Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exkaunotar56v kertoo: olen vihdoin ymmärtänyt olevani

Vierailija
05.01.2025 |

Vanha

En kreisibailaa

Kuntoilen kuten aina

Syön terveellisesti kuten aina

Aloitan opinnot ..iltakoulussa, kehitän itseäni henkisesti.

Olen toki edelleen kaunis, jos 56v voi olla sitä

En haikaile nuoruuden perään.

Henkinen helpotus

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisin monisairaan puolesta, mutta en usko jumalaan, en ole syvällinen.

Vierailija
62/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia? 

Kiinnostaa aidosti.

Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??

Ap

Voih vttu mikä vastaus!

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia? 

Kiinnostaa aidosti.

Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??

Ap

Voih vttu mikä vastaus!

Eri

Idiootti

Vierailija
64/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniulotteiset ihmiset tulevat eri koulutustaustoista. He osaavat keskustella ja ovat usein todella empaattisia, luovia ja ymmärtävät erilaisia tapoja elää. He ymmärtävät samaan aikaan sekä työttömiä että uraihmisiä. He ymmärtävät eri kulttuureita ja uskontoja. He eivät tuomitse erilaisia uskontoja. Heillä on saattanut olla vaikea elämä, mutta he eivät ole jääneet kiinni katkeruuteen. 

Heidän tavastaan kirjoittaa näkee, että he pohtivat asioita useilta eri näkökulmilta. He eivät elä välttämättä normien mukaan, mutta välittävät syvästi läheisistään, auttavat ja tukevat silloinkin, kun joku esim. sairastuu. He ovat uteliaita, kehittyvät ja kokeilevat uusia asioita. He jatkavat eri kehitysasteelta toiselle jumittamatta menneessä, esim. ulkonäkö ei heille ole lainkaan merkitsevässä roolissa. Samaan aikaan nämä ihmiset saattavat olla todella luonnonkauniita, ilman mitään turhia lisähärpäkkeitä, jotka kuormittavat turhaan luontoa. 

Meillä on Kaunottaren kanssa totaalisesti eri arvot. Siitä tämä kiikastaa.

Vierailija
65/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"

Tarkenna, mitä et tajua?

Realismi

Ateismi

Muu..mikä?

Ap" 

En ymmärrä yhtään, miksi kauneus on sinulle niin tärkeä asia? Ateismi ei minua sinänsä kiinnosta pätkääkään. En myöskään ymmärrä, kuinka sinua ei kiinnosta mikään ulkopuolellasi oleva? Pelkkä oma ulkonäkö, mies - ja siinä se? 

Jos olisit itse kaunis, niin ymmärtäisit.

Mutta et ole, sori siitä:(

Vierailija
66/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, olenko kaunis vai en. Minua kiinnostaa kaikki muu, paitsi oma peilikuva. 

Vierailija
67/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sulla menee työelämässä? Kerropa vähän siitä.

Vierailija
68/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa sanoa olevansa tai edes olleensa kaunis tai tulee alapeukkua ja syytöksiä pinnallisuudesta. Kuitenkin kauneus on valtaa😆

Vierailija
69/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniulotteiset ihmiset tulevat eri koulutustaustoista. He osaavat keskustella ja ovat usein todella empaattisia, luovia ja ymmärtävät erilaisia tapoja elää. He ymmärtävät samaan aikaan sekä työttömiä että uraihmisiä. He ymmärtävät eri kulttuureita ja uskontoja. He eivät tuomitse erilaisia uskontoja. Heillä on saattanut olla vaikea elämä, mutta he eivät ole jääneet kiinni katkeruuteen. 

Heidän tavastaan kirjoittaa näkee, että he pohtivat asioita useilta eri näkökulmilta. He eivät elä välttämättä normien mukaan, mutta välittävät syvästi läheisistään, auttavat ja tukevat silloinkin, kun joku esim. sairastuu. He ovat uteliaita, kehittyvät ja kokeilevat uusia asioita. He jatkavat eri kehitysasteelta toiselle jumittamatta menneessä, esim. ulkonäkö ei heille ole lainkaan merkitsevässä roolissa. Samaan aikaan nämä ihmiset saattavat olla todella luonnonkauniita, ilman mitään turhia lisähärpäkkeitä, jotka kuormittavat turh

Olen muuttanut yksin asumaan heti peruskoulun jälkeen.

Omalla työllä maksoin opintoni, viimeinen lainaerä maksuun 30v.

En saanut ajokorttia, koska ei rahaa.

Joulu ja kesälomat asuin opiskelijasolussa.

Kotiin en mennyt koskaan enää.

Olen työelämäni aikana käynyt intiassa, kiinassa, japanissa

Luulisin nähneeni aikalailla kaiken...

No ulkonäön sain äidiltä ilmaiseksi..en tiedä elääkö äiti, se löi minua ja pakenin kotoa heti kun menib kouluun.

Ap

Vierailija
70/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että sinulla oli sellainen äiti, joka löi. Toivon sinulle kaikkea hyvää, vaikka tietyistä asioista ajattelemmekin hyvin eri tavalla. Tunnen suurta empatiaa lapsuutesi vuoksi. 

Vierailija
71/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monisairas puolustat uskontoa?

Jos se helpottaa kivuissa, niin hyvä

Tartu siihen.

Olet silti yhtä epäempaattinen kuin kaunotar.

Koet että sairautesi tekee sinusta jotenkin paremman ihmisen?

Vastoinkäymiset ovat vain tehneet sinusta katkeran...niin surull7sta:(

Vierailija
72/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap sulla menee työelämässä? Kerropa vähän siitä.

Hyvin menee:)

Hyvä palkka, hyvät työajat

Ap

Vierailija
73/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ymmärrän sinua paremmin, ehkä kauneus oli sinulle se valta ja voima, johon takerruit, koska kotona oli vaikeaa? On hienoa, että loit itsellesi kuitenkin hyvän elämän ja on hienoa, että olet tosi kaunis. Pahoittelen, että sanoin pinnalliseksi. En varmaan osannut yhtään samaistua, koska en ole ollut koskaan erityisen kaunis. En rumakaan, mutta en kauniskaan.

Vierailija
74/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei saa sanoa olevansa tai edes olleensa kaunis tai tulee alapeukkua ja syytöksiä pinnallisuudesta. Kuitenkin kauneus on valtaa😆

Oikeassa olet:)

Ap

Vierailija
75/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltakoulu? Ihanko meinasit mennä lukioon sivistämään itseäsi henkisesti? Vau.

Vierailija
76/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahoittelen, että sinulla oli sellainen äiti, joka löi. Toivon sinulle kaikkea hyvää, vaikka tietyistä asioista ajattelemmekin hyvin eri tavalla. Tunnen suurta empatiaa lapsuutesi vuoksi. 

Älä tunne

Minulla on ollut upea elämä..

Minä pidän sinua edelleen pikkusieluisena, pahantahtoisena monisairaana, jota elätän veronmaksajana 

Ap

Vierailija
77/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt ymmärrän sinua paremmin, ehkä kauneus oli sinulle se valta ja voima, johon takerruit, koska kotona oli vaikeaa? On hienoa, että loit itsellesi kuitenkin hyvän elämän ja on hienoa, että olet tosi kaunis. Pahoittelen, että sanoin pinnalliseksi. En varmaan osannut yhtään samaistua, koska en ole ollut koskaan erityisen kaunis. En rumakaan, mutta en kauniskaan.

Älä pahoittele..en vilkaisisikaan jotain monisairasta kadulla, bussissa antaisin paikkani ja miettisin voi raukkaa

Ap

Vierailija
78/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltakoulu? Ihanko meinasit mennä lukioon sivistämään itseäsi henkisesti? Vau.

Hmmm huokaus..kouluja on muitakin kuin lukio

Sen kävin jo peruskoulun jälkeen

Ap

Vierailija
79/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista tiettyä kylmyyttä esiintyy joskus ihmisissä, joiden äiti on ollut myös kylmä. Maksan kyllä itse omat verorahani ja näköjään empatiat menivät täysin hukkaan. Palaan alun otaksumaani, eli arvomme ovat hyvin kaukana toisistaan. Kaunista loppuelämää Kaunottarelle. 

80/80 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kynsien ihailija kirjoitti:

Olet varmaan tyylikäs ja kaunis nainen. Mielestäni kypsemmät naiset ovat usein kaikkein naisellisimpia.

Minulla on kauniit geelikynnet:)

Pidän kauniista kynsistä, kuten sinäkin

Ap

Kiitos paljon kivasta vastauksestasi! Mukavaa kuulla että sinulla on hienot ja tyylikkäät kynnet. Joskus näen esim. kaupassa naisilla hienoja geelikynsiä ja ajattelen aina, että vau miten kauniisti kiiltelevät, muodokkaat ja sileät kynnet hänellä on. Ehkä sinullakin on sellaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi