Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päätin heittää pois parittonat sukat

Vierailija
03.01.2025 |

Helpotus.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi käyttää eriparisukkia? Minä käytän usein kotona kun etätöissä ja muutenkin leggingseissä niin mitä väliä. 

Vierailija
22/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole parittomina sukkia yhtäkään, kuinka niitä voi kadottaa, sitä ihmettelen.

Pesukone syö niitä. Ikuinen ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jäi kokonaiset 2 paria, kun tein saman!

Vierailija
24/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voi olla musta ja valkea),mitä väliä kotona,lenkillä yms. Tavara pidetään loppuun asti.

Vierailija
25/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan hyvä idea.

Vierailija
26/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole parittomina sukkia yhtäkään, kuinka niitä voi kadottaa, sitä ihmettelen.

Illan ankeuttaja

Vierailija
27/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä voi käyttää vaikka parvekelasien kuivauksessa. Heittää sitten pois.

Vierailija
28/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illan ankeuttaja

Sukkien hukkaaminenko on mukavaa.

Vierailija
29/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina ison kasan samoja sukkia. Siis jotain 30 paria samoja mustia sukkia. Ei tarvitse ostaa pitkään aikaan uusia ja ei haittaa jos joku katoaa. Helppoa.

Vierailija
30/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi käyttää eriparisukkia? Minä käytän usein kotona kun etätöissä ja muutenkin leggingseissä niin mitä väliä. 

Minä tein noin myös. Ajan myötä, usean konepesun jälkeen huomasin, että kaikki parittomat olivatkin löytäneet toisensa.

Vierailija
31/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin mietin mistä niitä parittomia sukkia tulee. Ne myydään pareittain, laitan aina ne pareittain koneeseen ja sieltä ne tulee parillisina takaisin, minne se toinen sukka muilta häviää ja missä vaiheessa?

Vierailija
32/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vien ne mökille. Siellä on se ja sama mitä jalkaansa laittaa.

Vierailija
33/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin mystistä. Taas eilen tyhjensin pyykkikoneen, johon olin laittanut muun pyykin mukaan 3 paria sukkia. Kun tyhjensin konetta, vain kaksi paria ja yksi pariton löytyi. Yksi sukka oli hävinnyt. Ei se ainakaan koneessa ollut, eikä kylpyhuoneen lattialla. En vaan tajua. 

Vierailija
34/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin mistä niitä parittomia sukkia tulee. Ne myydään pareittain, laitan aina ne pareittain koneeseen ja sieltä ne tulee parillisina takaisin, minne se toinen sukka muilta häviää ja missä vaiheessa?

Sokeus syynä.

Vierailija
35/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse heitän aina kerran vuodessa koko sukkalaatikon sisällön roskiin ja ostan 20 uutta paria.

Vierailija
36/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pesukone syö niitä. Ikuinen ongelma.

No eikä syö. Katso sinne rummun sisään, edes vauvan sukka ei mene läpi niistä millin reiistä.

T. Myös yksi joka ei ymmärrä miten ihmiset muka näin yleisesti hävittää sukkiaan. Mulla ei ole hävinnyt yksikään vielä 45 vuoden aikana. 

Vierailija
37/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ostaa aina samanvärisiä sukkia, ei ole parittomia sukkia, koskka kaikki ovat toistensa pareja

Sitten pitäisi vielä löytää se sukkamerkki, joka pysyy tuotannossa vuodesta toiseen. Monet kerrat harmittanut, kun olen ostanut hyviä sukkia ja päättänyt että näitä hommaan jatkossakin, mutta sitten niitä ei enää saakaan. Minkämerkkisiä itse käytät? Siis esimerkiksi kaikki tummanharmaat sukat ei todellakaan ole toistensa pareja!

Vierailija
38/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pesukone varmaan syö niitä. Meillä on sen verran kranttu kone, että se ei minun sukkiani syö vaan syö ainoastaan siipan sukkia. Liekö sitten niissä parempi maku tai sitten tykkää sienistä. Siipalla on välillä jalkasieniongelmaa, minulla sitä ei ole ollut ikinä.

Vierailija
39/53 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan aina ison kasan samoja sukkia. Siis jotain 30 paria samoja mustia sukkia. Ei tarvitse ostaa pitkään aikaan uusia ja ei haittaa jos joku katoaa. Helppoa.

Minulla sama taktiikka. Aina mustia, samanlaisia sukkia. Ei ne yleensä häviä, mutta jos yhteen tulee reikä, laatikossa kaikki muut on samanlaisia keskenään 👍

Vierailija
40/53 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää heitän vaan reikäset sukat pois kun en enää jaksa parsia niitä. Eriparin sukkia voi hyvin käyttää, jos joku kattoo niin kattokoon prkl.