Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä törkeää, jos torjuu jonkun potentiaalisen deittikumppanin ulkonäön takia?

Vierailija
04.01.2025 |

Usein ne häiritsevät piirteet ilmenee vasta, kun tapaa livenä. Eräskin mies oli todella mukavaa seuraa, älykäs ja kohtelias, mutta en kestänyt katsella hänen kasvojaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tiettyjä piirteitä viehättävämpinä kuin toisia, ja ymmärrän myös hyvin ettei minun ulkoinen olemukseni viehätä kaikkia. Ei siinä ole mitään törkeää tai pinnallista.

Vierailija
22/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naivi kysymys. Ei tietenkään. Kyllä mä halusin parisuhteeseen ihmisen, jonka naamaa haluan katsella joka päivä:)

Näinhän se on. Jotkut silti väittää että ulkonäöllä ei ole väliä. Olen eri mieltä. Joku kaamea .. ei! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustelukumppanin pitää olla viehättävän näköinen.

Vierailija
24/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole törkeää. Nykyisen puolisoni kanssa lähdin treffeille vaikka tinder-kuvat eivät olleet sieltä vakuuttavimmasta päästä, yhdessä niistä oli kuitenkin kiva hymy. Treffeilläkin vielä mietin, onko hän vain sellainen kaverimukava. Olemme nyt olleet vasta nelisen vuotta yhdessä mutta himoitsen miestäni koko ajan enemmän. Eli kannattaa antaa mahdollisuus vaikka ei kuvista heti tule mitään vau-fiilistä, mutta toki jos treffeillä tuntuu siltä että ei voisi kuvitella olevansa intiimissä kanssakäymisessä kyseisen henkilön kanssa, on ihan ok jättää treffailu siihen.

Vierailija
25/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on nykypäivänä aivan kauheita ihmisiä miehiä kohtaan niin naisia käytetään vain yhden yön seksiin muuten naisista ei ole kuin haittaa, harmia ja rahan tuhlaamista turhuuksiin. Kun oikein miettii niin kelpuutan naisen parisuhteeseen vain jos on ihan kaikella tapaa täydellinen minulle ja minun kannalta. Parisuhde kun on todella suuri riski miehelle joka onnistumisen todennäköisyys on todella heikko kun naisilla ei nykypäivänä ole minkäänlaista kompromissi kykyä vaan kaiken pitäisi tapahtua niin kuin yksin nainen haluaa ja vaatii välittämättä miehestä ja miehen mielipiteistä. Mies on naisen näkökulmasta vain kaiken maksaja, kaiken tekijä ja muutenkin henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohde. Nykypäivänä yksikään nainen ei ajattele että mies on tasa-arvoinen puoliso

Vierailija
26/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on nykypäivänä aivan kauheita ihmisiä miehiä kohtaan niin naisia käytetään vain yhden yön seksiin muuten naisista ei ole kuin haittaa, harmia ja rahan tuhlaamista turhuuksiin. Kun oikein miettii niin kelpuutan naisen parisuhteeseen vain jos on ihan kaikella tapaa täydellinen minulle ja minun kannalta. Parisuhde kun on todella suuri riski miehelle joka onnistumisen todennäköisyys on todella heikko kun naisilla ei nykypäivänä ole minkäänlaista kompromissi kykyä vaan kaiken pitäisi tapahtua niin kuin yksin nainen haluaa ja vaatii välittämättä miehestä ja miehen mielipiteistä. Mies on naisen näkökulmasta vain kaiken maksaja, kaiken tekijä ja muutenkin henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön kohde. Nykypäivänä yksikään nainen ei ajattele että mies on tasa-arvoinen puoliso

Mitä asioita olet naiselle maksanut tai tehnyt? Millä tavalla joku nainen on käyttänyt sinua hyväkseen?

Vierailija
27/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole törkeää koska kaikki tavis naiset torjuu kaikki tavis miehet ulkonäön takia. Miksi muuten suomessa on ylii 600 000 sinkkumiestä ja naista vapaana.

Älä dorka yleistä. Meitä on monia tavisnaisia, tavismiehen kanssa.

Vierailija
28/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin sen kumppanin kasvojen ja vartalon pitää miellyttää itseä. Mä ainakaan voisi harrastaa seksiä sellaisen kanssa joka ei mua miellytä. Inhottaisi antaa sellaisen koskea muhun.

Ja ei, en etsi mitään jumalaisen komeaa adonista. Olen ollut parisuhteissa ihan tavallisten miesten kanssa. Sellaisten miesten kanssa joiden ulkonäkö on miellyttänyt mua. Tavallisissa miehissä on paljon miellyttävän näköisiä miehiä ja monella heistä onkin parisuhde. 

No mä en itse asiassa kyllä etsi tällä hetkellä ketään. En usko enää rakkauteen ja parisuhteeseen. Voin silti katsella miellyttävän näköisiä miehiä. Olen liian rikkäinen yhtään mihinkään avioeroni ja sen jälkeisen suhteen vuoksi. 

Vierailija
29/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöllä ei ole lopulta mitään merkitystä, mutta hyvä, että tuot pinnallisuutesi esiin heti alkuvaiheessa. Itse varmasti olet täydellisen näköinen?

Olipa aggressiivinen ja syyttelevä kommentti, myös tuo tarve kieltää itselle epämieluisia tosiasioita kertoo paljon sinusta ja henkisestä kapasiteetistasi. eri

Vierailija
30/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten sen tekee. Treffien jälkeen ei ole pakko kertoa "olit niin ruma, ettei tästä mitään tuu", vaan toiselle voi kohteliaasti kertoa ettei ole kiinnostunut jatkosta ja jättää syyn mainitsematta. Ihan peruskäytöstapoja

Vierailija
31/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävinä pidetyt piirteet ulkonäössä sekä miehillä että naisilla ovat sellaisia jotka viestivät terveydestä, varsinkin lisääntymisterveydestä. Vaikka ei haluaisi lapsia se seksuaalinen viehättyminen tapahtuu silti omalta osaltaan noiden piirteiden takia. Näin se luonto on asian hoitanut 

Vierailija
32/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit hongankolistajalle. Vaikka muuten oli potentiaalinen niin treffeillä en puhunut hänelle vaan hänen rintalihaksilleen. Kyllä, olen ollut pinnallinen.

Vierailija
33/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin torjutaan jatkuvasti ulkonäön perusteella.

Vierailija
34/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ihan pätevä, neutraali syy. Ei mikään syy ole "törkeä". Törkeää sen sijaan saattaa olla tapa, jolla tapailun lopettaa.

Vierailija
35/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin tavismiestä. Itse olen keskivertoa kauniimpi nainen. No enhän jaksanut enää tavista katsella ja yritin kauniisti sanoa, että tää oli tässä. Ja että uusia naisia kyllä löydät.

Kyllä suu loksahti auki, kun miekkonen sanoi jotain sellaista, että juu naisia on, mutta kun hänelle kelpaa vain kaunis!!

Vierailija
36/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysymys on puolison eikä kavereiden etsimisestä, niin onhan sen ihmisen oltava omissa silmissä riittävän viehättävä ollakseen seksuaalisesti kiinnostava. Ei nyt niin, että potentiaalisen kumppanin olisi oltava jotenkin erityisen upea, mutta ei saa ainakaan tuntua seksuaalisesti vastenmieliseltä tai suhteesta ei tule mitään. Kaikkia meitä viehättävät jotkut ulkoiset piirteet ihmisissä ja jotkut toiset eivät, eikä ne mieltymykset ole kaikilla samoja.

Jos mielenkiinto kaatuu toisen ulkoiseen olemukseen, niin missään tapauksessa sitä ei kyllä pidä sanoa syyksi koska se loukkaa. Torjua voi paljon hienotunteisemminkin.

Vierailija
37/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole törkeää koska kaikki tavis naiset torjuu kaikki tavis miehet ulkonäön takia. Miksi muuten suomessa on ylii 600 000 sinkkumiestä ja naista vapaana.

Älä dorka yleistä. Meitä on monia tavisnaisia, tavismiehen kanssa.

Ja hänen väitteensä, että tuhannet olisi sinkkuina, koska a) naisille ei miehet kelpaa ja b) vika on miesten ulkonäössä on paskaa. Eihän ne tavisnaisetkaan kelpaa miehille. Jos nainen on vähänkin pullukka, lyhythiuksinen tai muuten 'vääränlainen' esim on silmälasit, ei miehiä kiinnosta. 

Vierailija
38/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättävinä pidetyt piirteet ulkonäössä sekä miehillä että naisilla ovat sellaisia jotka viestivät terveydestä, varsinkin lisääntymisterveydestä. Vaikka ei haluaisi lapsia se seksuaalinen viehättyminen tapahtuu silti omalta osaltaan noiden piirteiden takia. Näin se luonto on asian hoitanut 

Ei mun mielestä. Mä pidän viehättävänä ystävällistä ulkonäköä. Aito hymy silmissä asti ja silmärypyt on hurmaavia. Samoin sellanen rento, välitön, ystävällinen käytös.

Vierailija
39/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet torjuvat tavalliset naiset ulkonäön takia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme