Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies muuttui häiden jälkeen

Vierailija
05.01.2025 |

Kokemuksia vastaavasta?

Aluksi todella rakastava, hellä ja hyvä puoliso muuttuu etäiseksi, ilkeäksi, haukkuu, syyttelee kaikesta minua. 

:( Ja nyt sitten olen tällaisessa liitossa

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan, että oma mies on naiselle se vaarallisin. Varsinkin kun alat tehdä eroa, otat väkivallan riskin.

Vierailija
62/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

Aluksi pistin kaiken stressin, kiiren yms. piikkiin. Olen yrittänyt muuttaa omaa käytöstäni myös, olla ns. sivussa. Mitkään keskustelut eivät ole johtaneet mihinkään. Kuulemma olen liian kiittämätön (en ymmärrä miksi, kerron usein miehelle kuinka kiitollinen olen hänestä ja kaikesta mitä tekee jne) ja saan esille huonot puolet ihmisistä

ap

Älä ole tuollainen kynnysmatto ja toistele olevasi kiitollinen ääliömiehestä. Sen sijaan kerro suoraan, että eroat, jos mies ei muuta käytöstään.

ota itsekunnioitus nyt  heti käyttöön,arvosta itteesw heti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa oma kämppä ja muuta pois kun mies on töissä. Tuollainen ukko saattaa erotilanteessa muuttua sekopääksi. 

Harkitse asiaa.

Terveisin psykoosiin (suljetulle osastolle) erotilanteessa joutuneen kanssa ollut nykyinen vapaa nainen.

Vierailija
64/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

Aluksi pistin kaiken stressin, kiiren yms. piikkiin. Olen yrittänyt muuttaa omaa käytöstäni myös, olla ns. sivussa. Mitkään keskustelut eivät ole johtaneet mihinkään. Kuulemma olen liian kiittämätön (en ymmärrä miksi, kerron usein miehelle kuinka kiitollinen olen hänestä ja kaikesta mitä tekee jne) ja saan esille huonot puolet ihmisistä

ap

Älä ole tuollainen kynnysmatto ja toistele olevasi kiitollinen ääliömiehestä. Sen sijaan kerro suoraan, että eroat, jos mies ei muuta käytöstään.

Ei kannata kertoa tätä tai alkaa rakkauspommitus. Oikea erokin pitää hoitaa mahdollisimman äänettömästi ja huomaamattomasti. Muuta ap kauas ja aloita radiohiljaisuus.

Vierailija
65/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo yrittänyt selvittää asioita miehen kanssa, eikä muutosta ole tullut. Selvittämisen jatkaminen vain pidentäisi asiaa turhaan, selväähän on, että mies haluaa ap:n jäävän, kun on tämän kiinni saanut. Ainoastaan siinä tapauksessa, että ap ryhtyisi erittäin työlääksi miehelle, mies saattaisi kadota itse. 

Vierailija
66/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistit lopettavat myös rakastelun. Seksiä saattaa olla, mutta se on vain miehen huomioivaa toimintaa. Älä suo hänelle sitä tyydytystä, että kerjäät läheisyyttä. Se saattaa jopa ilahduttaa häntä. Nuo ihmiset ovat sairaita päästään.

Äläkä myöskään jää selvittelemään asioita. Nuo pyörittävät kaiken niin, että mistään ei saa mitään selvää ja olet vain väsyneempi sen jälkeen. 

Jos miehesi olisi kunnollinen, hän ei olisi alkanut käyttäytyä noin paskasti häiden jälkeen, vaikka olisi mikä stressi. 

Ja joo, narististipsykopaattieksäni bravuuri minulle ja muutamalle muulle eksälleen oli stressi/masennus, jolla muuttunut käytös yritettiin selitellä.

Sama. Hänellä oli vielä paniikkihäiriö. Mikä tarkoitti eristymistä.

Vierailija
67/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntija opastaa: Näin lopetat nalkuttamisen!

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/asiantuntija-opastaa-nain-lopetat-n…

Vierailija
68/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on sallittua ja joskus ihan suotavaa.

Vierailija
69/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy siltä mikä hätänä?

ap

Ei kannata kertoa tätä tai alkaa rakkauspommitus. Oikea erokin pitää hoitaa mahdollisimman äänettömästi ja huomaamattomasti. Muuta ap kauas ja aloita radiohiljaisuus.

Tuttu joutui vaihtamaan jopa nimensä. Mutta selvisi.

Vierailija
70/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakoti on vaihtoehto, jos väkivaltaa.

Vierailija
71/81 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä itsellesi asunto ja muuta kun mies on muualla. Pyydä kaverit apuun. 

Hae eroa äläkä luovuta. 

Olet varmaan nuori. Älä tee hänelle lapsia. Älä tuhlaa aikaasi. Löydät paremman. 

Luonnehäiriöinen mies. Ei muutu.

Vierailija
72/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin tietämäni tapaus on sellainen, että mies rajoitti vaimonsa liikkumista heti häiden jälkeen niin, että ei olisi saanut käydä edes kaupassa. Aivan tavallinen suomalainen mies oli, samoin vaimo, joka ei pitkään siinä liitossa viihtynyt.

Vierailija
73/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjestä itsellesi asunto ja muuta kun mies on muualla. Pyydä kaverit apuun. 

Hae eroa äläkä luovuta. 

Olet varmaan nuori. Älä tee hänelle lapsia. Älä tuhlaa aikaasi. Löydät paremman. 

Luonnehäiriöinen mies. Ei muutu.

Kyllä se muuttuu. Pahemmaksi.

Vierailija
74/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella harkitset lähtöä, tee itsellesi jo nyt ei-suunnitelma. On helppoa sanoa, et Hanki itsellesi asunto ja pakkaa kamasi. Sen sijaan voit alkaa katsella paikallista vuokrakotien hintatasoa ja konmarittamaan tavaroistasi turhat pois. Onko nykyinen asunto teidän molempien nimissä? Selvitä, miten oikeasti pääset asunnosta eroon, jos puoliso ryhtyy hankalaksi.

Olette avioliitossa, joten teillä on keskinäinen elatusvelvollisuus. Muista hakea avioeroa ajoissa. Aviliitossa puoliksi menee kaikki, omaisuus ja velat. Onko puolisosi velkaantunut tietämättäsi tässä avioliiton aikana? Niistä veloista puolet voi tulla sun mslsettsvaksesi.

Tilaa jo nyt kaikki sun laskut sulle sähköisenä, ettet joudu myöhemmin pulaan kadonneiden laskujen maksamattomuuden vuoksi. 

Se Ensi-ja turvakoti ei välttämättä ole liikaa. Sieltä saa aikakin hyviä neuvoja puhelimitse. Myös aikuissosiaalityöstä voisit kysyä apua itsellesi.

Voimia sulle. 

Vierailija
75/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on sanottu että lähde meneen? 

Hommaa kaikessa hiljaisuudessa oma asunto, äläkä paljasta vielä kenellekään mistä, et edes omalle mamalle. Mies varmasti kiristää väkivaltaisesti tiedon läheisiltäsi kun keksii sinun lähteneen. Vie asuntoon tärkeimmät, etenkin passi ym henkilöjutut.

Et ole ansainnut elämää kynnysmattona.

Vierailija
76/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten ilmoittaa huoltoyhtiölle että erokeissi, mies voi pyrkiä uuteen kotiisi sen turvin että naimisissa..

Vierailija
77/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinäkö et muka ole toiminut tyypillisen naisen tavoin että lopetin kaiken miehen arvostamisen ja lopetit itsestä huolehtimisen kun eihön sinun enää tarvi panostaa itseesti kun sait jo avioliiton ja tyypillisen naisen tavoin kuvittelet että ei ole mitään merkitystä miten itse muutut kun miehen on pakko vain rakastaa ja kunnioittaa?

Vierailija
78/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista: "Kunnes kuolema teidät erottaa"

Vierailija
79/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet lihonnut?

Vierailija
80/81 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista: "Kunnes kuolema teidät erottaa"

Jos uskoo Jumalaan, niin tätä kannattaa noudattaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän