Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako haette miehenne kotiin, jos hän joskus menee kavereidensa kanssa kaljoille

Vierailija
05.01.2025 |

Meillä mies saa olla baarissa vain puoleenyöhön asti. Sitten haen pois tai tuttu taksikuski hakee baarista ja sanoo, että kotimatkan aika taas. Sulassa sovussa sovittu näin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herran jestas. Aikuinen mies joka syö jotain sienten jätöksiä ja käkättää kavereiden kanssa baarissa. Noloa

Vierailija
42/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut hakea kun hävisi viikoksi ryyppäämään.Onneksi älysin potkasta pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jos tulisi muija hakemaan baarista, niin lentäisi pihalle kuin leppäkeihäs.

Vierailija
44/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä on kotiintuloaika 22.20. Arkena 21.00

Vierailija
45/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sitten kun se soittaa. Ja hän hakee sitten ku mä soitan. Täällä ei kulje bussit ja taksi maksaa paljon ja esim. pikkujoulukaudella taksia joutuu jonottamaan pakkasessa pitkiäkin aikoja. Ja näin naisihmisenä en kyllä yksin edes uskalla taksiin enää nykyään. 

Vierailija
46/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Joo, ilmiselvä brovo

Vierailija
47/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte hakea. Kyllä hän osaa ihan itsekin kotio. 

Vierailija
48/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies soittaa sitten hakemaan kun on saanut vierasta naista tarpeeksi.

Vierailija
49/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin klo 10-11 haetaan, olipa illanvietossa meistä kumpi tahansa. Meille ei tule bussia ja taksi maksaisi maltaita. 

Tämä. Hakeminen on ainoa vaihtoehto päästä kotiin, jos on jotain ottanut. Matkaa kun on yli 100 km, ei kävelykään oikein ole vaihtoehto. 

Käytännössä, mies käy tällaisissa illanvietoissa kerran vuodessa, minä en koskaan koska kaikki työpaikan bileet on 1-2 tunnin päässä.

Baareissa ei käydä.

Ja sinä viitsit ajella hakemaan keskellä yötä pari sataa km edestakaisin? Mulle ei tulis mieleenkään ajella, tai pyytää miestä hakemaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä,  airbnb tai hotelliin yöksi.

No pakkohan se on hakea. Ei nämä illanvietot olle missään keskustassa, että mikään hotelli olisi vaihtoehtona. Ja kivempi herätä aamulla kotoa.

Vierailija
50/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D en hae, tulkoon kun tulee. Parempi vielä jos jää yöksi reissulleen. Harvoinpa tuo käy mutta joskus joku ilta venyy. Aikuinen ihminen tekee mitä haluaa.

Vierailija
51/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa itse kotiin, niin jääkööt sinne 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan