Mielipiteesi KELA:sta
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi lakkauttaa niin vähentyisi rikollisuus. Iso osa rikollisista poistuisi luultavasti maasta.
todellakin, eläkeläiset vievät tämän maan totaaliseen turmioon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokapäiväinen tuki itku menossa taas.
Mikä helvetin tuki itku??? Opettele kirjoittamaan ensinnäkin, ja minä en ole itkenyt mistään tuista ikinä. 🙄 ap
pidä turpasi kiinni perkeleen pummi jokapäivä teet tänne tuki aloituksia.mene homo töihin.
Mitä helvetin aloituksia olen tehnyt???????? Olet sekopää.
jankuta vaa mulkku.just niitä helvetin aloituksia.
Joo mene hoitoon.
mene sinä töihin.
Viime vuoden lopussa oli uutinen kelasta on tehty ennätyksellisen paljon kanteluita eduskunnan oikeushenkilölle. Kyllä se kertoo jotain kelan toiminnasta.
Minun mielestäni Kela on todella hyvä laitos. Heillä on selkeät toimintamallit ja prosessit.
Pidän siitä, että esim. Eurooppalainen sairaanhoitokortti tulee kotiin säännöllisesti. Säästää pitkän pennin matkavakuutuksissa, kun käyttää sitä.
Opiskelijana arvostan sitä, että sain tukea sekä opintoihin että vielä asumislisää. Näin oli varaa asua loppu opiskeluaika yksiössä, vaikka olin vain osa-aikaisesti töissä. Monessa muussa maassa en olisi saanut euroakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskalaitos on. Työn puolesta joudun valitettavasti olemaan usein yhteydessä. Mitään inhimillisyyttä ei ole ja vaatimukset on ihan älyttömiä.
ai että rahan pitäisi rahan tulla niinkuin manulle illallinen.ja mitä vaatimuksia on muuta kun sohvalla makaaminen.
Totta kai tietyt vaatimukset täytyy olla ja niitä noudatettava. Tämän ymmärrän hyvin. Valitettavasti en voi kertoa paria räikeää esimerkkiä Kelan toiminnasta, minulla vaitiolovelvollisuus asiakkaiden asioista ja sitä kunnioitan.
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden lopussa oli uutinen kelasta on tehty ennätyksellisen paljon kanteluita eduskunnan oikeushenkilölle. Kyllä se kertoo jotain kelan toiminnasta.
Tai sitten se kertoo jotain Kelan asiakkaista.
Kela on surkea laitos, joka ei halua auttaa, vaan nöyryyttää ja keksiä syitä, että ei tarvitsisi maksaa mitään. Palvelua tuolla ei ole, mutta apua tarvitsevat ihmiset jätetään pulaan, kohdellaan julmasti, vihamielisesti ja tylysti, eikä Kela ota vastuuta mistään. Päätöksissä kestää ja ovat täynnä virheitä. Kaikki on aina muka asiakkaan syytä. Työntekijät suhtautuvat rahaan kuin olisivat siellä omia rahojaan jakamassa. Asiakkaat eivät saisi protestoida tai valittaa, vaan pitäisi alistua. Tuosta ei ole mitään hyvää sanottavaa.
Kela on ensiaskel isoihin ongelmiin.Tarina alkaa siitä kun sairastuin työssä.Jätin työn.Jopa saikkuja evättiin ,välillä,loppui maksatus.Vakava sairastuminen,sillä tiellä ollaan vieläkin.Sitten kunt.jakso ne maksoi koko klöntin.En olisi mennyt mihkään jos maksamattomuus olisi jatkunut.Nyt on pelleilty ttk,-eläkken kanssa.Kolme hylkyä.Lääkärien mukaan täysin työkyvytön.Nyt olen miettinyt lopetetaan erik.lääk.käynnit hoidot.Maksan ne itse.Ei edes kuntoutus tukea liiennyt saikkun jälkeen.Paljon muuta sairautta tullut en ole työkyk.Pitäkööt tunkkkinsa.Taistelu lisää sairastumista uuteen tautiin.Masennuttaa ainakin.Jos olisin kunnossa töissähän olisin.Mutta elämässä on paljon muutakin mahtavaa nautitaan siitä.Kevät tulee kivutkin himmenee vähän.Iloa tuottaa läheiset.Ystävät.Ei murheita ajatellakaan.Haen nyt kuntoutus tukea,kuntoutuksia on takana.Katsotaan hylätäänkö vai ajetaanko työkkään,tarvitsen apuvälineet kaikki mahdoll.kaiken.Vammaisellakin oikeus työhön,minullakin oltava.
Joo mene hoitoon.