Exkaunotar56v kertoo: olen vihdoin ymmärtänyt olevani
Vanha
En kreisibailaa
Kuntoilen kuten aina
Syön terveellisesti kuten aina
Aloitan opinnot ..iltakoulussa, kehitän itseäni henkisesti.
Olen toki edelleen kaunis, jos 56v voi olla sitä
En haikaile nuoruuden perään.
Henkinen helpotus
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko sinä Ex-Kaunotar kirjoja? Kiinnosaako luonto tai jokin itsesi ja ulkonäön ulkopuolella oleva asia?
Kiinnostaa aidosti.
Aloitan opinnot..ööö..voiko opiskella lukematta??
Ap
Mit alat opiskelemaan?
Kieliä , en kerro mitä,mutta on supervaikea
Ap
On vain vaikeaa tajuta, miksi joku oma ulkonäkö ja miesten kuolaus on niin loputtoman tärkeä asia. Vääntäkää minulle rautalangasta, mitä ihmettä siitä oikeasti saa? Onko se joku dopamiiniryöpsäys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa.
Se on hyvä..olethan normaalipainoinen? Se auttaa töissä jaksamiseen.
Ap
Ei monisairaana tarvitse töissä jaksaa.
Niin olen terve...
Kaunis ihminen yleensä on
Sori siitä:(
Ap
Kauneus ei todellakaan takaa terveyttä. Terveys on geneettisten tekijöiden, ympäristötekijöiden ja sattuman sinfoniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdiståäköhän juuri sairaus meitä suhteessa pinnallisuuteen, itselläni on nimittäin krooninen kipusairaus. Siksi ulkonäkö on mulle tasan yhdentekevä asia nykyään. Päivä, jolloin kipua ei ole, on kuin olisi jossain taivaassa. Arvot menevät uusiksi, kun ei ole täysin terve.
Kylä se tuo erilaisen katsantokannan asiaan.
Niin..kerjää sääliä kivuissaan, ehkä tulee jopa uskoon.Jeesus palkitsee sitten taivaassa.
Paskat geenit....eiku..
Voi pientä, luonne ratkaisee, kaikki on arvokkaita
Ainakaan kauneus ei näköjään takaa sitä, että on sosiaalisesti fiksu ja empaattinen.
Vierailija kirjoitti:
On vain vaikeaa tajuta, miksi joku oma ulkonäkö ja miesten kuolaus on niin loputtoman tärkeä asia. Vääntäkää minulle rautalangasta, mitä ihmettä siitä oikeasti saa? Onko se joku dopamiiniryöpsäys?
Minulla on aviomies, ei tarvi kuolata.
Kaunis saa työpaikan, kaunis on yleensä terve, kaunis valitsee mieleisen puolison.
Olen vanha, sekö harmittaa sinua?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei jaksaisi kiinnostaa noin loputtomiin pelkkä miessuhteiden ympärillä pyöriminen. Elämässä on tosi paljon muutakin kuin oma viehättävyys ja miehet. Oikeastaan ihan loputtomiin kaikkea ihan muuta kiinnostavaa. Vaikea kuvitella opiskelua ilman lukemista ja ajattelua, eivätkö nämä kaksi ole juuri opiskelun ja oppimisen ydintä.
No minä olen kyllä filosofian maisteri mutta silti mietin jatkuvasti ihmissuhteita. Luulisin että kaikki tekevät niin, jos ei mieti miehiä niin sitten ystäviä ja muita ihmisiä. EIkö se ole ihan luonnollista? Varsinkin jos on sinkku niin kyllähän sitä miettiti miehiä. Mitä sitten?
Vai oikein "maisteri". He he!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 51v ja näytän 71v. Ei haittaa.
Se on hyvä..olethan normaalipainoinen? Se auttaa töissä jaksamiseen.
Ap
Ei monisairaana tarvitse töissä jaksaa.
Ai oot sairas? No syytön ap siihen on.
Syyllinen on äitis
Tai jeesus, sun luojasi.
Ole ihan rauhassa vanha. En vain jotenkin ollenkaan tajua persoonaasi.
Vierailija kirjoitti:
Kauneus ei todellakaan takaa terveyttä. Terveys on geneettisten tekijöiden, ympäristötekijöiden ja sattuman sinfoniaa.
Näin on
Samaa mieltä, olen ateist
Syytä vanhempiasi
Vierailija kirjoitti:
Ainakaan kauneus ei näköjään takaa sitä, että on sosiaalisesti fiksu ja empaattinen.
Ei tarvitse olla
Minulla on ystäviä ja työpaikka.
Mieheni rakastaa minua.
Autan jos joku kaatuu liukkaalla.
En kaveeraa monisairaiden kanssa, en ehdi.
Jos mies sairastuu, hoidan hautaan asti
Ap
Kaikki on lopulta vanhoja ja tutisevia, tavalla tai toisella sairaita ja useimmat meistä yksin. En halua elää elämää, jossa itken jotain menetettyä kauneutta ja miesten huomion menettämistä. Haluan nauttia täysin toisenlaisesta elämästä, johon sisältyy luonnossa liikkuminen, ikuinen oppiminen, läheisten kanssa elämän jakaminen, empatia ja maailman politiikan seuraaminen.
En halua enkä jaksa elää pinnallista elämää.
En myöskään itke kun joku kuolee nälkään tai ukrainan sodassa...olenko epäempaattinen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on lopulta vanhoja ja tutisevia, tavalla tai toisella sairaita ja useimmat meistä yksin. En halua elää elämää, jossa itken jotain menetettyä kauneutta ja miesten huomion menettämistä. Haluan nauttia täysin toisenlaisesta elämästä, johon sisältyy luonnossa liikkuminen, ikuinen oppiminen, läheisten kanssa elämän jakaminen, empatia ja maailman politiikan seuraaminen.
En halua enkä jaksa elää pinnallista elämää.
Älä sitten:)
Jeesus
En ole sairas ja tutise
Olen hoikka kaunis ja vanha.
Suosittelen puhdasta ruokaa, liikuntaa ja aivojumppaa.
Kaikkea huvää:)
Exkaunotar56v
Vierailija kirjoitti:
En myöskään itke kun joku kuolee nälkään tai ukrainan sodassa...olenko epäempaattinen?
Ap
Itsekäs
Kylä se tuo erilaisen katsantokannan asiaan.