Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui häiden jälkeen

Vierailija
05.01.2025 |

Kokemuksia vastaavasta?

Aluksi todella rakastava, hellä ja hyvä puoliso muuttuu etäiseksi, ilkeäksi, haukkuu, syyttelee kaikesta minua. 

:( Ja nyt sitten olen tällaisessa liitossa

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihtaatko seksiä?

En pihtaa seksiä, haluaisin vaikka joka päivä hellyyttä ja seksiä. Mies on etäinen eikä halua juurikaan lähelläni olla. Näytän samalta, kuin ennen häitä ja olen yrittänyt panostaa ulkonäkööni vielä enemmän, mutta se ei ole muuttanut mitään. 

ap

Vierailija
22/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

Aluksi pistin kaiken stressin, kiiren yms. piikkiin. Olen yrittänyt muuttaa omaa käytöstäni myös, olla ns. sivussa. Mitkään keskustelut eivät ole johtaneet mihinkään. Kuulemma olen liian kiittämätön (en ymmärrä miksi, kerron usein miehelle kuinka kiitollinen olen hänestä ja kaikesta mitä tekee jne) ja saan esille huonot puolet ihmisistä

ap

Onko tämä nyt vitsi? 

Mikäli on totta, niin olet tarpeeksi tehnyt ja tarpeeksi saanut vastauksia.

Lähe meneen.

Ei ole sinua varten tämä, jos haluat tasapainoisen ja mukavan elämän kumppanin kera.

Jos haluat sinne nyrkin ja hellan väliin turvaan, niin valitse tämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaatko seksiä?

En pihtaa seksiä, haluaisin vaikka joka päivä hellyyttä ja seksiä. Mies on etäinen eikä halua juurikaan lähelläni olla. Näytän samalta, kuin ennen häitä ja olen yrittänyt panostaa ulkonäkööni vielä enemmän, mutta se ei ole muuttanut mitään. 

ap

Älä selitä jollekin naistenvihaajalle ja todistele itseäsi. Nyt jotain selkärankaa.

Vierailija
24/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaatko seksiä?

ap

Voi voi.

Kerjäät huomiota taholta, josta sitä et saa.

Äijä psykologille.

Sinä Myös psykologille. Olet kovin miellyttämisen tarpeesta toimiva. Kylmää ihan.

Pois vaan. Mene.

Vierailija
25/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tuolla olla myös toinen nainen, vaikka olettekin aika tuore pariskunta.

Vierailija
26/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Voi olla, että miehen tunteet ovat kuolleet ja oireilee sitä noin. Joskus rakkauden tunteet vain katoaa.

Joko tämä tai masennus. 

Vierailija
27/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe lätkiin.

Voit paremmin.

Sinulle sopii toinen. Ei tämä. 

Vierailija
28/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

Aluksi pistin kaiken stressin, kiiren yms. piikkiin. Olen yrittänyt muuttaa omaa käytöstäni myös, olla ns. sivussa. Mitkään keskustelut eivät ole johtaneet mihinkään. Kuulemma olen liian kiittämätön (en ymmärrä miksi, kerron usein miehelle kuinka kiitollinen olen hänestä ja kaikesta mitä tekee jne) ja saan esille huonot puolet ihmisistä

ap

Mies syyttää sinua kiittämättömyydestä, koska se ei liity mitenkään sinuun vaan hän projisoi omaa käytöstään sinuun. Tutustu projisoinnin käsitteeseen. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kaikki mistä hän syyttää sinua on sitä miten hän näkee itsensä. Toisin sanoen kun hän syyttää sinua kiittämättömäksi, niin se tarkoittaa, että hän tietää olevansa itse kiittämätön, mutta ei pysty keskustelemaan omasta kiittämättömyydestään, koska hän tietää sen vain tiedostamattomalla tasolla. Sinulle esitetyt syytökset kuitenkin paljastavat sinulle hänen omat ongelmansa.

Sitten voitkin miettiä, että haluatko jatkaa liittoa kiittämättömän ihmisen kanssa.

Vierailija
29/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaatko seksiä?

ap

Voi voi.

Kerjäät huomiota taholta, josta sitä et saa.

Äijä psykologille.

Sinä Myös psykologille. Olet kovin miellyttämisen tarpeesta toimiva. Kylmää ihan.

Pois vaan. Mene.

Tämähän tässä onkin vakavaa, kun en ole ollut yhtään tällainen. Nyt yritän epätoivoisesti saada rakkautta. Ja välillä koitan antaa tilaa ja aikaa. Ei tosiaan ole auttanut. Aloitin juuri terapian joku aika sitten muista syistä, mutta otan tämänkin siellä puheeksi varmasti. 

ap

Vierailija
30/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olette olleet vasta vähän aikaa naimisissa.

Ette todellakaan ole ainoa pari, joilla tökkii heti.

Monta eroa tiedän. Ovat vaan eronneet. Eivät ole jääneet ihmettelemään. 

Ovat sitten löytäneet omanlaisensa elämät.

Vierailija
31/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

ap

Mies syyttää sinua kiittämättömyydestä, koska se ei liity mitenkään sinuun vaan hän projisoi omaa käytöstään sinuun. Tutustu projisoinnin käsitteeseen. Käytännössä se tarkoittaa sitä, että kaikki mistä hän syyttää sinua on sitä miten hän näkee itsensä. Toisin sanoen kun hän syyttää sinua kiittämättömäksi, niin se tarkoittaa, että hän tietää olevansa itse kiittämätön, mutta ei pysty ke

Tiedän kyllä tämän ilmiön, miehessä näyttäisi olevan aika paljon narsistisia piirteitä

ap

Vierailija
32/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

ap

Projektiosta jatkaakseni: Mies tuossa myös paljastaa, että hän saa ihmisistä esille huonot puolet. Myös sinusta.

Eikös tuo ole jo toteutunutkin? Ja se tulee jatkumaan.

Vierailija
33/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehen elätti

Vierailija
34/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinko pian muuttui. Yleensä muutos tulee heti lapsen synnyttyä, kun mies heittäytyy passattavaksi ja avuttomaksi miesvauvaksi.

Vierailija
35/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä ei muutu sillä että nöyristelet ja kerjäät ja taivut kaksinkerroin hänen takiaan. Päinvastoin, hän halveksii sinua vielä enemmän.

Otapa ruoska käteen ja vaadi arvostusta. Ja ole valmis lähtemään jos ja kun tilanne ei parane.

Vierailija
36/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten tämä on keksitty juttu.

Vierailija
37/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

ap

Eroa. Kaiva YouTubesta kanava Mental Healness.

Itse lähdin puolen vuoden jälkeen, enkä ole katunut päivääkään. Ei ole mitään väärinkäsitystä tai stressiä. On vain ankkuroitu sinä ja narsisti tai muu luonnevikainen puoliso, joka ei tule muuttumaan kuin pahemmaksi.

Vierailija
38/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihtaatko seksiä?

ap

Ei kyse ole mistään sinuun liittyvästä. Vaan nuo ongelmat ovat miehestä itsestään lähtöisin.

Vierailija
39/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta hyvältä

Vierailija
40/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä