Päätin heittää pois parittonat sukat
Kommentit (53)
Jaah.
Kiitos infosta, kylläpä helpotti!
Minä puolestani käytän talvella villasukkien alla parittomien sukkia.
Jep. Olen vuosia pitänyt parittomien laatikkoa. Ja ajatellut, että jostain ne parit ilmaantuu. Ei ilmaannu. Helpottavaa päästää irti parittomista.
Montako paria sukkia muuten tarvitsee?
No, minä pidän parittomia villasukkien alla näin talvella, eikä kukaan näe. Sukkia aina aliarvostetaan, heitetään roskiin eikä parsita. Tyhmää tuhlausta. Hyvät, painotan hyvät, sukat ei ole halpoja.
AINA käy niin että poisheiton jälkeen löytyy heti se toinen pari :D 🧦
Ostan aina kerralla ison nipun samoja sukkia. Näin löytyy aina pari. Kun ne sukka kerrallaan katoaa, niin ostan uusia samanlaisia. Ei tarvitse koskaan heittää parittomia pois eikä etsiä pareja.
Olisit voinut lahjoittaa Pertti Paasiolle, jos on vielä elävien kirjoissa. Hän nautti eriparisukkien käyttämisestä.
Mulla on käytössä pelkästään yhden mallin sukkia, kaikki on pareja keskenään
Parilliset Sukat ovat salaa lisääntyneet laatikossa ja tuottaneet ne parittomat.
Vierailija kirjoitti:
Parilliset Sukat ovat salaa lisääntyneet laatikossa ja tuottaneet ne parittomat.
Joo jotain tällaista on täytynyt tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut lahjoittaa Pertti Paasiolle, jos on vielä elävien kirjoissa. Hän nautti eriparisukkien käyttämisestä.
Entinen pomo laittoi tuonkin paremmaksi. Kahvitauolla ollessaan huomasi, että toisessa jalassa oli kaksi sukkaa ja toisessa ei ollenkaan. Oli pakkasaika ja oli tullut autolla useamman kymmenen kilsan päästä kotoaan töihin.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani käytän talvella villasukkien alla parittomien sukkia.
Kiitos vikistä. En tajua, miksen ole itse tullut tuota ajatelleeksi.
Kun ostaa aina samanvärisiä sukkia, ei ole parittomia sukkia, koskka kaikki ovat toistensa pareja
Joo, teen aina välillä noin myös. Nykyään tosin käytän parittomat ensin kerran pölynpyyhintään ja vasta sitten roskiin. Sukka käteen ja sillä on kätevää pyyhkäistä hyllyt.
Mulla ei ole parittomina sukkia yhtäkään, kuinka niitä voi kadottaa, sitä ihmettelen.
Parittomat sukat ovat hyviä siivouksessa esim. pölyrättinä. Käsi vaan sisään, pyyhit sen minkä tarvitsee ja likoineen päivineen roskiin.
Nyt jäljellä vain parilliset...