Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Veljet riitelee ja käyttää minua välikätenä

Vierailija
05.01.2025 |

Kyllä ne väleissä on, mutta kaikki "Matti ei ymmärrä" ja "Pekka ei ymmärrä" yms. kaadetaan minulle, joka olen täysin sivullinen. Kumpikaan ei kyllä oikeasti ymmärrä, mutta en jaksa sekaantua. En nyt tunnistamisen vuoksi voi sanoa enempää asioita, mutta lähinnä toinen ei ymmärrä toisen sairauksien rajoitteita ja toinen ei ymmärrä rahan kulutuksen päälle mitään ja näistä sitten tulee riitaa. Toinen on sairas ja tuhlari, toinen hyvätuloinen ja hiton nuuka. Mä haluaisin sen sairaamman esteettömään asuntoon, toinen on sitä mieltä että eikun se on niin kallista - tosiasiassa hän ei haluaisi että kotitalo menisi myyntiin. Tämä sairaampi olisi itse haluakas pienempään ja yhteen kerrokseen. Mä inhoan sitä taloa monestakin syystä. En nyt enempää avaa.  Nyt olen tänään kuunnellut taas kun kumpikin valittaa muutaman tunnin putkeen. Pistin puhelin kokonaan kiinni kun en enää jaksa. Vanhemmat on kuolleet. Mutta sitten taas tämä sairas ei oikein hallitse rahan käyttöä, se on totta ja se johtuu pitkälti niistä sairauksista, tulee mania päälle mikä aiheuttaa tuhlaamista. 

Nimet ja osa tiedoista muutettu ettei meitä tunnisteta. Meitä voi olla enemmänkin tai voimme olla eri sukupuolta, vanhemmat voivat sittenkin olla elossa ja talo onkin ehkä kesämökki, tähän tyyliin. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla