Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
41/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava saa joka joulu uudet sukat. Vaimo ei huomaa mitään. Mikä stalkkeri miehesi vaimo oikein on?

Vierailija
42/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Miksi sä sitten haluat ylipäätään mitään suhdetta sitten ja kutoa sukkaa jollekin äijälle? Onko se äijä sitten sun kaveri muka? Sehän käyttää vaan sua hyväkseen ja muuten kyhnää vaimonsa kanssa.

Suhde on hyvää seksiä varten ja meillä on mukavaa yhdessä. Yhtälailla mä käytän miestä hyväkseni saadakseni haluamaani seksiä. Mä teen muutenkin paljon sukkia niin siinä sivussa menee yhdet sukat salarakkaalle. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et ei sun tarvii miettiä selitystä . Mies varmaan keksii selityksen. 

Mun miehellä on kymmeniä villasukkia. Jos saisi uudet mitkä ei ole mitenkään erityiset niin en ees huomaisi. 

Vierailija
44/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Sukat olisi kylläkin metsäreissuja varten eikä kotona pidettäväksi. 

Ap

Vierailija
45/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttava saa joka joulu uudet sukat. Vaimo ei huomaa mitään. Mikä stalkkeri miehesi vaimo oikein on?

Tämä, mä en huomaisi . 

Vierailija
46/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanut työkaverilta, ostanu myyjäisistä. Ostanu työkaverilta.

Vierailija
47/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee vaan ne sukat :)

Vierailija
48/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ne sukat äläkä kysele täällä. Jos sulla oikeasti olisi salasuhde, niin olisit oppinut salaamaan asioita muutenkin 

Vierailija
49/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä unelmoit siitä että mies jäisi kotona kiinni. Sukkiahan nyt tulee vaikka työkavereilta ja naapureilta, ei tuo ole todellinen ongelma. 

Vierailija
50/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä, miksi mies olisi edes tilivelvollinen sukistaan tai muista vaatteista puolisolleen tai kenellekään. Vai onko tämä mies oletettu holhouksen alaisena? 

Meillä mies on aina hannkinut vaatteensa ja sukkansa itse. Enkä edes tiedä, kenen neulomia on hänen villasukkansa. Enkä itsekkään tee tiliä vaatteistani, kun suhde perustuu toisen luottamukseen ja arvostukseen. 

Mulla taas mies, jonka uudet villasukat huomaisin varmasti ja tällaisen poikkeavuuden havaitessani saattaisin kysellä mistä ne on. Hän käy kaupoilla sitten kun on melkeinpä pakko, ja vaikea kuvitella häntä omaehtoisesti villasukkavarastoaan kartuttamassakaan. Eikä oo holhouksen alla; tuollainen vaan lois poikkeaman, joka kiinnittäis huomion.

Vierailija
51/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  se vaan käyttäisi niitä silloin kun panee sua, niin ei olisi vaimosta pelkoa. Vai?

Vierailija
52/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Miksi sä sitten haluat ylipäätään mitään suhdetta sitten ja kutoa sukkaa jollekin äijälle? Onko se äijä sitten sun kaveri muka? Sehän käyttää vaan sua hyväkseen ja muuten kyhnää vaimonsa kanssa.

Suhde on hyvää seksiä varten ja meillä on m

Mutta kuitenkin sinä päivystät vauva palstalla lauantai-iltana ja mietit jotain sukan kutomista. Samaan aikaan mies on vaimonsa kanssa viettämässä leppoisaa iltaa ja harrastamassa varmaankin sek siä. Sinä olet se joka on yksin ja jonka kanssa ollaan vaan kun ehditään. Etkö ole edes solidaarinen tätä vaimoa kohtaan? Toivottavasti joku kertoo susta sen vaimolle.

Vierailija
53/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua vedätetään. Yksikään metsästäjä ei ole noin avuton. 

Vierailija
54/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme porukkaa täällä. Moni, moni ihminen pettää. Monella on salarakas. Ei se ole keneltäkään pois, riippumatta onko kyseessä seksisuhde tai vähän syvempi sellainen. Mielestäni avioliitto on vanhanaikainen, kulunut instituutio.

AP, kudo ihmeessä ne sukat, kiva lahjahan tuo on. Mies saa itse keksiä selityksen, jos sitä kotona vaaditaan. 

Mikä ihmeen rakas? Tai salarakas? Jos kyse on vain panemisesta.

Vierailija
55/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Sukat olisi kylläkin metsäreissuja varten eikä kotona pidettäväksi. 

Ap

Ihan kaikki sukat tulee kyllä kotiin miehen ja koiran ja metsästyssaaliin kanssa. Kaikki mun miehen sukat on tiedossa ja uudet aiheuttaisi kysymyksiä.

Vierailija
56/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tietää, mutta on viisaasti hiljaa. Hän ei halua syöpää peräsuoleen, joten mies hoitakoon sen rassaamisen muualla.

Vierailija
57/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senku teet. Noin vanhalla ukolla jalat jäässä koko ajan. Voisit samalla treenata sitä ettei olisi niin köppänä.

Vierailija
58/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee ne sukat äläkä kysele täällä. Jos sulla oikeasti olisi salasuhde, niin olisit oppinut salaamaan asioita muutenkin 

Mitä oikein selität? Mulla on salasuhde joka pidetään hyvin visusti salassa. Eihän se mun ongelma oikeastaan ole miten mies pitäisi sukkien alkuperän salassa. 

Ap

Vierailija
59/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehen pitäisi valita vaimonsa vai sinut, niin mitä veikkaat, kumpaan teistä valinta päätyisi?

Vierailija
60/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä unelmoit siitä että mies jäisi kotona kiinni. Sukkiahan nyt tulee vaikka työkavereilta ja naapureilta, ei tuo ole todellinen ongelma. 

Enkä unelmoi. Miksi ihmeessä unelmoisin koska en halua tuota tai ketään muutakaan miestä itselleni. 

Ei kaikki saa sukkia tuosta noin vain ja tämä mies on yksi niistä. On ihan itse asian sanonut ja kyllä mä olen nähnyt hänen jäljellä olevat villasukkansa kun olen hänen luonaan käynyt.

Ap