Haluaisin naisystäväkseni vanhanpiian
Ovat yleensä harkitsevia, järkeviä, rauhallisia harrastavat esim kirjallisuutta jne, eikä ole lapsia. Miten menetellä? Ei uskalla laittaa treffi-ilmoitukseen että haen vanhaapiikaa. Mikä olisi sopiva kiertoilmaisu?
Kommentit (75)
Kuulostaa kivalta mutta kuinka paljon nainen muuttuu kun lopultakin kelpaa jollekin?
Vierailija kirjoitti:
Etsin porsimatonta naista.👌
Inceliä ei halua kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ole niin hyvinkasvatettu, ettei välttäisi miinaa (= muka hyvin teeskentelevä hyypiö).
Elämänkokemus on tuonut erottelukyvyn vanhallepiiallekin. Sen takia on odottanut pitkään, sitä oikeaa.
"Vanhapiika" on halventava ilmaus. Jos haluat kehua heitä, älä sekoita paskaa pakettiin.
Vierailija kirjoitti:
No en minä tältä pellepalstalta naisystävää ole hakemassa. Ilmoituksen leipätekstin olen laatinut ja laitan sen ilmoitukseni huomenna illalla aivan muualle. Kuten tuolla alussa kirjoitin, olen hakemassa kiertoilmaisua ja siihen kysymykseen olen vastauksen jo saanut. Ap
Miksi turhaan haet kiertoilmaisua, jos kuitenkin ajattelet noin ja normaalisti ilmeisesti puhutkin moukan tyylillä naisista. Ole ihan sitä mitä olet, niin kukaan ei tule huijatuksi. Ikävää jos mies on ensiksi fiksua ja kivaa, ja sitten alkaakin akottelu ja naisviha nousta pintaan. Esimerkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten langassa onkin jo todettu, nykyajan vanhatpiiat on lähinnä näitä, jotka ovat panneet 30 tindermiehen kanssa, mutta yhdestäkään eivät ole saaneet rakastavaa avio-/ avomiestä aikaiseksi.
Ei kun ne ovat sinkkuja. Me vanhanajan vanhat piiat istumme kintut ristissä ja housut jalassa hamaan tappiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ole niin hyvinkasvatettu, ettei välttäisi miinaa (= muka hyvin teeskentelevä hyypiö).
Elämänkokemus on tuonut erottelukyvyn vanhallepiiallekin. Sen takia on odottanut pitkään, sitä oikeaa.
"Vanhapiika" on halventava ilmaus. Jos haluat kehua heitä, älä sekoita paskaa pakettiin.
Minä taas olen teinistä asti rakastanut vanhapiika -ilmaisua. Samaistuin kirjoissa ym. aina vanhoihin piikoihin ja sellainen minusta myös tuli :D Olen myös jaellut rukkasia kosijoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on jutut. Vanhatpiiat ovat naisten kärkikastia, eli korkeimman tasoisia naisia joilla on ns 30 000 jalan perspektiivi tarkastella isossa kuvassa maailman menoa. Olen itse vanhapoika ja olen vastaavalta näköalapaikalla tarkastellut maailmaa. Muualtakin kuin peräkammarista. Kun on näköalapaikalla, ei oikein voi pariutua. Eikä oikein mielellään pariudu jonkun matalasta laaksopaikasta maailmaa tarkastelevan kanssa. Alaviite tietysti jos joku vanhapiika veisi jalat alta, toki minulla ikäkin alkaa suojaamaan. t: Vanhapoika vm -67
Ai sinäkin olet täällä Kyöpelinvuoren näköalatasanteella. Täältä tosiaan näkee kauas.
No jos tämä Kyöpelinvuoren huipulle saakka kiivennyt olisikin nainen, niin perun ilmoitukseni ja etsin tulevaa naisystävääni eli mahdollista rouvaani juurikin täältä!
Vierailija kirjoitti:
Etsitään vanhempaa naimatonta kirjastonhoitajaa.
Et halua sellaista. Hän asuu äitinsä kanssa kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan on jutut. Vanhatpiiat ovat naisten kärkikastia, eli korkeimman tasoisia naisia joilla on ns 30 000 jalan perspektiivi tarkastella isossa kuvassa maailman menoa. Olen itse vanhapoika ja olen vastaavalta näköalapaikalla tarkastellut maailmaa. Muualtakin kuin peräkammarista. Kun on näköalapaikalla, ei oikein voi pariutua. Eikä oikein mielellään pariudu jonkun matalasta laaksopaikasta maailmaa tarkastelevan kanssa. Alaviite tietysti jos joku vanhapiika veisi jalat alta, toki minulla ikäkin alkaa suojaamaan. t: Vanhapoika vm -67
Ai sinäkin olet täällä Kyöpelinvuoren näköalatasanteella. Täältä tosiaan näkee kauas.
No jos tämä Kyöpelinvuoren huipulle saakka kiivennyt olisikin nainen, niin perun ilmoitukseni ja etsin tulevaa naisystävääni eli mahdollista rouvaani juurikin täältä!
Olen oikea ap. Eli se ilmoitus kyllä lähtee kymppiuutisten jälkeen. Totta on kuitenkin se, että tuollainen Kyöpelinvuorelle kiivennyt on se tavoittelemani nainen. t: oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten langassa onkin jo todettu, nykyajan vanhatpiiat on lähinnä näitä, jotka ovat panneet 30 tindermiehen kanssa, mutta yhdestäkään eivät ole saaneet rakastavaa avio-/ avomiestä aikaiseksi.
Tai eivät ole löytäneet miestä kenen kanssa haluaisivat enemmänkin?
Ja sitten on vielä ne vanhat piiat jotka eivät koskaan panneet vaikka halusivatkin joskus jonkun kanssa niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halventavuus on kuvitteluasi.
"Kusipää hakee vanhaapiikaa tositarkoituksella". Tän kun laitat, hukut tarjouksiin.
Not
Tai eivät ole löytäneet miestä kenen kanssa haluaisivat enemmänkin?