Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä oikeesti lämpimät toppahousut lihavalle jolla ei ole leveät reidet?

Vierailija
06.01.2025 |

Kaikki jotka vyötäröstä sopivat niin lahkeet niin leveet et mulla mahtuu molemnat jalat yhteen lahkeeseen ja jos suht ok reisistä niin vyötäröstä eivät mene kiinni. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D mitoitus

Mahtuu vyötäröstä, lahkeet puoli metriä liian pitkät, persauksessa ja reisissä tilaa vaikka säkilliselle perunoita. Enkä ole huippulihava, BMI 27, mutta tosi omituisen mallinen.

Vierailija
22/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikkajalkainen ja pienipyllyinen, mutta vatsassa on ympärysmittaa, ja sama ongelma kuin ap:lla. Prismasta löytyi melko hyvät, ja vielä alennuksesta. (Tätä ei kysytty, mutta vinkiksi: KappAhlissa on hyviä farkkuja eri mallisille kehoille ja myös eri lahkeen pituuksilla.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokoa 64 ja keskivartalosta paksumpi kuin jaloista, ja nämä toppahousut on ollu sopivat ja lämpimät: https://www.cellbes.fi/naiset/vapaa-ajan-vaatteet/paallysvaatteet-takit…

Vierailija
24/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kokoa 64 ja keskivartalosta paksumpi kuin jaloista, ja nämä toppahousut on ollu sopivat ja lämpimät: https://www.cellbes.fi/naiset/vapaa-ajan-vaatteet/paallysvaatteet-takit…

Lahkeita tosin jouduin itse lyhentämään, kun olen myös tosi lyhytjalkainen.

Vierailija
25/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ommella sellasen kiilan takasaumaan.

Vierailija
26/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hiusut jotka on tapreeksi isot vyötäröltä, ja kavenna punteista. Sisäsaumasta kaventaminen on yleensä helpointa.  Uistw kuitenkin jättää sen verran tilaa punttiinkin, että pääset kyykistymään.

Vierailija
27/27 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoraat tuulihousujen lahkeet Vuokkoset -siteillä.