Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä törkeää, jos torjuu jonkun potentiaalisen deittikumppanin ulkonäön takia?

Vierailija
04.01.2025 |

Usein ne häiritsevät piirteet ilmenee vasta, kun tapaa livenä. Eräskin mies oli todella mukavaa seuraa, älykäs ja kohtelias, mutta en kestänyt katsella hänen kasvojaan.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naivi kysymys. Ei tietenkään. Kyllä mä halusin parisuhteeseen ihmisen, jonka naamaa haluan katsella joka päivä:)

Vierailija
2/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naivi kysymys. Ei tietenkään. Kyllä mä halusin parisuhteeseen ihmisen, jonka naamaa haluan katsella joka päivä:)

Naiivi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeää koska kaikki tavis naiset torjuu kaikki tavis miehet ulkonäön takia. Miksi muuten suomessa on ylii 600 000 sinkkumiestä ja naista vapaana.

Vierailija
4/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllä ei ole lopulta mitään merkitystä, mutta hyvä, että tuot pinnallisuutesi esiin heti alkuvaiheessa. Itse varmasti olet täydellisen näköinen?

Vierailija
5/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista se on, mutta minkäs sille mahtaa. Törkeää on haukkua ihmiselle hänen ulkonäköään. Torjunnan voi hoitaa diskreetimmin.

Vierailija
6/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeää, jokaisella on makunsa. 

Erittäin tökeröä sen sijaan on kertoa tämä syy deittailua päättäessä. 

Vierailija
7/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole potentiaalinen kumppani, jos ei myös ulkonäkö miellytä. Itse en voi fyysisesti himoita ihmistä, joka ei miellytä minua ulkoisesti, ja ilman seksiä ei voi olla hyvää parisuhdetta.

Vierailija
8/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään voi, jollei potentiaalisen kumppanin ulkonäkö viehätä. En kuitenkaan kertoisi, mistä kiinnostuksen lopahtaminen johtuu.

Vierailija
9/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

turha jatkaa deittailua, jos ulkonäkö ei miellytä.

Vierailija
10/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani biologia hoitaa tuon karsinnan alitajuisesti heti alkuun, yleensä alle viiden sekunnin, ilman sen kummempaa arvopohdintaa.

Vierailija
11/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni seurustelukumppanin ulkonäkö on tärkeä. Sen kanssa ne lapsetkin sitten ehkä väännetään + olen yksiavioinen. Tosin olen huomannut, että ne minun mielestäni komeimmat miehet ei aina ole sitä muiden mielestä. Sokealle ei varmaan ulkonäkö ole kumppanissa tärkeää. Muut jotka niin väittää valehtelevat tai ovat todella epätoivoisia.

Kaverit on asia erikseen.

Vierailija
12/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole törkeää koska kaikki tavis naiset torjuu kaikki tavis miehet ulkonäön takia. Miksi muuten suomessa on ylii 600 000 sinkkumiestä ja naista vapaana.

Aika paljon on tavispareja lasten kanssa kaupassa ostoksilla päivittäin. Huomaisit itsekin, jos joskus poistuisit hikikomerostasi ja tuijottaisit muutakin, kuin omaa napaasi.

Vierailija
13/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tavis naiset antaa pakkeja miehille  pelkästään ulkonäön perusteella. Olen saanut ainakin 200 kertaa pakit tavis naisilta. Suomi on pieni maa mutta miksi täällä olisi muuten niin paljon yksinasuvia ja olen aika varma että se johtuu miesten ulkonäöstä jotka ei kelpaa naisille. Tukijakin ovat kertoneet että naisille ulkonäkö on aika tärkeää.

Vierailija
14/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilö saa tehdä valintansa ihan miten haluaa. Törkeää se on sitten jos sen perusteella aletaan rajoittamaan äänioikeutta tms.

Vierailija
15/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika luonnollista. Katson kumppanin kasvoja enemmän kuin omiani, olisi aika raskasta jos en tykkäisi niistä. Saati jos lapsilla olisi miehen ulkonäkö, jota pitäisi rumana. 

Vierailija
16/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäinen muistutus, että tapailu ei ole hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
17/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tavis naiset antaa pakkeja miehille  pelkästään ulkonäön perusteella. Olen saanut ainakin 200 kertaa pakit tavis naisilta. Suomi on pieni maa mutta miksi täällä olisi muuten niin paljon yksinasuvia ja olen aika varma että se johtuu miesten ulkonäöstä jotka ei kelpaa naisille. Tukijakin ovat kertoneet että naisille ulkonäkö on aika tärkeää.

Ja miehille vielä tärkeämpää.

Vierailija
18/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole törkeää, eikä mitenkään väärin.

Vierailija
19/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai stana. Maailmanluokan ongelma taas. 

Vierailija
20/39 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis miehet menkää pyytää tavis naisia treffeille niin huomaatte miten niiitä pakkeja tulee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi