Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisystäväkseni vanhanpiian

Vierailija
04.01.2025 |

Ovat yleensä harkitsevia, järkeviä, rauhallisia harrastavat esim kirjallisuutta jne, eikä ole lapsia. Miten menetellä? Ei uskalla laittaa treffi-ilmoitukseen että haen vanhaapiikaa. Mikä olisi sopiva kiertoilmaisu?

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita: Etsin tositarkoituksella lapsetonta 40+v neitiä. Olen kiinnostunut kirjallisuudesta ja rauhallisesta elämästä hyvän kumppanin kanssa.

Vierailija
22/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhatpiiat on nykyään enimmäkseen hulluja feministejä, jotka on nussituttaneet itseään jännämiehillä ja muilla parisuhdekelvottomilla miehillä koko nuoruutensa, ja tulleet siitä katkeriksi miehille.

Fakta.

M44

Vierailija
24/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen aloittaja itse on?

Vierailija
25/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen etsimäsi.

Vierailija
26/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhatpiiat on nykyään enimmäkseen hulluja feministejä, jotka on nussituttaneet itseään jännämiehillä ja muilla parisuhdekelvottomilla miehillä koko nuoruutensa, ja tulleet siitä katkeriksi miehille.

Fakta.

M44

Ihana mies! Mennäänkö heti naimisiin ?

Vierailija
27/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

M44

Haista p...

Vierailija
28/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

M44

Haista p...

Haistqn ihanan peniksen nuuuh nuuh.

Vierailija
29/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavi olla naimaton mutta saat villasukat lahjaksi jos pääsen sun lahnaksi.

Vierailija
30/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähdään huomenissa. Olen kuulolla.

Kiitos tästä!

Vierailija
31/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita treffi-ilmoitukseen, että.pidät lukemisesta, neulomisesta, kissoista, matkustelusta, viherkasveista ja suklaasta.

Vierailija
32/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on jutut. Vanhatpiiat ovat naisten kärkikastia, eli korkeimman tasoisia naisia joilla on ns 30 000 jalan perspektiivi tarkastella isossa kuvassa maailman menoa. Olen itse vanhapoika ja olen vastaavalta näköalapaikalla tarkastellut maailmaa. Muualtakin kuin peräkammarista. Kun on näköalapaikalla, ei oikein voi pariutua. Eikä oikein mielellään pariudu jonkun matalasta laaksopaikasta maailmaa tarkastelevan kanssa. Alaviite tietysti jos joku vanhapiika veisi jalat alta, toki minulla ikäkin alkaa suojaamaan. t: Vanhapoika vm -67

Vierailija
33/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Mennäänkö heti naimisiin ?

Oi, mikä onni!

Koska on häät? Palstalle kutsu, kaikki mukaan!

Vierailija
34/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita treffi-ilmoitukseen, että.pidät lukemisesta, neulomisesta, kissoista, matkustelusta, viherkasveista ja suklaasta.

Seurustelen naisen kanssa, joka neuloo ja pitää matkustelusta ja suklaasta. Se ei lue ikinä mitään, vaikka on korkeakoulutettu, ja vihaa kissoja. Viherkasvit kuolee viikossa. Räksyttävistä piskeistä pitää. Ja haluaa miehen olevan alfa chad, vaikka on itse epänaisellinen nainen.

M44

Vierailija
35/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

M44

Voi, miksköhän sullakin on niiin paha olo...

Ei kannattaisi tuhlata elämäänsä vihassa rypemiseen.

Vierailija
36/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Pitääkö naiset nyt  luolkitella ensin vanhoihin piikoihin ja muihin ?

Eikö olennaista ole että nainen tuntee jotain vetoa sinuun ?

Tämä tarkoittaisi ihan ensiksi että naisen tulisi tuntea vetoa vastakkaiseen sukupuoleen. Kuinkahan suuri osa entisaikain vahoista piioista oli lesboja tai jotain aseksuaaleja ?

Vai etsitkö vaan jotain kaveria jonka kanssa harrastaa yhdessä tms ?

Vierailija
37/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta.

M44

Voi, miksköhän sullakin on niiin paha olo...

Ei kannattaisi tuhlata elämäänsä vihassa rypemiseen.

Jos ei ole mitään muuta, niin on sentään vihaa.

M44

Vierailija
38/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on jutut. Vanhatpiiat ovat naisten kärkikastia, eli korkeimman tasoisia naisia joilla on ns 30 000 jalan perspektiivi tarkastella isossa kuvassa maailman menoa. Olen itse vanhapoika ja olen vastaavalta näköalapaikalla tarkastellut maailmaa. Muualtakin kuin peräkammarista. Kun on näköalapaikalla, ei oikein voi pariutua. Eikä oikein mielellään pariudu jonkun matalasta laaksopaikasta maailmaa tarkastelevan kanssa. Alaviite tietysti jos joku vanhapiika veisi jalat alta, toki minulla ikäkin alkaa suojaamaan. t: Vanhapoika vm -67

No johan te nyt runoilette balmia arvottomuuden tunteista kärsivän vanhapiian sydämelle :D

Vierailija
39/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neiti, neito, wanhapiiCa, täti tai nainen.

Vierailija
40/75 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No johan te nyt runoilette balmia arvottomuuden tunteista kärsivän vanhapiian sydämelle :D

Pusi, pusi t: Vanhapoika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme