Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hankitte tauluja tms seinälle laitettavia koristeita? Monesti täällä haukutaan ikea yms kun pitää olla persoonallista

Vierailija
04.01.2025 |

Niin mistä sitten niitä persoonallisia hankitte jos sisustusliikkeiden ei ole riittävän persoonallisia? Entäs jos nyt sattuu tykkäämään jostain ikean tai askon sisustustaulusta? 

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijana kauan sitten oli jotain julisteita. Nykyään kaikki taulut on peritty mikä mistäkin. Ai niin paitsi yhden akvarellin ostin kerran näyttelystä.

Vierailija
62/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni suvussa on ollut oikea (=ammatti-)taidemaalari, jonka töitä minulla on pari. Tykkään niistä kovasti. Lisäksi äitini sisko on aika taitava maalausharrastaja, ja vaikken läheskään kaikista hänen töistään pidä, niin olen saanut valita muutaman, jotka ovat mielestäni tosi kivoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutokaupoista, gallerioista. Kannattaa katsastaa myös taidelainaamot.

Kesällä on Mäntyharjulla Salmelassa upeassa miljöössä taidemyyntinäyttely,suosittelen.

Vierailija
64/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut 2 viimeisintä taulua taiteilijalta suoraan, toisen niistä taidenäyttelyn seinältä.

Lisäksi meillä on perittyä taidetta joka miellyttää omaakin silmää.

Kierrämme myös antiikkimarkkinoita ulkomailla, niistäkin löytyy kauniita töitä. Facessa törmäsin myös pariin ulkomaiseen taiteilijaan joiden töitä ihailen, ehkä jopa tilaan jonsin päivänä

Vierailija
65/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan kaiken ihan tavallisista kaupoista, googletan myös tosi paljon ja tilaan netistä. En ole ikinä nähnyt ketään, jolla olisi identtinen tyyli (vaatteissa tai sisustiksess) kuin minulla. Kai siinä on sekin, etten välitä tippaakaan siitä, että tähtityyny on kamalan aut of fäshön, jos minä tykkään sellaisesta. Sama vaatteissa, ostelen monesta eri paikasta, mutta silti ihan tavallisista kaupoista. Toki minulla on ollut kavereita (yksi tai kaksi), jotka ovat ihan suoraan kopioineet tyyliäni ja tehneet sen avoimesti. En koskaan pitänyt siitä. En, vaikka tiedostin ostavani vaatteeni ihan tavallisista kaupoista. Minulla on kuitenkin niin tavallaan persoonallinen tapa yhdistellä vaatteita, etten ole samanlaista nähnyt. En osaa selittää sen paremmin.

Vierailija
66/66 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidelainaamosta. Hinnat alkaen noin 20/kk. Sitten voi vaihtaa kun kyllästyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän