Mistä hankitte tauluja tms seinälle laitettavia koristeita? Monesti täällä haukutaan ikea yms kun pitää olla persoonallista
Niin mistä sitten niitä persoonallisia hankitte jos sisustusliikkeiden ei ole riittävän persoonallisia? Entäs jos nyt sattuu tykkäämään jostain ikean tai askon sisustustaulusta?
Kommentit (66)
No mulla on paljon halvempia taideprinttejä joita tullut osteltua vaikka mistä. Maailman taidemuseoista tai tilaamalla. Lisäksi taiteilijoiden maalauksia. Ostanut suoraan heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidegallerioista ja suoraan taiteilijoilta.
Helsingissä helppoa kun on taideopiskelijoiden myyntinäyttelyitä yms. Muuten hankalampaa. Galleriat ovat kalliita. Suoraan nuorilta taitelijoilta saa halvemmalla.
Toi on totta. Jos on rahaa, niin ostaisin kotimaista. Taidekoulujen myyntinäyttelyistä voi saada edullisesti taidetta. Helsingissä Kuvataideakatemia, Aalto-yliopiston taideopiskelijat, Vapaa taidekoulu jne. Näillä on myyjäisiä myös.
Nämä ovat ihan parhaita👍
Kettuako te välitätte siitä, miten toiset kotinsa sisustaa? Jokainen saa omalle seinälleen laittaa mitä haluaa, ei pitäisi kennenkään mammapalstan "arkkitehtien" napanöyhtää kutittaa lainkaan,
Teen itse, käytän perintötauluja ja -julisteita, ostan näyttelyjulisteita jos olen tykästynyt näyttelyyn, käyn museoiden poistotapahtumissa (esimerkiksi vanhat kartat).
Esim. ankkataulut olen tilannut kirjakerhosta silloin kun sellaisia vielä oli.
Yhden taulun mies tilasi Ukrainasta (ennen sotaa).
Picasson kopion äiti löysi joskus asuintalomme hissistä. Ei tykännyt sellaisesta mustalla kynällä tehdystä "tuherruksesta", niin mä otin sen itselleni.
Lapset on pienenä onnistuneet tuhertamaan pari vesivärimaalusta, jotka on voinut kehystää ja laittaa seinälle.
Yhden taulun sain työnantajalta 10 v. lahjana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein kitschiä etsit niin Kasvihuoneilmiö on käymisen arvoinen paikka jos reitti sattuu kulkemaan Turunväylää pitkin. Siellä on vaikka mitä.
Hyvin soveltuvat kerrostalo kämppään 😂 Eikä tuo ole edes turunväylällä vaan 110 tien varressa Palomäentiellä.
Mutta ei siitä sen enempää. Mitäpä muuta vantaalle kuuluu?
Osaatko lukea. "Jos oikein kitschiä etsit...". Ja turha sinun ääliön on tulla osoitteesta viisastelemaan, ei sitä vanhaa Turuntietä 110 kukaan aja vaan moottoritietä, jolta on lyhyt liittymä. En asu Vantaalla.
Viimeksi olen hankkinut seinälle koristeita luonnosta (sulkia) ja Rautaportista (iso veitsi).
Vierailija kirjoitti:
Kettuako te välitätte siitä, miten toiset kotinsa sisustaa? Jokainen saa omalle seinälleen laittaa mitä haluaa, ei pitäisi kennenkään mammapalstan "arkkitehtien" napanöyhtää kutittaa lainkaan,
Jos itseä miellyttää ja tulee hyvä olo jostain taulusta, niin sellaisia sitten seinälle. Taiteen arvo nousee äärimmäisen harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oikein kitschiä etsit niin Kasvihuoneilmiö on käymisen arvoinen paikka jos reitti sattuu kulkemaan Turunväylää pitkin. Siellä on vaikka mitä.
Hyvin soveltuvat kerrostalo kämppään 😂 Eikä tuo ole edes turunväylällä vaan 110 tien varressa Palomäentiellä.
Osaatko lukea. "Jos oikein kitschiä etsit...". Ja turha sinun ääliön on tulla osoitteesta viisastelemaan, ei sitä vanhaa Turuntietä 110 kukaan aja vaan moottoritietä, jolta on lyhyt liittymä. En asu Vantaalla.
Palstavajákkí on googlaillut ja sitten heti rientänyt pätemään. Todella vakavasti vajaa.
Hagelstamin huutokaupoista esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei VT1 ole siltikään mikään turunväylä vaan nimensä mukaisesti Valtatie 1.
Eikä se sinun kitschisi edelleenkään sovi kapiseen kerrostaloon. Tyylitajuton ihminen joka ei keksi mitään muuta kuin teille uusia nimiä. Onnea vain sinne itakuskukseen.
Meillä on muutama itse galleriasta ostettu. Sitten on pari taiteilijalta muusta myyntipisteestä ostettu. Yksi sukulaisen maalaama öljyvärimaalaus, ja joku peritty. Julisteita meillä ei ole seinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. eihän Kasvihuone ilmiö ole moottoritiellä eli pakkohan sinne on 110 tietäpitkin ajaa? Kumpikohan teistä se ääliö oikeasti on?
Kirppiksiltä olen tehnyt hienoja löytöjä, ei ole olleet myöskään kalliita
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi olen hankkinut seinälle koristeita luonnosta (sulkia) ja Rautaportista (iso veitsi).
Äitisi antaa sinun sisustaa oman huoneesi itse? Meillä ei lapsille sallita veitsiä lainkaan. Oletko ajatellut, että voisit askarrella jotakin kivaa niistä sulista? Pyydä äidiltä liimaa tai teippiä ja tee niistä vaikka hieno sulkahattu itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin jo aiemmin googleen hakusanaksi Osta taidettasieltä pääsee eri nettigallerioihin, joissa myy eri ihmiset omatekemää taidetta.
Mitä vielä haluat?
23 vastaus..ei toimi lainaus nyt näemmä..
Siis 25
paska palsta ja hyvin toimii
Pistä korkki kiinni ja mene nukkumaan.
Halusin klassisia taidemaalauksia hyvälaatuisina julisteina ja löysin niitä verkkokaupasta Posterlounge. Valikoima on siellä todella suuri. Tilasin sieltä haluamani julisteet ja ostin kullanväriset kehykset + lasit muistaakseni Puuilosta. Kehystin ja ripustin taulut seinille itse. Se kävi helposti ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Ostin ison taulun olohuoneeseen jonkun Facebookin taideryhmän kautta. Siellä moni taiteilija möi töitään. Monella olisi voinut myös teettää haluamansa taulun. Näin kuvan valmiista taulusta ja ihastuin siihen. Laitoin viestiä taiteilijalle ja muutaman päivän päästä teos oli paikallaan. Taulu maksoi rahteineen 350e ja on upea, eikä kellään ole täysin samanlaista.
Siskolta sain "huudon" olen melko varma että se on vain kopio, enkä tiedä mistä sisko sen on hankkinut. Toinen taulu on äidiltä peritty.
Jos haluat jotain uniikkia niin katsasta paikallisia roskalava ja myyntipalstoja, olen livekirppiksilläkin nähnyt tauluja.
Toi on totta. Jos on rahaa, niin ostaisin kotimaista. Taidekoulujen myyntinäyttelyistä voi saada edullisesti taidetta. Helsingissä Kuvataideakatemia, Aalto-yliopiston taideopiskelijat, Vapaa taidekoulu jne. Näillä on myyjäisiä myös.