Mistä tällainen kumppanin omituinen käytös johtuu?
Hänen kanssaan ei pysty keskustelemaan kuin arkipäivän pinnallisista asioista. Kaiken muun hän kokee hyökkäyksenä häntä vastaan ja hän "hyökkää takaisin", vastaa jotain ihan asiayhteydestä eriävää. Ihan liian kauan katselin tuollaista, tiesin ettei hänellä ole kaikki kunnossa, mutta en saanut erotuksi kuin vasta ihan liikaa tuollaista kuunnelleena. Hän itse oli kova neuvomaan ja opastamaan muita, tiesi aina kaiken mielestään muita paremmin. Hänen neuvonsa vaan olivat ihan irti todellisuudesta, niitä noudattamalla kaikki olisi mennyt päin seiniä. En tosin tiedä oliko se hänen perimmäinen tarkoituskin neuvoinensa.
Esimerkkejä hänen tavastaan kommunikoida: Kehotin häntä menemään lääkäriin asian X vuoksi, niin hän vastasi miten hän joutuu aina vahtimaan minua kun olen niin outo. Kysyin voisiko hän selventää asiaa. Oli pitkään hiljaa ja vastasi: Juurihan minä sanoin. Koskaan hän ei perustele omituisia väitteitään. Jos kehuin joskus häntä jostain, hän ei kiittänyt kehuista tai mitään positiivista vastausta, vaan hän kertoi miten laiska ja ilkeä olen. Osaatteko sanoa mistä tuollainen johtuu? Saitteko kiinni siitä mitä tarkoitan?
Kommentit (45)
Mitä valitat kun olet riippuvaisuus suhteessa siihen äijään etkä pääse eroon siitä. Tämmöisiä valittaja ämmiä on pilvin pimein eivätkä niillä ole mitään ihmissuhde taitoja vähääkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä valitat kun olet riippuvaisuus suhteessa siihen äijään etkä pääse eroon siitä. Tämmöisiä valittaja ämmiä on pilvin pimein eivätkä niillä ole mitään ihmissuhde taitoja vähääkään.
In kk eliä ottaa kupoliin kun ei saa ainuttakaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat näitä ressukka naisia joillekka kelpaa ihan mikä tahansa mulkku kunhan jonkun vaan saavat.
I n kk eliä ottaa kupoliin kun ei saa ainuttakaan naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa persoonallisuushäiriöltä, ehkä jotain muutakin.
Kun erosin epävakaan persoonallisuushäiriön omaavasta, elämänlaatuni nousi 200% (sitten kun olin päässyt hänestä kokonaan eroon, aloitti vainoamisen).
Oho! Kyllä pitää sekaantua ihan täyshulluun joka vielä aloittaa vainoomisenkin tullessa jätetyksi. Eikö sinulla ole mitään ihmistuntemusta niin kuin muilla on, välttyäkseen ihan sekopäisiltä.
Mitähän ihmissuhdetaitoja sullakin on? Saati hmistuntemusta? Pelkkä säälittävä jankuttaja olet.
Ne ovat näitä ressukka naisia joillekka kelpaa ihan mikä tahansa mulkku kunhan jonkun vaan saavat.