Pettäminen mutta seksi ei ollutkaan niin hyvää mitä odotit
Kommentit (69)
Suuteleminen vieraan kanssa baarissa, tanssiessa ja vielä lopuksi kadulla on sen sijaan jotain uskomattoman kuumaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran sängyssä brassimiehen kanssa.
Sillä kaverilla oli tasan yksi vaihde seksissä.
PAMPAMPAMPAMPAMPAMPAMPAMPAM!!
Jotenkin yhtäaikaa seksi oli tosi surkeaa, mut samalla tosi kiihottavaa 🤤
M36
Just mietin, että varmaan homoilla on helpompaa. Ja voihan tuon tulkita niinkin.
Aloituksessa oli ajatuksena, että kannattaako pettää. Mutta ketju meni vähän siihen, että kannattaako ollenkaan harrastaa seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suuteleminen vieraan kanssa baarissa, tanssiessa ja vielä lopuksi kadulla on sen sijaan jotain uskomattoman kuumaa ;)
Itse olen myös pari kertaa tähän hairahtanut, ikävä kyllä. Se jonkun vieraan kanssa pussaillessa tuleva hormoni(?)ryöppy on vaan jotain ihan sanoinkuvailematonta. En ole mitenkään ylpeä tästä, en harrasta tätä edes vuositasolla enkä ikinä harrastaisi seksiä kenenkään muun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös pari kertaa tähän hairahtanut, ikävä kyllä. Se jonkun vieraan kanssa pussaillessa tuleva hormoni(?)ryöppy on vaan jotain ihan sanoinkuvailematonta. En ole mitenkään ylpeä tästä, en harrasta tätä edes vuositasolla enkä ikinä harrastaisi seksiä kenenkään muun kanssa.
Onko tämä siis sulla ihan kenen vain kanssa? Toimiiko selvin päin myös?
Mun mielestä monet ei edes suutele minun kannalta kiihottavasti ilman pientä tietoiskua, vaikka olisi kyseessä kiinnostava ihminen. Minusta suulle suuteleminen on intiimimpää kuin seksi.
Petin vaimoa maksullisen naisen kanssa, kun oon pitkään halunnut kokeilla peppuseksiä, mutta vaimo ei suostunut. Nyt kaduttaa aivan mielettömästi, kokemus oli suuri pettymys. Ei siinä ollut mitään erikoista, vaikka jotkut sanoo niin. Toivon, että unohdan tän jotenkin.
Enemmän siinä kai haetaan tunnelmaa, jännitystä ja tuhmuutta mitä ei voi kotona koskaan tuntea vaikka kuinka yrittää. Ei täydellistä fyysistä suoritusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksu kalu auttaa, lisäksi voit itse sormeilla klitoristasi.
Heti kun miehet tyytyvät siihen, että he masturboivat itselleen sängyssä orgasmin samalla kun nypin heitä kiveksistä. Eihän kukaan täysjärkinen mies lähtisi siihen toiste.
Vierailija kirjoitti:
Petin vaimoa maksullisen naisen kanssa, kun oon pitkään halunnut kokeilla peppuseksiä, mutta vaimo ei suostunut. Nyt kaduttaa aivan mielettömästi, kokemus oli suuri pettymys. Ei siinä ollut mitään erikoista, vaikka jotkut sanoo niin. Toivon, että unohdan tän jotenkin.
Se airo sun han_urissa ei siis tuntunutkaan niin kivalta kuin odotit? Miksi et koittanut vaikka porkkanalla etukäteen? Ei olisi tarvinnut rahalla ostaa kaikkia tauteja itselle ja sitä myöten vaimollekin.
Olin kerran sängyssä brassimiehen kanssa.
Sillä kaverilla oli tasan yksi vaihde seksissä.
PAMPAMPAMPAMPAMPAMPAMPAMPAM!!
Jotenkin yhtäaikaa seksi oli tosi surkeaa, mut samalla tosi kiihottavaa 🤤
M36