Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talvihaalari 15v tytölle

Vierailija
05.01.2025 |

Onko muilla vanhempia lapsia jotka käyttävät vielä haalaria ulkoillessa? Meillä 15v tyttö kysyi tänään olisiko mahdollista saada haalaria. Ulkoilee paljon nuorempien sisarusten kanssa ja käy myös hoitamassa naapurin eläimiä tallilla. Tyttö on noin 165cm pitkä ja hoikkanen

Mistä löytyisi haalaria tuon kokoiselle? On sen verran hoikka että varmaan mahtuu vielä varmaan hyvin lastenkin haalariin esim 158/164. Onko teillä tuon ikäisillä vielä haalaria ja jos niin mistä hankittu?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tässä joku juttu että ap tarkoituksella haluaa eriyttää tyttärensä muusta ikäluokastaan? Outoa ylipäätään että lasten vaatteet on tuon ikäiselle edes mikään vaihtoehto enää.

Vierailija
42/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 15-vuotiaan olisi pitänyt lopettaa shoppailu lasten osastolla aikapäivää sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta joku laskettelu haalari nyt vähintään. Miksi teini-ikäinen haluaa ylipäätään pukeutua kuin pikkulapsi?

Haussa olisikin jokin järkevän näköinen haalari, ei sentään pikkulasten pinkki haalari 😅 tyttö itse otti asian esille eikä minusta ole mitenkään tuomittava toive 

Vierailija
44/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 15-vuotiaan olisi pitänyt lopettaa shoppailu lasten osastolla aikapäivää sitten?

Tekeehän aikuisetkin löytöjä lasten puolelta. Itsellä esim. pyöräilyyn sadehanskat löytyi sieltä.

Vierailija
45/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä osta 15-vuotiaalle mitään lasten haalareita nyt ihan oikeasti hei. Osta normaalit vaatteet ja opeta kerrospukeutumaa. Ei ole normaalia että ton ikäisenä pukeutuu kuin pikkulapsi 

Jos tyttö oli itse toivonut haalaria? Kyllä minä ainakin voisin lapsilleni ostaa vielä haalarin, jos itse haluavat ja käyttävät sitä!

Vierailija
46/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta joku laskettelu haalari nyt vähintään. Miksi teini-ikäinen haluaa ylipäätään pukeutua kuin pikkulapsi?

Haussa olisikin jokin järkevän näköinen haalari, ei sentään pikkulasten pinkki haalari 😅 tyttö itse otti asian esille eikä minusta ole mitenkään tuomittava toive 

Miltä ne aiemmin linkatut Kuomat näyttää sun/tytön mielestä?

Vierailija
47/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin vielä 21v tyttö ostaa vaatteita (lähinnä toppeja) lasten puolelta. Istuvat kuulemma paremmin ja ovat edullisempiakin

Vierailija
48/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä ehkä puuttuisin tähän ja kannustaisin ikätasoiseen pukeutumiseen. Jos nyt on pakko saada joku niin sitten kato esim jostain zarasta niiden laskettelu mallistoa, se nyt sentään näyttää järkevältä: 

https://www.zara.com/us/en/woman-ski-collection-mkt6307.html

Vierailija
49/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin vielä 21v tyttö ostaa vaatteita (lähinnä toppeja) lasten puolelta. Istuvat kuulemma paremmin ja ovat edullisempiakin

Eri asia ostaa jotain toppeja, sen sijaan että pukeutuu potkuhaalariin aikuisena vielä. Kyllä Itellä ainakin vähän kulmat nousisi jos joku yli tarhaikäinen tallille marssis haalari päällä..

Vierailija
50/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä osta 15-vuotiaalle mitään lasten haalareita nyt ihan oikeasti hei. Osta normaalit vaatteet ja opeta kerrospukeutumaa. Ei ole normaalia että ton ikäisenä pukeutuu kuin pikkulapsi 

Jos tyttö oli itse toivonut haalaria? Kyllä minä ainakin voisin lapsilleni ostaa vielä haalarin, jos itse haluavat ja käyttävät sitä!

"Vielä". Mistä tuon ikäinen itse rahat repii haalariin.  Parempi se haalari on tallihommissa kun jotkut tiukat farkut tai verkkarit.

Vierailija
51/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä ehkä puuttuisin tähän ja kannustaisin ikätasoiseen pukeutumiseen. Jos nyt on pakko saada joku niin sitten kato esim jostain zarasta niiden laskettelu mallistoa, se nyt sentään näyttää järkevältä: 

https://www.zara.com/us/en/woman-ski-collection-mkt6307.html

Tyttö pukeutuu kyllä aivan järkevästi esimerkiksi kouluun toppi/neule/ farkut. Nyt oli kyseessä kotiin ja ulkopuuhailuun tallille käytännöllinen vaate. Ei ollut esittänyt mitään kummempia toiveita vielä haalarin suhteen, mutta super kalliiseen ei ole mahdollisuutta. Eikä myöskään järkeä, vaan etsinnässä sellainen jonka kanssa voi touhuta eikä haittaa jos ottaa vähän "osumaa"

Vierailija
52/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vielä". Mistä tuon ikäinen itse rahat repii haalariin.  Parempi se haalari on tallihommissa kun jotkut tiukat farkut tai verkkarit.

Ite kyllä vähän kyseenalaistan haalareita pitävän teinin kehitystä lol. Aika paljon on vaihtoehtoja verkkareiden ja haalareiden välillä. Et muuten ikinä arvaa mitä varten farkut on alunperin kehitetty.

Vierailija
53/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri asia ostaa jotain toppeja, sen sijaan että pukeutuu potkuhaalariin aikuisena vielä. Kyllä Itellä ainakin vähän kulmat nousisi jos joku yli tarhaikäinen tallille marssis haalari päällä..

Kaikki 15v:t ei kulje tuolla stringit vilkkuen.

Ihan hyvin voi olla ulkoiluun, ja varsinkin pikkusiskojen ja veljien kanssa, haalarit. Koulussa sitten toisenlaiset vaatteet.

Vierailija
54/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole AP, mutta omat lapset myös teinejä. Minusta haalari kuulostaa oikein järkevältä vaatetukselta tallille varsinkin kylmille keleille

Vierailija
55/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketkä sitten sun mielestä käyttää niitä 160 senttisiäkin haalareita, kun niitä kuitenkin myydään... taitaa jossain olla pitkäksi venähtäneitä tarhaikäisiä!

Vierailija
56/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä ne aiemmin linkatut Kuomat näyttää sun/tytön mielestä?

Nuo kuomien yksiväriswt mallit vaikuttivat tytön mielestä ihan hyvältä. Jotain tuon suuntaista voisi olla, jos jostain löytyisi esimerkiksi käytettynä 

Vierailija
57/70 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikh:lta heijastimilla varustettu haalari. 

Vierailija
58/70 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimalla ainakin myös muutamia isompien lasten malleja tarjolla

https://www.reima.com/fi-FI/collections/lasten-talvihaalarit?utm_source…

Vierailija
59/70 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki 15v:t ei kulje tuolla stringit vilkkuen.

Ihan hyvin voi olla ulkoiluun, ja varsinkin pikkusiskojen ja veljien kanssa, haalarit. Koulussa sitten toisenlaiset vaatteet.

Minusta ainakin on vain positiivista jos nykyajan teinit pukeutuvat järkevästi eivätkä kulje nilkat paljaana lyhyessä paidassa talvella. Haalari ainakin on lämmin ja kätevä kotipihaan 

Vierailija
60/70 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite kyllä vähän kyseenalaistan haalareita pitävän teinin kehitystä lol. Aika paljon on vaihtoehtoja verkkareiden ja haalareiden välillä. Et muuten ikinä arvaa mitä varten farkut on alunperin kehitetty.

Paljonko jengi on vetänyt lyijybensaa suoraan pistoolista kun tulee asialliseen kysymykseen tälläisiä vastauksia 😳

Äijät istuu pilkillä patarumissa haalareissa, tai ajelee moottorikelkalla kelkkahaalarissa. Toki kyseenalaistan heidän kehitystään, mutta niillä on selkeä tarkoitus pitää ihminen lämpimänä. Miksei samaa etua voi hyödyntää muutenkin? Eikä nuo horzen haalarit ole edes hullumman näköisiä verrattuna noihin edellämainittuihin.

Terveisin 50v nainen ja hänen ulkoilukäytössä oleva lasketteluhaalari