Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos et palkkaa minua töihin, sinulla ei ole työvoimapulaa

Vierailija
04.01.2025 |

Näin on.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö koneistajana kokemusta TNC 640 ohjauksesta  Zayer 6000 koneelle?  Haussa ollut lokakuun lopusta.

Osaan laittaa palikat paikalleen ja vaihtaa. Jos joku kertoo pari kertaa, kuinka teen ohjelman, niin sitten osaan senkin.

Vierailija
22/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En palkkaa luusereita joilla ei ole mitään kunnon koulutusta.

Myöskään palkkaavaa esimiestä kovempaa osaajaa ei valita. Suomen menestymisen este on rekryfirman Viivin 20 v tarjoamat kaverinsa piilotyöpaikkoihin.

Onko 20-vuotiailla noin paljon valtaa työelämässä?

Yksikin rekryfirman parikymppinen typykkä ujosteli tällaista aikuista, silloin melkein viisikymppistä miestä haastatellessaan ja piileskeli ison tietokonenäyttönsä takana katsekontaktia vältellen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyykö koneistajana kokemusta TNC 640 ohjauksesta  Zayer 6000 koneelle?  Haussa ollut lokakuun lopusta.

Jopa minä hoksaan, että kyseessä on  sorvi tai monitoimisellainen. Onko työssäoppimista tarjolla?

Vierailija
24/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomatkaa että presidentti Suomeen oli valittava ihmisestä, joka oli töissä ulkomailla koska Suomessa ei ole tarpeeksi työpaikkoja!

Vierailija
25/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopa minä hoksaan, että kyseessä on  sorvi tai monitoimisellainen. Onko työssäoppimista tarjolla?

En jaksa kuukkeloida mallia. Vissiin joku viisakselinen 3dvehje. Voin hoitaa, jos joku hjelppaa alkuun.

Vierailija
26/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä ole aikomustakaan palkata ketään, koko työpaikkailmoittelu on pelkkää teatteria, tyhjää täynnä. Ilmoittelevat työpaikkoja  niin joita ei ole olemassakaan.

Ainakin kaasufirma Tampereen lähellä hakee jatkuvasti ja ei palkkaa ketään. Epäilyttävä on myös pillerifirma, joka hakee jatkuvasti Hämeenlinnassa.

Minä onnistuin saamaan englanninkielisen kahden rivin sähköpostin, jossa kysyttiin, minkälaisiin tehtäviin minulla olisi motivaatiota. En vastannut. Jos ei edes kiinnosta soittaa minulle, niin pitäköön tunkkinsa.

Vierailija
27/27 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kuukkeloida mallia. Vissiin joku viisakselinen 3dvehje. Voin hoitaa, jos joku hjelppaa alkuun.

Jos saan vakityön ja pidetään vuokrafirmalta ulkona, niin lupaan vaikka yötä myöten opetella aivan mitä tahansa.