Palstahullut
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Sukunimihullu
Naiset yliarvioi tasonsa - hullu
Miksi naisille ei kelpaa kunnollinen mies - hullu
Treenatut, öljytyt lihakset, naisilla kääntyy päät kun kuljen - hullu
Kilttimieshullu
Anaalihullu (palstan kaikkein hulluin tapaus)
Kiitos kunniamaininnasta!
Anushullu
Oon..ei oo muuta just nyt tekemistä kuin roikkuu täällä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Incell-jankkaajahullu
Voi kun menee incellillä taas tunteisiin
Ja incell-jankkajahullu tuli heti ketjuun mukaan.😂
Incel kirjoitetaan yhdellä l:llä, sinä itseäsi nostava raukkis. INvoluntarily celibate
En tunnista ketään täällä. Mutta jotkut aloitukset missä on otettu jokin uutisotsikko, missä itse uutinen on ymmärretty tahallaan väärin tai sitä on vääristelty aloituksessa ovat olleet ikäviä. En tarkoita väärin ymmärettyä uutista mistä on tehty aloitus, vaan sellaista vääristelyä ja harhaan johtavaa informaatiota. Jutusta saattoi aloituksessa saada aivan väärän kuvan ellei itse lukenut tarkoin aloituksessa olevaa uutista ja tietänyt asiasta jotain. Näitä tuli ainakin viime vuoden loppu puolella jonkin verran.
Pöytätietokonehullu
Persuhullu
Mee töihin hullu
Hulluin on sukunimihullu. Siis selvästi oikeasti sairas. Hänellä selvästi ollut kovia elämänkokemuksia. Tuntuu olevan välillä vähän tasapainoisempi, joskus täysin psykoottinen.
Mitäs hittoa, täältä poistunu viesti missä sanottiin että iikorin ja pyccän jankkaaja hullu :D Onko ylisläinen käynny ilmiantamassa sen viestin.
Viimeksi joskus eilen illalla katsoin niin se oli saannu 7 yläpeukkua ja 1 alapeukun.
Somali tässä moi, sain 24h bannit juuri pari päivää sitten hassusta sananmuunnoksesta. Aika rapsakkaa menoa.
Meitä Kela-Sotureita eli Somalikomppanian miehiä tuommoiset vain naurattaa. Hahaha Ugabuga.
Ystävällisin Terveisin,
Kokemusasijantuntija-Som Ali
Niiden kuinka kukaan -aloitusten tekijä.
Tainneet lääkkeet jäädä apteekkiin ja osastohoitokin epäonnistunut pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautausmaalla vaeltaja
Hullu vai persoonallinen?
Erikoinen muttei ärsyttävä.
Sejase ei kuulu juhlapöytään -hullu