Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin naisystäväkseni vanhanpiian

Vierailija
04.01.2025 |

Ovat yleensä harkitsevia, järkeviä, rauhallisia harrastavat esim kirjallisuutta jne, eikä ole lapsia. Miten menetellä? Ei uskalla laittaa treffi-ilmoitukseen että haen vanhaapiikaa. Mikä olisi sopiva kiertoilmaisu?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä on tämä ÄLLÖTTÄVÄ  "vanhapiika"-termin käyttö. Provotarkoituksessa? 

Yök ilmaus. Puhu ok ja siitä se lähtee. Varmaan tiedät miten puhutella ihmisiä niin, että se ei ole rumaa. Tämmöinen näin, että tykätään puhutella naisia vähättelevästi ja varotaan kehumasta, ettei vaan "aseteta jalustalle" niin ei sitä jaksa. Käytät varmaan myös sanoja "akat" ja "eukot" ja "tarvisihan sitä kyntämään päästä, räh räh." 

Ei.

Vierailija
42/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaisia ole olemassakaan. Eikä teitä miehiä halua kukaan muukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin on olemassa naimattomia lapsettomia single naisia. Ja osa on valmiita seurustelemisiin/suhteeseen, jos kohdalle tulee hyvä mies. 

Jos mies haluaa puhua kuin moukka ja huumori on samaa tyyliä "eukot joo saatana", niin parasta on oikeastaan tuoda se esiin ihan reippaasti ja aidosti naisille, niin silloin karsiutuvat ne, jotka eivät jaksa sellaista ja voi löytyä joku nainen, joka on samanlainen puhuja "joo ukko, annas aisaa", ukko siihen "meen just paskalle" , akka ottaa kaljaa jääkaapista ja ukko huikkaa "lueksä kirjoja", akka "ne on vessassa, paskomisen välissä voi lukea!", ukko "soitan Kakelle, oon löytäny akan joka ei nalkuta, käykö että sekin tulee paneen?", akka "jos on iso mela, niin saa tulla mihin vaan", ukko "voihan pojat!" 

Tämä oli tarina siitä, miten vastinkappaleet löysivät toisensa ja ryhmäpanon. Tosin ukko ei tosi tilanteen edessä siihen kyennyt, vaan jäi katsomaan aisurina, ja näin sitten ukon akka eli "vanhapiika" alkoi käyttää ukosta vanhanajan yhtä ällöä ilmausta "aisuri". Näin oli heillä kaikki kivasti.  Puheesta ja kanssakäymisestä se lähtee. 

Vierailija
44/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tunkkaisen peräkammarin vanhapoika haluaisi naisseuraa, jonka ajatusmaailma on samanlainen kuin itsellä eli jäänyt 1800-luvulle." 

Vierailija
45/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, ihan niiinkuin mä. En tosin rupea tyttöystäväksi miehelle joka ajattelee noin.

"harkitsevia, järkeviä, rauhallisia harrastavat esim kirjallisuutta"

Eli olet itse harkintakyvytön, järjetön, kouho ja sivistymätön?

Vierailija
46/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v käyttämätön vanhapiika jolla seksitaudittomuustakuu on ihan jees juttu.

Vierailija
47/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ihan pakko käyttää vanhapiikaa-sanaa? Ihan pakko?

Ymmärtänet myös, että parikymppiset ei kiinnostu yleensä yli 40 v miehistä. Ja miehet jotka on yli 40v ja jahtaa parikymppisiä, on perverssejä saalistajia, ikäeroa liikaa. 

Vierailija
48/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tässä halutaan nainen vain seksitarpeeseen. Nainen nähdään esineenä, käyttöarvon kautta.

Hirveää. 

Vierailija
49/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten se voi kulua pantaessa puhki

Vierailija
50/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten langassa onkin jo todettu, nykyajan vanhatpiiat on lähinnä näitä, jotka ovat panneet 30 tindermiehen kanssa, mutta yhdestäkään eivät ole saaneet rakastavaa avio-/ avomiestä aikaiseksi.

Vierailija
51/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au tommonenko minä olen? 🤔 En ole kyllä avannut kunnolla kirjaa aikoihin 😄 

Vierailija
52/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä tältä pellepalstalta naisystävää ole hakemassa. Ilmoituksen leipätekstin olen laatinut ja laitan sen ilmoitukseni huomenna illalla aivan muualle. Kuten tuolla alussa kirjoitin, olen hakemassa kiertoilmaisua ja siihen kysymykseen olen vastauksen jo saanut. Ap

Vierailija
53/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan on jutut. Vanhatpiiat ovat naisten kärkikastia, eli korkeimman tasoisia naisia joilla on ns 30 000 jalan perspektiivi tarkastella isossa kuvassa maailman menoa. Olen itse vanhapoika ja olen vastaavalta näköalapaikalla tarkastellut maailmaa. Muualtakin kuin peräkammarista. Kun on näköalapaikalla, ei oikein voi pariutua. Eikä oikein mielellään pariudu jonkun matalasta laaksopaikasta maailmaa tarkastelevan kanssa. Alaviite tietysti jos joku vanhapiika veisi jalat alta, toki minulla ikäkin alkaa suojaamaan. t: Vanhapoika vm -67

Ai sinäkin olet täällä Kyöpelinvuoren näköalatasanteella. Täältä tosiaan näkee kauas.

Vierailija
54/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiat on hyviä antaa mukisematta ykköstä ja kakkosta eikä ala vängätä ja nalkuttaa turhasta.

Vierailija
55/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on kyseiset ominaisuudet omaava nainen jo tiedossa, ota häneen suoraan yhteyttä. Kyllä se tulee onnistumaan.

Olisi siis tiedossa ja haluaisinkin kovasti, mutta en ole aikeissa lähteä repimään irti jostain porukasta tai itse ole aikeissa alkoholisoitua.  

Vierailija
56/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei ole niin hyvinkasvatettu, ettei välttäisi miinaa (= muka hyvin teeskentelevä hyypiö). 

Vierailija
57/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on kyseiset ominaisuudet omaava nainen jo tiedossa, ota häneen suoraan yhteyttä. Kyllä se tulee onnistumaan.

Olisi siis tiedossa ja haluaisinkin kovasti, mutta en ole aikeissa lähteä repimään irti jostain porukasta tai itse ole aikeissa alkoholisoitua.  

Aikoholinkäyttöni on nykyään nolla, en käy bilettämässä. Ystävät ovat myös tärkeitä säilyttää edelleen. 

Kaikki hyvin?

Vierailija
58/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei ole niin hyvinkasvatettu, ettei välttäisi miinaa (= muka hyvin teeskentelevä hyypiö). 

Elämänkokemus on tuonut erottelukyvyn vanhallepiiallekin. Sen takia on odottanut pitkään, sitä oikeaa.

Vierailija
59/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän mä olen!

Ja mää täällä Tampereen Härmälässä;)

Vierailija
60/75 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä omassa kotilinnassani etelärannikolla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän