Pettäminen mutta seksi ei ollutkaan niin hyvää mitä odotit
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pettänyt,mutta nuorena tuli joskus harrastettua yhden illan juttuja. Seksi oli lähes poikkeuksetta pettymys. Mulle hyvä seksi vaatii toisen tuntemisen ja kunnon tunneyhteyden. Onneksi iän myötä viisastuu. Nyt 22 vuotta saman miehen kanssa, parasta!
Yläpäästähän se nautinto ensisijaisesti lähtee, siksi nukkuessa on mahdollista saada orgasmi ilman alapään stimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Paksu kalu auttaa, lisäksi voit itse sormeilla klitoristasi.
Niin. Voin aivan itse sormeilla klitoristani ja usein saan siitä orgasmin. Mutta mihin sitä miestä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ei ole seksi vielä kertaakaan elämässä ollut niin hyvää kuin olisi toivonut. Mihin se pettämällä muuttuisi.
Näin miehenä en ajattele, että seksi tai vaikka pyöräily olisi välttämättä hyvää tai pahaa. Joskus tulee parempi olo ja joskus vähemmän parempi olo. Voi johtua säästä, kunnosta, pyörän kunnosta, satulan korkeudesta yms. ja siltikin on vaikea sanoa, miksi pyöräilystä tulee joskus erityisen hyvä olo ja joskus ei. Sama pätee myös vaikka itsetyydytykseen.
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi vain pitänyt toimia siten, että naisen välittäjäaineet ja ajatukset toimisivat jotenkin eri tavalla. Prosessi ja siitä tuleva tunne ovat kaksi eri asia
Hyvät harhat. Nykyinen, aviomieheni, on kyllä ihan hyvä rakastaja ja huomioi minua paljon, mutta tykkää nopeista aamupanoista, joihin ei itse kehtaa vetäistä heti vibraattoria mukaan leikkiin. Eli ilman jää, kun koskaan ei pidetä sitä pitkää sessiota. Naisella kestää n. 15 min klitoriksen kiihotusta saada orgasmi, eikä useimmat miehet edes jaksa yhdyntää niin pitkään. Silloin pitää tehdä jotain muutakin asian hyväksi kuin sorkkia pipulilla, eikä se asia ole väittää naiselle, ettei hänen nautintoa ole olemassakaan.
En ole pettänyt. En voisi nyt pettää, koska olen sinkku.
Huono seksi on yksi syy, miksi sinkkuelämä on järkevää. Myös syy, että yhdenillanjutut eivät ole vaivan väärttejä. Jos olisi muuten hyvä ihminen, niin ehkä olisi sitten kivaa, mutta ei vain pelkän seksin takia jaksa mitään vaivaa nähdä, kun todennäköisesti on huonoa. Kuitenkin jos itse jaksaa vähänkin vääntää jotain fantasianpätkää mielessään, vaikka jotain ikivanhaa kulahtanutta kymmeniä vuosia käytettyä, jos ei muuta jaksa, ja räplätä yksin, niin nauttii niin pirusti.
Onhan hellyys ihan kivaa, jos kuka sitä osaa.
Kommunikointi olisi tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena ei ole seksi vielä kertaakaan elämässä ollut niin hyvää kuin olisi toivonut. Mihin se pettämällä muuttuisi.
Näin miehenä en ajattele, että seksi tai vaikka pyöräily olisi välttämättä hyvää tai pahaa. Joskus tulee parempi olo ja joskus vähemmän parempi olo. Voi johtua säästä, kunnosta, pyörän kunnosta, satulan korkeudesta yms. ja siltikin on vaikea sanoa, miksi pyöräilystä tulee joskus erityisen hyvä olo ja joskus ei. Sama pätee myös vaikka itsetyydytykseen.
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi vain pitänyt toimia siten, että naisen välittäjäaineet ja ajatukset toimisivat jotenkin eri tavalla.
Ei ole sanottu, että nautintoa ei ole olemassa...
Mutta sinä oletkin nyt kaikki maailman naiset. Hyvä, että et ole hirveän itsekriittinen. Nolottaisi varmaan lukea omia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi vain pitänyt toimia siten, että naisen välittäjä
Sanoisin, että olen enemmän kaikki maailman naiset, mitä mies on yksikään nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi vain pitänyt toimia siten, että naisen välittäjä
Uskotko siis, että suurin osa maailman naisista haaveilee seksistä, joka ei tuota itselle nautintoa? Mieti välillä. Niissä rockitähtifantasioissakin naisella on kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono seksi on yksi syy, miksi sinkkuelämä on järkevää. Myös syy, että yhdenillanjutut eivät ole vaivan väärttejä. Jos olisi muuten hyvä ihminen, niin ehkä olisi sitten kivaa, mutta ei vain pelkän seksin takia jaksa mitään vaivaa nähdä, kun todennäköisesti on huonoa. Kuitenkin jos itse jaksaa vähänkin vääntää jotain fantasianpätkää mielessään, vaikka jotain ikivanhaa kulahtanutta kymmeniä vuosia käytettyä, jos ei muuta jaksa, ja räplätä yksin, niin nauttii niin pirusti.
Jos ei jaksa nähdä mitään vaivaa ja odottaa asioiden vain järjestyvän itsestään, niin ihmekös tuo, jos on "huonoa". Sama velttous ja itsevarma ylimielisyys seuraa sinne seksiin. Sen pitäisi riittää, että on nainen.
Tämä on tätä koodikieltä, joka koostuu seuraavista asioista:
-naisten miniseksuaalisuus: seksi kiinnostaa niin vähän, että ei jakseta tehdä mitään
-lopulta miesmalli jättimunan kanssa ilmestyy ja nainen kuvittelee tekevänsä osansa antamalla miehen kosketella ja pitää sitä taitona
-miesmalli ei kuitenkaan ole ajatustenlukija ja miniseksuaalisuuskin vaikuttaa; lopulta seksi on taas "huonoa"
-valitetaan asiasta palstalla eikä edelleenkään katsota omantasoisia miehiä päin ja siten kierre on valmis
Taktiikkana on ulkoistaa vastuu miehille, syyttää taviksia miesmallien vahvasta asemasta markkinoilla ja odottaa seuraavaa miesmallia, joka ehkä osuu oikeaan.
Joku toi minulle kaupasta ilmaiset ruuat. Tuijotin arvostelevasti pöydällä olevia vihanneksia eivätkä ne muuttuneet kasvisopaksi. Ruoka oli siis huonoa, koska olin liian veltto tehdäkseni aineksista ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi v
Naisella on niissä kivaa, koska mies on kuuluisa ja hän on kuuluisa, koska hän on 1) erittäin komea, 2) erittäin lahjakas tai 3) molemmat; esimerkkinä ysärin poikabändit. Naiset saivat orgasmeja katsoessa Beatlesiä ja Elvistä. Joku nainen jäi maahan tärisemään, kun U2:n Bono kosketti hänen kättään.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi on korvien välissä.
Ei nyt ihan näinkään. Kyllä toisella osapuolella on suurikin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei jaksa nähdä mitään vaivaa ja odottaa asioiden vain järjestyvän itsestään, niin ihmekös tuo, jos on "huonoa". Sama velttous ja itsevarma ylimielisyys seuraa sinne seksiin. Sen pitäisi riittää,
Kyse on siitä, että se on ihan sama vaikka olisi se hiusraja karannut ja diakoni ammatiltaan, tai sitten isomunainen kirurgilentäjä, niin vaikka itse vatkaisin klitorista tehosekoittimella niin en ehdi tulemaan niin nopeasti, etteikö mies olisi jo nukahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Turhauttaa olla nainen, kun ei itse voi siihen kokemukseen seksistä vaikuttaa millään tavalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Turhauttaa olla nainen, kun ei itse voi siihen kokemukseen seksistä vaikuttaa millään tavalla!
Joo, on se jännä kun toitotetaan miten itse voidaan hoitaa sormilla ja leluilla, mutta silti ajaudutaan ilmeisen tahtomattaan sänkyyn miehen kanssa, vaikkei miehistä saa mitään. Eikä siellä sängyssäkään toki voi mitenkään ilmaista mistä tykkää tai mikä toimii, kaikki ihmiset kun tunnetusti on samanlaisia ja se että miehen aiempi tykkäsi touhuta peiton alla, valot pois päältä toimii varmasti uuteenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Ja kaikki sellainen, että esim. itse otan mieheltä monesti ihan vaan suihin, koska nautin siitä kun toinen nauttii. Ikinä ei ole kukaan mies halunnut vain nuolla minua, pakko kestää vielä kohdunkaulan kivut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset monesti epäinhimillistävät miehiä siten, että "seksi" = mies ja naisella ei ole vastuuta omista tuntemuksistaan. Asioiden olisi vain pitänyt toimia siten, että naisen välittäjäaineet ja ajatukset toimisivat jotenkin eri tavalla. Prosessi ja siitä tuleva tunne ovat kaksi eri asiaa.
Mun pitää haluta
Lässynlässyn..olet ongelmatapaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Joo, on se jännä kun toitotetaan miten itse voidaan hoitaa sormilla ja leluilla, mutta silti ajaudutaan ilmeisen tahtomattaan sänkyyn miehen kanssa, vaikkei miehistä saa mitään. Eikä siellä sängyssäkään toki voi mitenkään ilmaista mistä tykkää tai mikä toimii, kaikki ihmiset kun tunnetusti on samanlaisia ja se että miehen aiempi tykkäsi touhuta peiton alla, valot pois päältä toimii varmasti uuteenkin.
Ja sitten on heitä, jotka arastelevat tai eivät ollenkaan halua esim. suuseksiä. Tämäkin pitäisi tietty telepatian avustuksella lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Luuletko ettei sanota ja ilmaista? Täälläkin sinulle sanottu jo kymmenen kertaa, ja yhä väität vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Luuletko ettei sanota ja ilmaista? Täälläkin sinulle sanottu jo k
Oli kyllä ensimmäinen viesti minulta, mutta harhaile rauhassa.
On käynyt. Kai sitä fantasioi jotain tajunnan räjäyttävää eikä 30 sekunnin hinkkaus ihan vastannut tätä.