Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso vai lapset, kumpi on sinulle aina se ykkönen?

Vierailija
05.01.2025 |

Kumman valitset, jos on pakko? Eli kumpi saasinun lojaalisuutesi itsestäänselvyytenä?

Minulle tämä on helppo. Valitsen lapset. Aina ensin lapset. Enkä myöskään haluaisi puolisoa joka valitsisi minut ennen yhteisiä lapsiamme. 

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emäntä.

Vierailija
2/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Heissä on tulevaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset kasvaa ja lentää pesästä, puoliso jää. Joten valitsen hänet, jonka olen valinnut jo vuosia ennen lapsia.

Vierailija
4/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tottakai. Veri on vettä sakeampaa.

Vierailija
5/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lapset.

Vierailija
6/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset kasvaa ja lentää pesästä, puoliso jää. Joten valitsen hänet, jonka olen valinnut jo vuosia ennen lapsia.

Lapsesi ovat koko lapsuutensa ajan riippuvaisia sinusta. He eivät voi valita, mutta aikuistuttuaan he kyllä hylkäävät tuollaiset vanhemmat.

Vierailija
7/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasteni puolesta kuolisin ja heitä rakastan enemmän kuin mitään. Silti mieheni on elämäni tärkein ihmissuhde, peruskallioni. 

Vierailija
8/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset. Kysyin kysymyksen myös mieheltäni ja hänkin vastasi lapset.

Vierailija
9/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että puoliso jää? Monet pariskunnat eroavat sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
10/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ehdottomasti.

Vierailija
11/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että puoliso jää? Monet pariskunnat eroavat sen jälkeen kun lapset ovat lentäneet pesästä.

Siksi sitä puolisoa ei voikaan pitää 20vuotra itsestäänselvänä, välttämättömänä pahana. 

Vierailija
12/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla viivalla. Samaan tapaan kun en pysty lapsia asettamaan keskenään arvojärjestykseen tuollaisessa asiassa.

Vierailija
13/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun piti valita puolustanko juopottelevaa isää vai suojelenko lapsia häneltä, ei minun tarvinnut miettiä.

Vierailija
14/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde tulee aina ensin, koska jos vanhemmat eivät voi hyvin, se näkyy lapsiin.

Emäntä tulee ennen lapsia. 

Vierailija
15/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi sitä puolisoa ei voikaan pitää 20vuotra itsestäänselvänä, välttämättömänä pahana. 

Et sinä voi pitää lapsiasikaan itsestäänselvänä, välttämättömänä pahana. He eivät ole valinneet sinua.

Vierailija
16/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde tulee aina ensin, koska jos vanhemmat eivät voi hyvin, se näkyy lapsiin.

Emäntä tulee ennen lapsia. 

Mutta jos lapset eivät voi hyvin, voivatko vanhemmat hyvin? Tiedätkö miltä lapsista tuntuu kasvaa perheessä jossa he ovat äitinsä ja isänsä onnen tiellä?

Vierailija
17/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso. Ymmärrän kyllä niitä jotka vastaavat lapset, mutta näen asian niin että minä ja puoliso olemme se yksikkö joka on mahdollistanut lapset ja jonka välinen yhteys rakentaa hyvinvoinnin myös lapsille. Puolisoon olen myös sitoutunut ikuisesti, lapset ovat meillä vain lainassa... He sitoutuvat sitten johonkin muuhun, toivottavasti myös puolisoihinsa tulevaisuudessa jos sellaista elämää haluavat. 

Vierailija
18/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emäntä.

Toisille se  ((;)) on kaikkein tärkein.

Vierailija
19/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet jo ennen.

Vierailija
20/73 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso. Ymmärrän kyllä niitä jotka vastaavat lapset, mutta näen asian niin että minä ja puoliso olemme se yksikkö joka on mahdollistanut lapset ja jonka välinen yhteys rakentaa hyvinvoinnin myös lapsille. Puolisoon olen myös sitoutunut ikuisesti, lapset ovat meillä vain lainassa... He sitoutuvat sitten johonkin muuhun, toivottavasti myös puolisoihinsa tulevaisuudessa jos sellaista elämää haluavat. 

Palavasta talosta pelastat siis vain puolisosi ja jätät pienet lapsesi? Okei.