Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako haette miehenne kotiin, jos hän joskus menee kavereidensa kanssa kaljoille

Vierailija
05.01.2025 |

Meillä mies saa olla baarissa vain puoleenyöhön asti. Sitten haen pois tai tuttu taksikuski hakee baarista ja sanoo, että kotimatkan aika taas. Sulassa sovussa sovittu näin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa tulla itsekin.

Vierailija
2/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ihan itse kotiin yleensä ennen iltauutisia. Sanoo että tykkää mennä ajoissa nukkumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies jaksaa paremmin,tulee taksilla kun tulee. Viimeksikin se meni nukkumaan vasta vähän vaille 5, ja minä heräsin 30min myöhemmin töihin. Minä taas jos käyn ulkona,tulen kotiin ennen puoltayötä kun ei jaksa kauempaa. Sillon yleensä voinkin soittaa miehen hakemaan. Pari kertaa olen hakenut sen pikkujouluista ja vienyt samalla sen naispuolisia työkavereita kotiin kans. Ei siinä mitään. Hauska kuunnella selvinpäin niitä juttuja.

Vierailija
4/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
5/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on aihe vapaan naisten märkä uni. Mutta niiin kaukana totuudesta.

Vierailija
6/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee itse pois. Mä nukun yöllä. Eikä mulla ole ajokorttia.

Vierailija
7/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ehkä kerran tai kahdesti vuodessa, yleensä kesäisin terassilla. Tulee pyörällä.

Vierailija
8/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae. Viimeksi kun se lähti kaverien kanssa kaljalle, ilmoitin kotiin palattua, että voi pakata romppeensa ja painua helvettiin mun maksamasta asunnosta. Ja näin tapahtui.

Taustaksi: hän on alkoholisti, joka käytti rahansa mieluummin neljään päivittäiseen kaljaan ja askilliseen tupakkaa kuin maksaakseen mulle sovitun osuuden asumismenoista. Näin kävi kolmen kuukauden ajan. Odotan edelleen, että maksaa mulle sen 900 jonka on velkaa. 

Mutta eihän mulle kai tartte kun olen vain nainen. Sovinisti oli hyvin tarkka siitä, ettei ole kellekkään miehelle velkaa. Ja kova työmies tietenkin, vaikka oli faktuaalisesti koko viime vuoden työttömänä. Sai jotain taskurahaa pimeänä pomoltaan, joka teki konkurssin helmikuussa 2024 ja pieraisi saman tien pystyyn yhtä huonosti hoidetun uuden yrityksen. Muille maksoi palkkaa, työnjohtajalleen perkele ei. Ja mä olin se vihoviimeinen taloudellinen puskuri, jonka varassa homma toimi.  Tämänkin ilmoitin exälle kun se romppeitaan haali, että minä en ole mikään juoppoukkojen yrityssponsori.

Vierailija
9/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä routa porsaan kotiin ajaa. Tien tuntee takaisin kun tietää juottolaankin. Koskaan en ole juoppokuskiksi joutunut ja joutanut.

Vierailija
10/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on aihe vapaan naisten märkä uni. Mutta niiin kaukana totuudesta.

Mitä sä höpötät?

Vierailija
11/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy baareissa koskaan. Työpaikan saunailloissa käy, ja ne on aina niin kaukana että on selvinpäin ja tulee illalla / yöllä kotiin.

Vierailija
12/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae.

Vierailija
13/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua mun hakevan häntä saunailloistaan koska siellä on myös naisia. Jää sinne yöksi. Eikä ole trolli.

Vierailija
14/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua mun hakevan häntä saunailloistaan koska siellä on myös naisia. Jää sinne yöksi. Eikä ole trolli.

Miksi ihmeessä katselet tuollaista miestä vai harrastatko itsekin jotain yhden illan juttuja miehestä huolimatta?

Vierailija
15/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä katselet tuollaista miestä vai harrastatko itsekin jotain yhden illan juttuja miehestä huolimatta?

En harrasta. Naiset kuulemma on aina lähteneet sieltä illalla pois. 

Vierailija
16/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies tuli 3 aikaa yllä kotiin baarista laitoin nahkavyön viuhumaan perseelle .oppii taas käyttäytymään ja tottelemaan.

Vierailija
17/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse minnekään houkutusten pariin.

Itse kyllä voin mennä  ')) suhde voi hyvin.

Vierailija
18/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun mies tuli 3 aikaa yllä kotiin baarista laitoin nahkavyön viuhumaan perseelle .oppii taas käyttäytymään ja tottelemaan.

Oliko villasukat jalassa?Meni vähän myöhään 'baarissa"

Vierailija
19/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän osaa tulla kotiin ihan omin avuin :) Tai sitten jää kaverille yöksi

Vierailija
20/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hae, kun nukun öisin.Mies käy harvoin ja osaa käyttää taksia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi