jotka vuöyärösgä on liian väljät.
Voit joko muokata itse housuja sopivaksi tai muokkauttaa ompelijalla tai teettää housut alusta saakka omilla mitoillasi.
Vierailija kirjoitti:
Miesten osastolta, jos olet nainen
Sama ongelma. D mitoituskin päin mäntyä.
Ap
Itsellä oli ennen painon pudotusta sama ongelma. Ostin toppahousut Prisman miesten osastolta.
Tarjonta on kyllä varsin laajaa, ja mallikohtaiset erot suuria. Jos reitesi ovat erityisen ohuet, olet varmaankin joutunut sopeutumaan housujenosto-ongelmaan monesti aiemminkin. Ihan juuri ihanteellisesti sopivia ei ehkä löydy, jos epäsuhta vartalossasi on erityisen suuri. Miten olet tähän asti ratkaissut ongelman ja mitä housumerkkejä olet kokeillut?
Omenatyyppinen lihavuus on kaikista vaarallisinta, eikä pelkästään toppahousujen löytämistä ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Omenatyyppinen lihavuus on kaikista vaarallisinta, eikä pelkästään toppahousujen löytämistä ajatellen.
Kysyttiinkö tätä mielestäsi tässä? Sinä voit kuolla aivoinfarktiin tai syöpään vaikkei olisi rasvaa hitustakaan kehossa. Jokainen kuolee lopulta olipa lihava tai laiha. Kuuluu elämään, että se loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Oisko sellainen laihdutus mitään?
Ei taida paljoa ehtiä laihtumaan ennen tämän talven pakkasia, jotka ovat jo tällä.
Ja sekin että oman koon vaatteet menee heti, esim kaikilla isoilla tytöillä on rintaliiveissäkin kokona 95 c, eikä koko kaupasta löydy kuin yli tai ali menevät koot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida paljoa ehtiä laihtumaan ennen tämän talven pakkasia, jotka ovat jo tällä.
Kylmä tuottaa ruskeaa rasvaa joka palaa nopeammin.
Läskien defenssejä vain.
T: -30kg viime talvena
Vierailija kirjoitti:
Miesten osastolta, jos olet nainen
Sama vinkki, miesten housuissa on yleensä jumalattoman iso vyötärö suhteessa reisiin ja pyllyyn, poislukien jotkut erityisen urheilullista leikkausta harrastavat merkit.
t: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä tuottaa ruskeaa rasvaa joka palaa nopeammin.
Läskien defenssejä vain.
T: -30kg viime talvena
Täälläpäin Suomea on toppahousuille tarvetta nyt. Luuletko, että tänään ulkoileen lähtevä ehtii laihtua paljon ennen ulkoilua.
T: normaalipainoinen
miesten xxxl ja nahkavyöllä kiinni kun todennäköisisti vyötäröltä väljät että tippuu jalasta.
Up