Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistatko jos samassa tilassa oleva ihminen on käynyt suihkussa viimeeksi toissapäivänä?

Vierailija
06.01.2025 |

Mietin suihkuvälien harventamista, kun en juuri hikoile ja iho on kuiva muutenkin. Hiukset pesen 2 kertaa viikossa ja takapuolen päivittäin, mutta muuten ajattelin peseytyä vain paristi viikossa.

Työssäni joudun toisinaan olemaan ihmisten lähellä, eli minulla ei ole mikään yksinäinen työ, päin vastoin.  

Eli huomaako sen, että aamusuihku on jäänyt joltain väliin? Itse en huomaa haisevani, mutta mietin huomaako muut?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäänkuin kaikki ihmiset olisi hieneritykseltään samanlaisia. 

2/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en haista kuin kaikkein voimakkaimmat hajut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään ei haista samalla tavalla, joten voit haista huomaamattasi.

Jos iho on kuiva, se auttaa vähän. Itsellä on niin rasvainen iho, että on pakko käydä joka päivä, tai alkaa älytön kutina.

Vierailija
4/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai nyt ihminen itse tietää hikoileeko tai haiseeko. Voi vaikka kysyä joltakin. Normaaleille ei urheileville ihmisille ei hikoilukausien (puberteetti, vaihdevuodet) jälkeen ole mitään tarvetta jatkuvasti kokosuihkutella, kunhan pesee kriittiset kohdat.

Vierailija
5/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/60. Taannoin viereiseen kahvilapöytään tuli istumaan mies, jolla oli vahva ominaishaju. Ei haissut hieltä tai lialta, mutta aika varmasti oli jättänyt suihkun väliin tai uudet vaahteet vaihtamatta. Minulla on kyllä todella herkkä haju- ja makuaisti, enkä usko että kaikki tuota haistaisivat

Tästä huolimatta ei ole mielestäni tarpeen pakottaa joka päivä suihkussa käyntiä, jos pysyt puhtaana tuon ajan. Ne ikävät hajut ovat yleensä juurikin hiki ja ulosteet. Eli jos käytät antiperspiranttia ja bideetä, niin ihan ok

Vierailija
6/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minä tiedän milloin ovat käyneet suihkussa.

Pese etupuoli myös

Vierailija
7/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kerran viikossa kosk oon laiska

Vierailija
8/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen haistaa. Ällöä. Rasvat on keksitty!

Vierailija
9/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää käyn kans kerran viikossa koska työttömänä yritän säästää.

Vierailija
10/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä yleensä mene haisteluetäisyydelle vieraita ihmisiä. Kaikenlaista harrastusta sitä onkin.

Vierailija
11/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä käyn suihkussa kerran viikossa, mutta peseydyn kaksi kertaa päivässä, mitä taas kerran päivässä suihkussa käyvät eivät tee. Uskoisin olevani puhtaampi siis kuin he.

Vierailija
12/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Hyi.

Vierailija
13/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää käyn kans kerran viikossa koska työttömänä yritän säästää.

Ei mitään järkeä. Ostat kuupan ja sopivan kokoisen saavin/isoimman pesuvadin ja lasket lämpimän pesuveden siihen. 2 pesuvadillista  n 30 litraa riittää erittäin hyvin jos pesee lyhyehköt hiukset samalla. jos peseydyt joka toinen päivä vettä ei kulu kuin puoli noin kuutiota kuukauden aikana. suihkussa käydessä vettä valuu hukkaan suuret määrät.

Vierailija
14/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu se. Peset aamuisin kainalot, laitat dödön. Teet alapesut. Jos olet nainen ja suurehkot rinnat kannattaa pestä myös rinnanaluset.

Vierailija
15/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkään tälleen talvella kun ihmiset ei tavallisesti hikoile voimakkaasti niin ei yleensä pysty mitenkään huomaamaan eroa. Etenkään jos vaihtaa vaatteita.

Eri asia tietysti jos urheilee tai tekee muuta hikijumppaa.

Vierailija
16/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ennätys kolme kuukautta. Kukaan ei kyllä mitään sanonut, eli turhaa puuhaa se läträily...

Vierailija
17/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seinänaapurini ei peseydy eikä pese vaatteitaan. Koko talo haisee, vain hän itse ei haista mitään.

Vierailija
18/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pitkään pesemätön ihminen haisee eltaantuneelle ihorasvalle. Tarkoitan pesusienen käyttöä: ihoa pitää hangata ainakin kerran viikossa että kuollut iho ja rasva lähtee pois. Vaatteet pestävä 60 asteessa samasta syystä. Haistan rasvan 2 metrin päähän näistä haisuleista. Usein hiukset on myös tönkkö likaiset.

Päivittäinen lika ja hikoaminen ei minua haittaa kunhan käy suihkussa aamuisin ennen työpäivää. 

Vierailija
19/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan. Kosteuttavat ihovoiteet on keksitty.

Vaihdatko sinä sukkasi, alushoususi ja paitasikin vain paristi viikossa? Hyi saatana.

Vierailija
20/55 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten likaiset pimpit haisevat pistävälle jos suihkusta aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä