Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla samankokoiset rinnat

Vierailija
04.01.2025 |

kuin siskollasi ja tai äidilläsi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mun äidillä on lihavanakin ollu pienet rinnat aina ja itsellä taas isot rinnat ollu kaikissa kokoluokissa. Nyt ylipainoa ja ne on massiiviset. 

Vierailija
22/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

omg, onko teillä ihan joku määräpäivä aina koko perheen tai suvun tissikatsastukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, veljelläni sekä isoisällämme on samankokoiset kassit. Faijalla on hirveät vitjamunat.

Vierailija
24/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mun äidillä on lihavanakin ollu pienet rinnat aina ja itsellä taas isot rinnat ollu kaikissa kokoluokissa. Nyt ylipainoa ja ne on massiiviset. 

Pystytkö heittämään ne olkasi yli?

Vierailija
25/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

omg, onko teillä ihan joku määräpäivä aina koko perheen tai suvun tissikatsastukseen?

Juhannuksena ja joulun aikaan ne tarkastetaan ihan mittanauhan ja puntarin kanssa.

Vierailija
26/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tavalla saman kokoiset on siskolla ja äidillä kuin minulla eli suht. pienet. Minulla ja siskolla tietysti on terhakammat. Äitini sisko menee myös samaan sarjaan, mutta hänen tyttönsä on voittanut jostain geenilotosta jackpotin oman varustuksen suhteen. Hänellä on varsin näyttävät, täyteläiset ja kiinteät rinnat muuten hoikassa vartalossa. Siskoni kanssa ollaan vähän kateellisia 😅 

N19

Oletko nähnyt ne näyttävät rinnat paljaana tai jopa päässyt koskemaan niitä?

Olemme serkkutytön kanssa läheisiä joten tietysti olen nähnyt ne paljaana lukemattomia kertoja😄 ja olen joskus koskenut mutta en nyt sillä tavalla miten ehkä luulet. 

N19

Vierailija
27/31 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika tavalla saman kokoiset on siskolla ja äidillä kuin minulla eli suht. pienet. Minulla ja siskolla tietysti on terhakammat. Äitini sisko menee myös samaan sarjaan, mutta hänen tyttönsä on voittanut jostain geenilotosta jackpotin oman varustuksen suhteen. Hänellä on varsin näyttävät, täyteläiset ja kiinteät rinnat muuten hoikassa vartalossa. Siskoni kanssa ollaan vähän kateellisia 😅 

N19

Olemme serkkutytön kanssa läheisiä joten tietysti olen nähnyt ne paljaana lukemattomia kertoja😄 ja olen joskus koskenut mutta en nyt sillä tavalla miten ehkä luulet. 

N19

kuinka heloposti tolleen nainen pääsee koskee toisen tissejä jos pyytää lupaa t m 29 v

Vierailija
28/31 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

N19

Onko isot nännipihat/nännit. Missä tilanteessa olet niitä päässyt koskemaan?

Vierailija
29/31 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N19

N19

Onko isot nännipihat/nännit. Missä tila

Ei ole isot pihat ja nipukat vaan pienet ja sievät.

Hyvät ystävät voivat kosketella toisia ihan muuten vain. Ohimennen voi puristaa takamuksesta tai tissistä eikä siihen liity mitään seksuaalista. Varmaan samaan tapaan kuin miehet puristaa kaveria hartiasta tai läimäyttää toverillisesti. 

N19

Vierailija
30/31 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidilläni samaa kokoa kuin minulla, mutta jo riippuu jonkin verran. Minulla vielä kiinteemmät mieheni mielestä. N49 ja C tisut

Vierailija
31/31 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perinyt äidiltäni isot rinnat. Onneksi ne ovat vielä ryhdissään toisin kuin äidilläni. Noh tiedänpähän jo nyt miltä tulen vanhempana näyttämään eikä harmita yhtään.

N30