Kummalle deittailu on raaempi kokemus; miehille vai naisille?
Kommentit (197)
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että nainen ei voi treffeillä käydä ilman, että äijät käy kiinni. Aina on pyritty lääppimään, lähennelty, ehdoteltu suoraan seksiä. Ja aina on jääty haukkumaan, kun en ole suostunut. Miksi ei voi deittailla sivistyneesti?
Koska miehet himoaa naisia. Ei sitä naiset voi millään ymmärtää koska eivät tunne samoin miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on, että nainen ei voi treffeillä käydä ilman, että äijät käy kiinni. Aina on pyritty lääppimään, lähennelty, ehdoteltu suoraan seksiä. Ja aina on jääty haukkumaan, kun en ole suostunut. Miksi ei voi deittailla sivistyneesti?
Koska miehet himoaa naisia. Ei sitä naiset voi millään ymmärtää koska eivät tunne samoin miehiä kohtaan.
Ja miesten pitää ymmärtää, että miesten himo aiheuttaa naisissa pelkoa, vastenmielisyyttä, kuvotusta jne tunteita, jos nainen ei tunne juuri samalla lailla. Ei ole olemassa mitään kevyttä hauskanpitoa miesten kanssa, joita ei himoitse.
Vierailija kirjoitti:
Tosihan se on, ettei mun edes xl-kokoisena naisena tarvi edes olla tinderissä yms, mutta silti saan pyyntöjä lähteä kahville, syömään tms.
Mutta ei mulla siltikään ole sitä mitä mä haluan eli sitä oikeaa. Se, että saisin seksiä kymmeniltä miehiltä, on miesten ajatus toiveiden täyttymyksestä, ei mun. Mitä mä irtosuhteilla teen? Sit on nämä tapailutyypit, joista huomaa pian, että katselevat parempaa samalla. Niin ei oikein kiinnosta "pitää hauskaakaan", sitähän miehet luulee että naisilla on, jos mies ehdottaa edes seksiä.
Huvittavaa on myös se, että jos ottaisit nuo kaikki pyynnöt vastaan myöntävästi, miehet alkaisivat karsastaa sinua enemmän. Ilmeisesti se, että penis koskettaa ihmistä, halventaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosihan se on, ettei mun edes xl-kokoisena naisena tarvi edes olla tinderissä yms, mutta silti saan pyyntöjä lähteä kahville, syömään tms.
Mutta ei mulla siltikään ole sitä mitä mä haluan eli sitä oikeaa. Se, että saisin seksiä kymmeniltä miehiltä, on miesten ajatus toiveiden täyttymyksestä, ei mun. Mitä mä irtosuhteilla teen? Sit on nämä tapailutyypit, joista huomaa pian, että katselevat parempaa samalla. Niin ei oikein kiinnosta "pitää hauskaakaan", sitähän miehet luulee että naisilla on, jos mies ehdottaa edes seksiä.
Huvittavaa on myös se, että jos ottaisit nuo kaikki pyynnöt vastaan myöntävästi, miehet alkaisivat karsastaa sinua enemmän. Ilmeisesti se, että penis koskettaa ihmistä, halventaa.
No tottakai tottakai! Koska ei nainen saa "antaa" kenellekään, mut tietysti just sille miehelle pitää antaa, joka sattuu kysymään :D
Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla, naiset tekee aina päätöksen kenen miehen kanssa ne haluaa olla ja naiset myös yliarvioi oman tasonsa. Miesten rooli parisuhdemarkkinaoilla on vaan rooli olla hiljaa ja tyytyä naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Sit on nämä tapailutyypit, joista huomaa pian, että katselevat parempaa samalla. Niin ei oikein kiinnosta "pitää hauskaakaan", sitähän miehet luulee että naisilla on, jos mies ehdottaa edes seksiä.
Nämä tyypit ovat limaisia. Pitävät seksiä jonain taivaan lahjana. Ei, ei ja vielä kerran ei. Parhaimmat panokerrat tapahtuvat pitkissä suhteissa. Ei huvita toimia hetken leikkikaluna
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kiltti ja huomaavainen sellainen, joka avasi ovet, kuunteli tarkkaan ja muisti pienet yksityiskohdat. Hän uskoi, että kohtelemalla naisia kunnioittavasti ja lempeästi hän löytäisi jonkun, joka arvostaisi häntä sellaisena kuin hän oli.
Mutta treffit kerta toisensa jälkeen päättyivät samaan lopputulokseen. "Olet mukava, mutta et vain tunnu oikealta," nainen sanoi usein hymyillen, ennen kuin jatkoi etsimään jotain "erilaista". Mies huomasi, että monet naiset kaipaavat jännitystä, karismaa tai statusta asioita, joita hän ei osannut tarjota. Hänen rauhallisuutensa ja tavallisuutensa jäivät varjoon niiden miesten rinnalla, jotka osasivat hurmata itsevarmuudellaan tai hohdokkailla tarinoillaan.
Mies mietti usein, oliko hänen kiltteytensä virhe. Tuntui kuin naiset etsisivät enemmän unelmaa kuin ihmistä jotakuta, joka vastaisi heidän mielikuviinsa täydellisestä kumppanista. Hän ei sopinut siihen kuvaan, vaikka sydämessään ties
Mitä pas kaa. Rauhallisuus, tavallisuus jne eivät ole mielenkiintoisia. Jos miehellä ei ole mielenkiintoisia juttuja, niin eihän sitä kestä kukaan. Jos yleissivistys vaikka on niin olematon, että keskustelua ei saa aikaan vaikkapa kirjallisuudesta tai sosiologiasta, niin ei sellaista jaksa kukaan. Jokainen nainen haluaa sellaisen miehen, jonka seurassa viihtyy ihan vaatteet päälläkin. Jos mies ei kykene pitämään mielenkiintoista seuraa yllä, niin mitäpä veikkaatte, kuka haluaa sellaisen miehen kotiinsa, elämänkumppanikseen? Ja ei, sivistymättömän taviksen vastakohta ei ole sivistymätön elämänkallu tatuointeineen vaan sivistynyt mies, jolla on elämänkokemusta ja ymmärrystä ympäröivästä maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten pitää ymmärtää, että miesten himo aiheuttaa naisissa pelkoa, vastenmielisyyttä, kuvotusta jne tunteita, jos nainen ei tunne juuri samalla lailla. Ei ole olemassa mitään kevyttä hauskanpitoa miesten kanssa, joita ei himoitse.
Joo olemme erilaisia vaikka yleensä naiset koittavat muuta väittää. Täälläkin on naiset kuorossa huutaneet että naiset haluaa vierasta kullia kokoajan vaikka ovat rakastavassa suhteessa. On erikoista kuinka vastakkaisen sukupuolen himo aiheuttaa naisissa negatiivisia tunteita mutta miehissä positiivisia.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on valta parisuhdemarkkinoilla, naiset tekee aina päätöksen kenen miehen kanssa ne haluaa olla ja naiset myös yliarvioi oman tasonsa. Miesten rooli parisuhdemarkkinaoilla on vaan rooli olla hiljaa ja tyytyä naiseen.
Ihanko totta? Kiva kuulla tämä naisena, joka saa usein pakkeja miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli kiltti ja huomaavainen sellainen, joka avasi ovet, kuunteli tarkkaan ja muisti pienet yksityiskohdat. Hän uskoi, että kohtelemalla naisia kunnioittavasti ja lempeästi hän löytäisi jonkun, joka arvostaisi häntä sellaisena kuin hän oli.
Mutta treffit kerta toisensa jälkeen päättyivät samaan lopputulokseen. "Olet mukava, mutta et vain tunnu oikealta," nainen sanoi usein hymyillen, ennen kuin jatkoi etsimään jotain "erilaista". Mies huomasi, että monet naiset kaipaavat jännitystä, karismaa tai statusta asioita, joita hän ei osannut tarjota. Hänen rauhallisuutensa ja tavallisuutensa jäivät varjoon niiden miesten rinnalla, jotka osasivat hurmata itsevarmuudellaan tai hohdokkailla tarinoillaan.
Mies mietti usein, oliko hänen kiltteytensä virhe. Tuntui kuin naiset etsisivät enemmän unelmaa kuin ihmistä jotakuta, joka vastaisi heidän mielikuviinsa täydellisestä kumppanista. Hän ei
Useimmat naisetkaan ei ole mitään mielenkiintoisia ihmisiä vaan tavallisen tylsiä talluroita joille päivän mielenkiintoisin tapahtuma on kun laittoi aamulla vahingossa eriväriset sukat jalkaan. Sitten ollaan et mä oo tällanen outo.
En usko, että on sukupuolesta kiinni, vaan ihmisestä.
Joo olemme erilaisia vaikka yleensä naiset koittavat muuta väittää. Täälläkin on naiset kuorossa huutaneet että naiset haluaa vierasta kullia kokoajan vaikka ovat rakastavassa suhteessa. On erikoista kuinka vastakkaisen sukupuolen himo aiheuttaa naisissa negatiivisia tunteita mutta miehissä positiivisia.
Naiset ovat kautta historia olleet r a i s kauksen uhreja, jolloin miesten himo ei ole tarkoittanut naisille mitään hyvää. On eri asia tuntea himoa rakastavassa parisuhteessa, mutta random äijien himo on vain puistattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta miksi tämä kaikki unohtuu naisilta kun siirtyvät deittisovelluksiin. Kuka tahansa nainen löytäisi heti parisuhdemiehen jos nuo olisivat ainoat kriteerit.
Luulisi että tavismies olisi tavallisen näköinen, jolloin ulkonäkö ei olisi ongelma. -eri
Rumuus ei korreloi kiltteyden kanssa mitenkään. Profiileista ei voi tietää kuka on pelimies ja kuka kilttimies.
En nyt koe esittäneeni tuollaisia argumentteja. Kyseenalaistan vain sen, että ulkonäkö muodostuisi ongelmaksi jos on keskipituinen, normaalipainoinen ja tavallisen näköinen eli tavismies.
Tuollainen keskimittainen (180), normaalipainoinen (70-90) ja tavallisen näköinen mies voi saada kumppanin vain, jos tyytyy re
180 cm ja 90 kg on jo reilusti ylipainoinen. Normaalipaino tuolle miehelle olisi 60-81 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä, mutta miksi tämä kaikki unohtuu naisilta kun siirtyvät deittisovelluksiin. Kuka tahansa nainen löytäisi heti parisuhdemiehen jos nuo olisivat ainoat kriteerit.
Luulisi että tavismies olisi tavallisen näköinen, jolloin ulkonäkö ei olisi ongelma. -eri
Rumuus ei korreloi kiltteyden kanssa mitenkään. Profiileista ei voi tietää kuka on pelimies ja kuka kilttimies.
En nyt koe esittäneeni tuollaisia argumentteja. Kyseenalaistan vain sen, että ulkonäkö muodostuisi ongelmaksi jos on keskipituinen, normaalipainoinen ja tavallisen näköinen eli tavismies.
Tuollainen keskimittainen (180), normaalipainoinen (70-90) ja tavallisen nä
180 cm ja 90 kg on jo reilusti ylipainoinen. Normaalipaino tuolle miehelle olisi 60-81 kg.
Tuon painoinen mies on risupetteri.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla lailla miehetkin tekee päätöksen seksi- ja parisuhdemarkkinoilla. Usein se päätös on "ei". Silloin naiset joutuvat tyytymään siihen, ihan niin kuin miehetkin joutuvat tyytymään siihen, jos heidän haluamansa naisen päätös on "ei".
Tää fantasiamaailma, jossa kukaan mies ei ikinä kieltäydy seksistä, ei ole olemassa eikä ole koskaan ollut olemassa.
Meille introverteille. En edes lähde treffailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen keskimittaine
Tuon painoinen mies on risupetteri.
Ei vaan normaalipainoinen. Jos mies on lähes 10 kg ylipainoinen, niin ei voi ulista, että olen normaalipainoinen mies ja minun "pitäisi" saada normaalipainoinen nainen. Sille nauraa harakatkin.
Vierailija kirjoitti:
Naisten ei tarvitse deittailla saadakseen tarpeensa tyydytettyä.
Mies ei voi vain ilmoittaa somessa, että "voi kun on yksinäistä" ja joukko itsestään huolehtivia normaalipainoisia miehiä tulisi lohduttamaan.
Naisten sinkkuus on vain nimellisesti samaa kuin miesten. Miesten sinkkuus on useiden vuosien seksittömiä kausia ilman kehuja ja minkäänlaista oman miehuuden tunnustamista; kukaan ei anna tai pyydä alastonkuvia, kysy mitä sulle kuuluu seksuaalisesti jne.
Eli miehiä ei häiritä seksuaalisesti. Esim. kun sä väität, että naiset muka saa enemmän kehuja, niin ethän sä tarkoita mitään oikeita kehuja (niitä molemmat sukupuolet saavat yhtä paljon) vaan siitä, että joku tulee törpösti kommentoimaan tissejä tms. Eivät naisetkaan haluaisi seksuaalissävytteistä vartalonsa kommentointia tuntemattomilta, tai pyytämättä lähetettyjä alastonkuvia, alastonkuvien vonkaamista, kommentteja tai kysymyksiä seksielämästään jne. Tämä ei myöskään liity mitenkään sinkkuuteen, vaan kyllä tuollaisesta kärsivät myös parisuhteessa olevat naiset.
(Tai siis oikeastihan myös miehiä ahdistellaan seksuaalisesti, mutta onneksi paljon vähemmän kuin naisia. Naisiakaan ei pitäisi ahdistella.)
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti miehille.
Sitten miesten ei kannata deittailla. Kannattaa pysyä incelinä.