Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin tehdä salarakkaalle villasukat, mutta en tiedä miten mies voisi selittää ne sukat puolisolleen

Vierailija
04.01.2025 |

Mies metsästää ja tekee metsätöitä ja käyttää villasukkia saappaissa käy metsässä kulkee.Tykkää pitkävartisista sukista. 

Mä haluaisin tehdä miehelle sukat, mutta mietin, että miten mies selittää puolisolleen mistä sukat on. Mies kun on avoliitossa ja ollut jo yli 10 vuotta tuon naisen kanssa. Mä olen miestä reilusti nuorempi ja ollut salarakkaana puolitoista vuotta. 

Mietin, että jos ehdotan miehelle, että hän sanoo ostaneensa sukat Facebookin kirpparin kautta. Sanon miehelle, että liittyy paikalliseen kirppisryhmään ja voi sen ansiosta valehdella sukista puolisolleen. Mies kun kaipaa uusia sukkia eikä äitinsä enää pysty niitä neulomaan. Miehen puoliso ei osaa sukkia tehdä.

Kommentit (356)

Vierailija
21/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sai kaikilta sen mällivaoilta sukat lahjaksi. Sultakin saa niin tietää että hänen kyntäminen vieraspellolla saa sinun mielestäsi jatkua. Käytä nyt järkeäsi.

Vierailija
22/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko käynyt spt-testeissä milloin viimeksi? Kannattaisi käydä ennenkuin menet lankaostoksille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille pumpattava Barbara lahjaksi.

Vierailija
24/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että myyt sukat esim. työkaverille?

Vierailija
25/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

No mies on kyllä itse sanonut, että hän tarvitsisi villasukat jos toisetkin. Ei meidän suhde pelkkää seksiä ole. 

Ap

Myös villasukkia. 

Vierailija
26/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä, miksi mies olisi edes tilivelvollinen sukistaan tai muista vaatteista puolisolleen tai kenellekään. Vai onko tämä mies oletettu holhouksen alaisena? 

Meillä mies on aina hannkinut vaatteensa ja sukkansa itse. Enkä edes tiedä, kenen neulomia on hänen villasukkansa. Enkä itsekkään tee tiliä vaatteistani, kun suhde perustuu toisen luottamukseen ja arvostukseen. 

Vierailija
27/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni sai salarakkaaltaan kauniit palmikkoneulesukat lahjaksi. Oli vain niin tyhmä nainen, ettei sukat kestäneet pesukonetta, vaan huopuivat käyttökelvottomiksi. Hups.

Vierailija
28/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Vierailija
29/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on reppana ja avuton mies, kun kolme naista yrittää pitää miehen sukissa? 

Tai, sitten onnekas, kun saa olla kuin avuton  kuin lapsi, äitteen hellittävänä ja huolehdittavana. Mutta se seksi? Äitteen kanssa. 

Vierailija
30/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi sinua saa käyttää hyväksi? Miksi et ole se jota mies rakastaa pelkästään? Miksi sinusta on ok että mies saa palveluja sekä sinulta että vaimolta ja pitää siis pientä haaremia? Miksi et laita itseäsi ykköseksi ja etsi vapaata miestä? Ja miksi hitossa kudot vielä sukkia tällaisella häntäheikille? Ootko ihan kunnossa????

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Vierailija
31/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma is a bitch

Vierailija
32/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme porukkaa täällä. Moni, moni ihminen pettää. Monella on salarakas. Ei se ole keneltäkään pois, riippumatta onko kyseessä seksisuhde tai vähän syvempi sellainen. Mielestäni avioliitto on vanhanaikainen, kulunut instituutio.

AP, kudo ihmeessä ne sukat, kiva lahjahan tuo on. Mies saa itse keksiä selityksen, jos sitä kotona vaaditaan. 

Vierailija
33/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lahjat on aina vähän vaikeita. Kannattaa valehdella pokkana, että nuo on mun vanhat sukat. Vissiin mummo tai äiti neuloi. No saattoi olla eksä 10 vuoden takaakin.

Vierailija
34/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystynyt pitämään 1,5v salarakasta, mutta ei selittämään uusia sukkia. 

Vierailija
35/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en varmaan huomaisi miehen uusia sukkia, niitä nyt joulun aikaan on tullut paljon lahjaksi. 

No tälle miehelle niitä ei ole tullut ja hän oikeasti tarvitsisi villasukkia. Äitinsä teki ne aiemmin, mutta ikää sen verran eikä kunto enää salli neulomista. Puolisonsa ei osaa sukkia tehdä.

Ap

Kaikki tuollaiset tuntemani vanhat äidit hankkii pojilleen sukat myyjäisistä. Ei ne jätä lapsia ilman sukkia,vaikka ei enää neulo.

No tämä äiti ei enää ole siinä kunnossa, että voisi kulkea missään myyjäisissä. Mennyt nopeasti huonoon kuntoon.

Ap

Sitten tilanne on vielä oudompi. Äideillä on tapana kuolinvuoteellakin huolehtia lapsistaan, joten normiolosuhteissa äiti olisi lähettänyt vaikka pojan itse ne sukat hankkimaan!

Mies vedättää sinua nyt kyllä niin täysillä, että kaveriporukalla mahtaa olla hauskaa. Neulo ihmeessä sukat, ne voi päätyä työpaikan arpajaisiin.

Vierailija
36/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen pitäisi mua rakastaa? En mäkään häntä rakasta. En mä halua parisuhdetta yhtään kenenkään kanssa. 

Ap

Miksi sä sitten haluat ylipäätään mitään suhdetta sitten ja kutoa sukkaa jollekin äijälle? Onko se äijä sitten sun kaveri muka? Sehän käyttää vaan sua hyväkseen ja muuten kyhnää vaimonsa kanssa.

Vierailija
37/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkia voi ilmestyä monesta paikasta. Esimerkiksi postinjakaja voi saada sellaiset joululahjaksi joltakin henkilöltä, jonka taloon hän jakaa postia. Tai huoltomies voi saada ne asukkaalta, jonka asunnossa on tehnyt huoltotöitä. Olen kuullut, että joku oli löytänyt bussipysäkiltäkin villasukat.

Tosin mistä sitä tietää, mistä nuo ylläolevien tapausten henkilöt olivat oikeasti ne sukat saaneet... :D

Vierailija
38/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mies sulta mitään sukkia halua 🤣 Sinä ole pelkkä mälli ämpäri, johon tehdään tarpeet. Ymmärrä asemasi.

Ja sinäkö et ole? Sinä olet se, jota petetään. 🤣 Joka pidetään vain siksi, että arki hoituu.

Varsinainen mies. Holhoojaa vailla hän on jos arki ei muuten hoidu ja joku toinen miettii valmiiksi sanat suuhun jopa uusista sukista.

Vierailija
39/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole miehelle vähän kiusallista, kun hän pitää niitä sukkia kotona jaloissaan ja ne muistuttavat koko ajan salarakkaasta. Voi tulla syyllisyyden tunteita ja muuta.

Vierailija
40/356 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä lahjat on aina vähän vaikeita. Kannattaa valehdella pokkana, että nuo on mun vanhat sukat. Vissiin mummo tai äiti neuloi. No saattoi olla eksä 10 vuoden takaakin.

Hitostako näitä jokaista sukkaa muistaa. Täältä nää löytyi kaapista.