Miehet, menettekö treffeille, vaikka nainen ei olisikaan erityisen kiinnostava?
Jos olet miehenä deittiäpissä ja nainen kutsuu sinut treffeille esim. Kahvilaan tai drinkeille baarin, niin vastaatko kutsuun myöntävästi vaikka et olisikaan mitenkään älyttömän kiinnostunut siitä naisesta? Eli menet treffeille ihan vaan huvikseen uteliaisuudesta? Vai menetkö treffeille ainoastaan silloin, jos nainen vaikuttaa oikeasti potentiaaliselta kumppaneilta?
Itse olen naisena muutaman kerran käynyt tällaisilla treffeillä, joihin en ole mennyt kovin innokkaasti, ja yleensä ne treffit jäävätkin yhteen kertaan, mutta joskus on tullut yllätyksiä ja olen yksipuolisesti ihastunut mieheen.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan naiset mua treffeille deittiäpeissä oma-alotteisesti lähestyneet tai treffikutsuja tehneet.
Minusta tuntuu, että miehet valittavat sitä, kun sinä itse joutuu tekemään aloitteen, mutta sitten kun minä olen esittänyt treffikutsun, niin miesten innostus laimenee. Eli sekään ei ole hyvä, että nainen kutsuu treffeille.
Ei se kiinnostus laimene vaan sitä kiinnostusta ei ollut alkuunkaan paljoa.
Eli miehet lähtee treffeille vaikka nainen ei kiinnostaisikaan, mutta varuiksi katsovat olisiko helppoa/varmaa seksiä tarjolla?
Palstamiehet tekevät täällä kaikkensa, ettei kukaan muukaan mies tutustu naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan naiset mua treffeille deittiäpeissä oma-alotteisesti lähestyneet tai treffikutsuja tehneet.
Minusta tuntuu, että miehet valittavat sitä, kun sinä itse joutuu tekemään aloitteen, mutta sitten kun minä olen esittänyt treffikutsun, niin miesten innostus laimenee. Eli sekään ei ole hyvä, että nainen kutsuu treffeille.
Ei se kiinnostus laimene vaan sitä kiinnostusta ei ollut alkuunkaan paljoa.
Eli miehet lähtee treffeille vaikka nainen ei kiinnostaisikaan, mutta varuiksi katsovat olisiko helppoa/varmaa seksiä tarjolla?
Kyllä.
Menen treffeille koska saan pillua naiselta varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Myös naiset saavat vastata , että menevätkö he treffeille vain erittäin kiinnostavien miesten kanssa vai myös ihan huvikseen tutustumaan uuteen henkilöön sillä mentaliteetilla,että eipä kauheasti kiinnosta.
Ap
Vain erittäin kiinnostavien eli sellaisten, joiden kanssa juttu luistaa jo sovelluksessa loistavasti. Kaikkien kanssa ei todellakaan luista joten nämä miehet erottuvat joukosta selkeästi, heitä ei yleensä montaa ole. Jos keskustelu on nihkeää, en jää ylläpitämään sitä ja odottamaan treffipyyntöä vaan annan hiipua hiljakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa, että. miehet tarkoittavat "naisilla" vain kauniita, hoikkia ja useimmiten nuoria naisia. Vain heidän aloitteensa lasketaan. Jos et mahdu tähän kategoriaan, eivät he tarkoita sun aloitteita.
Itselläni ex joskus harmitteli, kun koskaan ei ollut saanut kokea sitä, että nainen tekee aloitteen. Niin no, itse tein aloitteen meidän suhteeseen, mutta tosiaan sitä ei näemmä laskettu.
Näissä tyytymissuhteissa on vähän se, että jossain vaiheessa lipsahtaa se, mitä todella ajattelee. Itse en tee enää minkäänlaisia aloitteita, haluan olla varma siitä, että toinen on minusta aidosti kiinnostunut, enkä vaan ole kätevästi saatavilla.
Halvoille treffeille kuten kävely- ja kotitreffeille voi mennä paljon matalammalla kynnyksellä.