Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan menisi kuntosalille?

Vierailija
05.01.2025 |

Aikaa menee hukkaan ja maksaakin vielä. Saman treenin saa tehtyä kotona ja on vielä mukavampaakin.

Säästyy aikaa ja rahaa kun ei tarvi ensinnäkään kulkea salille, ostaa treenivaatteita, maksaa kk maksuja, ei tarvi jonottaa laitteille joita ei oikeasti edes tarvita. Senkun treenaa kotona vaikka alasti ja sitten omaan suihkuun.

Tylsä treenaaminenkin ei tunnu niin tylsältä jos vaikka katsoo jotain itseä kiinnostavaa sarjaa samalla.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikkuminen on yhtä ihanaa kuin vessan peseminen niin mieluummin teen molemmat kotona kuin julkisissa tiloissa.

Jos on normipainoinen/hoikka, liikkuminen on mukavaa. Olen itse ollut ylipainoinen ja hoikka.

Nohnoh, kaikki liikkuminen ei varmaan sovi kaikille. Käyn itse yksityisellä salilla aamupäivällä ja saan melko rauhassa reenata. Olen jo eläkkeellä ja minulla on selkävamma, jonka vuoksi en juuri uskalla ulkona talvisaikaan liukastella. Ylipainoinenkin olen, niinkuin monet harrastajat ovat meidän salilla. Toiset taas ovat hyvinkin hoikkia ja muut siltä väliltä. Eli ihmisiä kaikki, tai sitten hyvin naamioituneita humanoideja. 

Kaikesta sitä saakin riidan aikaiseksi.

Vierailija
162/163 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylinsä jokaisella.

Mulle koti edustaa lepopaikkaa ja perheen yhteistä ajankäyttöä. Treenaan siis kodin ulkopuolella ja se sopii mulle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nämä "asiantuntijat" äänessä 😄. Onpa tehokasta treeniä kun ihan televisiota katsot samalla, ihme kun et kirjaa lue. Jos sinulla olisi kokemusta enemmän niin ymmärtäisit eron. Vähän sama kuin sanoisin että miksi ihmiset ajaa autolla töihin kun voi pyörälläkin mennä.

"(A)siantuntijat" tosiaan. Sali on kaikille pakollinen eikä mikään muu ole järkevää. Kaikki maailman ihmiset salille vaan koska muuten kuollaan kaikki.

Kuntosaliharjoittelu oheistuotteineen on miljaardibisnes. Rahamies on haistanut rahan ja nyt niistetään viimeisetkin pennit saliharjoittelijan lompakosta.

Ruoantuotantokin on miljardibisnes. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme