Saako mistään enää kivaa, naisellista lompakkoa?
Nykyinen on vuosia vanha, mutta niin kulunut, että on pakko ostaa uusi. Toiveissa lompakko, jossa seuraavat asiat:
Setelitasku, kolikoille oma vetoketjutasku, korteille oma paikka.
Olen tutkinut kauppojen valikoimaa, mutta näyttää löytyvän vain minikokoisia korttilompakoita tai muuten malleja, jotka eivät ole yhtään tyylisiäni.
Kommentit (29)
Mul on kal6k6kkarå.
T. Nåinen, svenskspråkig
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykypäivänä tarvitsee erillistä lompakkoa? Mulla on ainakin kaikki tarvittava puhelimessa ja puhelimen suojakotelon korttitaskuissa.
Jos minä en tarvitse, ei kukaan muukaan voi tarvita. T: tynnyri-ihminen omassa kuplassaan
Ne on nämä "jonnet" jotka ei varmaan edes tiedä mikä lompakko on,kun se puhelin....Minulla myös lompakon osto edessä,edellinen Prismasta jossa vetoketju kolmella sivulla eli aukeaa ihan liian paljon. Ei ole hyvä käytössä vaikka muuten nätti . Kiitos noista vinkeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin nykypäivänä tarvitsee erillistä lompakkoa? Mulla on ainakin kaikki tarvittava puhelimessa ja puhelimen suojakotelon korttitaskuissa.
Jos minä en tarvitse, ei kukaan muukaan voi tarvita. T: tynnyri-ihminen omassa kuplassaan
Ne on nämä "jonnet" jotka ei varmaan edes tiedä mikä lompakko on,kun se puhelin....Minulla myös lompakon osto edessä,edellinen Prismasta jossa vetoketju kolmella sivulla eli aukeaa ihan liian paljon. Ei ole hyvä käytössä vaikka muuten nätti . Kiitos noista vinkeistä.
Linkeistä......
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa katsoa kunnollinen nahkalompakko eikä mitään jäljitelmää.
Ihan sama, mulla on kestänyt hyvänä yli 5 vuotta jäljitelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mul on kal6k6kkarå.
T. Nåinen, svenskspråkig
Aha, olet näitä Turun Munan työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.radleylondon.com/blackfriday/classics/pockets-medium-bifold…
Ostin Radleyn lompakon, oikein kiva, mutta nyt pitää löytää laukku johon se mahtuu! :D
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä istu lompakon päällä?
Olet törkeä! Eikö äitisi opettanut sinulle mitään käytöstapoja, kaikkea moukkamaisuuttaan ei kannata aina paljastaa.
Minä ostin Tallinnasta.