Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moneltako haette miehenne kotiin, jos hän joskus menee kavereidensa kanssa kaljoille

Vierailija
05.01.2025 |

Meillä mies saa olla baarissa vain puoleenyöhön asti. Sitten haen pois tai tuttu taksikuski hakee baarista ja sanoo, että kotimatkan aika taas. Sulassa sovussa sovittu näin.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun mies tuli 3 aikaa yllä kotiin baarista laitoin nahkavyön viuhumaan perseelle .oppii taas käyttäytymään ja tottelemaan.

Oliko villasukat jalassa?Meni vähän myöhään 'baarissa"

🤣

Vierailija
22/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista koska olisi käynyt ilman minua. Ja yhdessä käymme ravintoloissa esim. syömässä lounas- ja päivällisaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee taksilla ja nukkuu vierashuoneessa. Minä en ala aikuista miestä vahtimaan.

Vierailija
24/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sille tunti pitäs riittää.

Vierailija
25/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo20 viimeistään kun annan vain 10e rahaa mukaan.

Vierailija
26/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei käy baareissa. Juo ihan kotona ja sanoo että kotona kalja maksaa alle 1.50 euroa niin se kannattaa juoda kotona.

Vierailija
27/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei käy baarissa kun en anna sille rahaa. Sanon että ei oo, turha mankua!

Vierailija
28/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klo20 viimeistään kun annan vain 10e rahaa mukaan.

Ai jai! Kympin, ihan liikaa!

Vierailija
29/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähde aikuista miestä hakemaan. Tulee kun tulee jos tulee. Kaverin kyydillä, taksilla, kontaten tai poliisin kyydissä tuo on yleensä aamuun mennessä tullut kotiin. Kerran tuli Kelataksilla, kun oli ensin viettänyt pari viikkoa sairaalassa, jonne päätyi ambulanssikyydillä.

Vierailija
30/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae miestäni. Me menemme yhdessä jos menemme. Olemme yksikkö. Lähdemme viimeistään puoliltaöin otettuamme sivistyneesti max. kaksi annosta kumpikin. Hyvin harvoin ja laadukkaassa seurassa voimme ottaa kolme annosta.

Vierailija
31/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies karkaa baariin kun olen nukkumassa

Vierailija
32/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae, koska: 1) mulla ei ole miestä 2) mulla ei ole autoa 3) mulla ei ole ajokorttia 4) fiksusti jos on, niin saa olla hyvällä omallatunnolla viihteellä kavereiden kanssa 5) vaikkei olisi fiksusti, niin mikä minä olen aikuista ihmistä määräämään. N32

Vierailija
33/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sieltä itsekin osaa tulla ja tuskin on kaljalle edes menossa.

Vierailija
34/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltänyt mieheltä kaverit ja oluen. Tuolla se istuu hiljaa sohvalla.

Vierailija
35/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin klo 10-11 haetaan, olipa illanvietossa meistä kumpi tahansa. Meille ei tule bussia ja taksi maksaisi maltaita. 

Vierailija
36/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin klo 10-11 haetaan, olipa illanvietossa meistä kumpi tahansa. Meille ei tule bussia ja taksi maksaisi maltaita. 

Tämä. Hakeminen on ainoa vaihtoehto päästä kotiin, jos on jotain ottanut. Matkaa kun on yli 100 km, ei kävelykään oikein ole vaihtoehto. 

Käytännössä, mies käy tällaisissa illanvietoissa kerran vuodessa, minä en koskaan koska kaikki työpaikan bileet on 1-2 tunnin päässä.

Baareissa ei käydä.

Vierailija
37/51 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Tylsimys

Vierailija
38/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on jo iso poika ja osaa kulkea omatoimisesti itse.

39/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rällätä ihan niinku tykkää! 😎 

Vierailija
40/51 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Hakeminen on ainoa vaihtoehto päästä kotiin, jos on jotain ottanut. Matkaa kun on yli 100 km, ei kävelykään oikein ole vaihtoehto. 

Käytännössä, mies käy tällaisissa illanvietoissa kerran vuodessa, minä en koskaan koska kaikki työpaikan bileet on 1-2 tunnin päässä.

Baareissa ei käydä.

Ja sinä viitsit ajella hakemaan keskellä yötä pari sataa km edestakaisin? Mulle ei tulis mieleenkään ajella, tai pyytää miestä hakemaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä,  airbnb tai hotelliin yöksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän